Mistä vanhempia naisia?

pulassa?

Tässä jo muutaman vuoden "jahdannut" vanhempia naisia mutta en ole tahtonut löytää mistää vanhempia naisia (siis ~30 - 45-vuotiaita, itse olen 26) Siis tälläistä tietoa olisin vailla mistä etsiä? Asun helsingissä

16

7185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misu*

      käviskö tämmönen 55v myös helsingistä

      • pulassa?

        Miksei kelpais, muutkin siis jos teitä on muitakin ketä kiinnostaa niin pistäkää postia:

        [email protected]


      • 36v

      • kärsinyt

        Joo kyllä naisen tarve on rasittavaa jos ei ole vielä homoksi ruvennut,onneksi ei sentään vielä.Minäkin kaipaan 55v naista tai ikä ei kyllä ratkaise kuin laadussa ja vanhemmat naiset osaa.Jos on halukkaita ottakaa yhteyttä turun seutu. [email protected]


      • jorkke3

        hei laita postia minulle niin jatketaan ja sovitaan jatkosta.. olen 173cm pitkä tumma hoikka mies


      • jorkke 3

    • 24vuotta

      Itsekin yrittänyt tähyillä vanhempaa naista, mutta ei ole vielä onnistanut/löytynyt.

      • onhan meitä ...

        onhan meitä vanhempia palstat pullollaan täälläkin... ties minkälaisia puutoslistoja ja puutteellisten klubi-iltoja kehitellään... salaisista kohtaamisista haaveksitaan ...nuorempia tai edes vielä elämänsyrjässä kiinni olevia iäkkäämpiä kaivataan... ei tää ole kuule helppoa, tämä vanheneminen!


      • halukas
        onhan meitä ... kirjoitti:

        onhan meitä vanhempia palstat pullollaan täälläkin... ties minkälaisia puutoslistoja ja puutteellisten klubi-iltoja kehitellään... salaisista kohtaamisista haaveksitaan ...nuorempia tai edes vielä elämänsyrjässä kiinni olevia iäkkäämpiä kaivataan... ei tää ole kuule helppoa, tämä vanheneminen!

        Kyllä satakunnan seutu ainakin on tyhjä
        kypsistä halukkaista naisista.


    • vanhempia naisia?

      Eikö ikäisesi naiset kiinnosta vai mikä on, että
      naisen pitäisi olla sinua kaksi kertaa vanhempi??
      Mikä siinä sinua kiinnosta?? Kerro toki!

      • 24vuotta

        Kyllähän omanikäiset kelpaavat, mutta kova kiinnostus vanhempiin naisiin syntynyt lähiaikoina. Ehkä se kokemus ja varmuus sytyttää. Ja useissa 40 naisissa on niin paljon seksiä että huh...


      • 24vuotta
        24vuotta kirjoitti:

        Kyllähän omanikäiset kelpaavat, mutta kova kiinnostus vanhempiin naisiin syntynyt lähiaikoina. Ehkä se kokemus ja varmuus sytyttää. Ja useissa 40 naisissa on niin paljon seksiä että huh...

        Niin jos nyt sitten sattuu kiinnostamaan tämmönen nuorempi kundi niin ihmeessä sähköpostia tulemaan: [email protected]


      • asdf34
        24vuotta kirjoitti:

        Niin jos nyt sitten sattuu kiinnostamaan tämmönen nuorempi kundi niin ihmeessä sähköpostia tulemaan: [email protected]

        Aivan niin, edellisen viikonlopun vietin 41 vuotiaan naisen kanssa, ja nytpä ei muuta tekiskään mieli kuin samanlaista :)
        Itse olen siis 25.


    • kokemus 1

      Kunhan hetken odotat, kaikki naiset ovat vanhoja ämmiä. siinä sulla sitten vanha nainen.

    • mies/nainen

      Bingoon tai johonkin kauppaan missä jaetaan ilmaisia näytteitä....

    • Anonyymi

      mitä virtsa näytteitä vai ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe