Morjens. Täytyisi käydä huumetestissä lähiaikoina. Mitä se nykyään maksaa?
En tarkoita mitään apteekkijuttua vaan (yksityisellä) terveysasemalla tehtävää.
Viime kerrasta on jo aikaa joten en muista hintaa. Silloin kävin Itäkeskuksessa Tallinnan aukion kupeessa. Taisi olla markka-aikaa jopa. Näin se aika lentää.
Huumetestin hinta???
7
4153
Vastaukset
- tinkata
Sano, ettet pissaa purkkiin, jos on liian kallista.
- Purkkiin pissaaja
Siis minä haluan sen huumetestin. Lähden lähitulevaisuudessa lätkimään duunistani ja etsin uuden paikan. Alallani kyllä on duunia, mutta olisi hyvä myös olla todiste "puhtaudesta".
Kasaan CV:n huumetestin, ym. dokumentit yhteen kansioon ennen uuden duunin valkkaamista. Säästyn turhalta selvittelyltä näin.
Siispä, kertokaapa: Mikä hinta?- kohdillaan
, kun kumpikin osapuoli on tyytyväinen.
Tyydyttikö tämä vastaus?
- hilipatiheijaa
...entinen käyttäjä tekisi tuolla tavalla. tai joku pirifriikki joka on pitänyt pikkutauon ennen testiä jotta voisi jatkaa käyttöä normaalisti.
ainakin minua epäillyttäisi...- mutta...
Suurinpaa osaa työnantajista pystyy viilaamaan linssiin helposti noin.
- arvaisin
Pitääks sun ite maksaa huumetesti. Kuka semmoista vaatiin. Ainakin työnantajat maksavat itse haluamansa testit.
- Purkkiin pissaaja
Nykyinen työnantajani ei sitä vaadi. Olenkin vaihtamassa paikkaa (pomo ei tietoinen). Haluan tutustua mahdollisimman moneen paikkaan. En aio anella duunipaikkaa vaan kertoa kiinnostuksestani ja valitsen parhaan päältä. Alallani vallitsee nollatoleranssi (syystäkin) joten on hyvä olla olemassa useampia puhtaita papereita menneisyydestä.
Sinänsä en näe mitään pahaa kohtuullisessa pilven pössyttelyssä. Jos olisin valinnut toisen ammatin sytyttelisin nytkin jointtia. Mielestäni parempi tapa kuin nykyinen kaljakuppiloissa harrastamani ajantappo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 291215
- 261151