Mikä on todellisuus?
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=248&rid=3858
Ottakaa kantaa!
Nurmeksen ravintolat
8
4811
Vastaukset
- kyllä
mikä on paras ruokaravintola Nurmeksessa ja mikä paras lounaspaikka? Siis mistä saisi edes siedettävää ruokaa, josta kannattaisi maksaa?
Siinäpä olisi hyvä vetonaula Nurmekseen, jos saisi sinne oman gourmet-ravintolan! Varkaudessa on yksi hyvä paikka ainakin: ravintola sen Mekaanisen musiikin museon vieressä (tai oli ainakin aiemmin hyvä paikka). Onko muuten Lieksassa hyvää ruokapaikkaa, jos ei Nurmeksessa? Valtimolla? Juuassa?- ja jopa...
...hyvää sellaista saa tietysti etsiä kukin makunsa mukaan, mutta minulle on paikkakuntien parhaat:
Lieksassa - Pitopalvelu Suokin yläkerrasssa
Nurmeksessa - ABC:n stondis
Valtimolla - Magnificent Seven - On ruoka hyvää
Kyllä NH:n lounaspöytä on ihan passeli, kun vielä kokiksi sattuu jurri se oikea niin pöytä on parhaimmillaan. Bomballakin syö, mutta miksi maksaa puolta enemmän, myös se karjalaisuus ruoissa väliin tökkii siellä. Jos taas haluaa syödä kunnon aterian listalta niin kyllä Bombaa ei ohita mikään, ruoka on siellä taatusti Nurmeksen parasta.
- pieni sellainen
On ruoka hyvää kirjoitti:
Kyllä NH:n lounaspöytä on ihan passeli, kun vielä kokiksi sattuu jurri se oikea niin pöytä on parhaimmillaan. Bomballakin syö, mutta miksi maksaa puolta enemmän, myös se karjalaisuus ruoissa väliin tökkii siellä. Jos taas haluaa syödä kunnon aterian listalta niin kyllä Bombaa ei ohita mikään, ruoka on siellä taatusti Nurmeksen parasta.
jurri= juuri
- maukkainta ruokaa
On ruoka hyvää kirjoitti:
Hyvärilän noutopöydän antimet ovat olleet itselleni ylivoimaisesti paras ruokailukokemus, mitä kohdalleni on Nurmeksessa osunut. Monipuolista, raikasta, maku kohdallaan. Lisäksi hinta/laatu -suhde on ylivoimainen.
- ...emäntä vaihtui ....
maukkainta ruokaa kirjoitti:
Hyvärilän noutopöydän antimet ovat olleet itselleni ylivoimaisesti paras ruokailukokemus, mitä kohdalleni on Nurmeksessa osunut. Monipuolista, raikasta, maku kohdallaan. Lisäksi hinta/laatu -suhde on ylivoimainen.
...reilu vuosi sitten, niin mi´nun mielestäni seisovan pöydän taso putosi alle hyvän. Korkeintaan keskinkertaisekai.
- xXxXx
ja jopa... kirjoitti:
...hyvää sellaista saa tietysti etsiä kukin makunsa mukaan, mutta minulle on paikkakuntien parhaat:
Lieksassa - Pitopalvelu Suokin yläkerrasssa
Nurmeksessa - ABC:n stondis
Valtimolla - Magnificent SevenMä oon käyny nykyään bellassa ja ole yllättyny miten hyvät safkat sieltä sai. Ennen olen käyny vaan iltaa istumas ja arvelin siitä että sama taso on varmaankin ruuissa, mutta olin vääräs.
Miinuksena vaan että lounasaikaan heti 11 loppuu yleensä paikat.. Isompi sais olla.
- halipatsuippa
Oma lihapiirakka mukaan ja obottaan. Eiköhän henkilökunta lämmitä sen ja luultavasti löytyy vielä ketsuppia mausteeksi. Ja mikä parasta hyvää palvelua. Nähään obotalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865