22.7 syntyneitä.

Heinäkuun olmi

Jos samiksia taajuuksilla niin kertokaas pikkasen itsestänne. Itse melko olen erittäin sosiaalinen, mutta jos kohtaan tyypin josta en pidä myös näytän sen helposti. En ole luonteena kauhea optimistinen ja vaistoa ihmisten ikävät puolet melko vaivatta. Kavereiden puolesta olen valmis vaikka kuolemaan. olen myös melko äkkipikainen = räjähdän helpolla, mutta lepyn myös erittäin nopeasti.

3

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin myös syntynyt 22.7

      Pelottavaa kuinka kuulostat aivan samalta kuin mä! Sosiaalinen tapaus olen myös minä... On ihmeellistä kuinka sitä tunnistaa jo kaukaa ihmiset joista ei tule pitämään! :) Olen myös miettinyt olenko täysin rapu vaiko onko minussa myös ripaus leijonaa, koska 23. pvä vaihtuu leijonaksi!

      • heinäkuun olmi

        Sanotaan, että jotenki vaan vaistoan ihmisten tarkoitusperät helposti.( en siis omaa yliluonnollisia kykyjä, mutta aina lopulta jostain se selviää ) Oikeasti joitakin ihmisiä voi lukea kuin avointa kirjaa. Ikävä kyllä on uskomattoman paljon ihmisiä, jotka ajavat omaa etuaan joka käänteessä. Itse en ole luonteeltani hirveän röyhkeä pikemminkin liian nöyrä. Saattaa tosiaan olla että leijonan läheisyys vaikuttaa tohon tempperamenttiin merkittävästi. Omista kavereistani 50% ajaa omaa etuaan aina ja toiset ovat jotain siltä väliltä.


      • rapu-hevonen
        heinäkuun olmi kirjoitti:

        Sanotaan, että jotenki vaan vaistoan ihmisten tarkoitusperät helposti.( en siis omaa yliluonnollisia kykyjä, mutta aina lopulta jostain se selviää ) Oikeasti joitakin ihmisiä voi lukea kuin avointa kirjaa. Ikävä kyllä on uskomattoman paljon ihmisiä, jotka ajavat omaa etuaan joka käänteessä. Itse en ole luonteeltani hirveän röyhkeä pikemminkin liian nöyrä. Saattaa tosiaan olla että leijonan läheisyys vaikuttaa tohon tempperamenttiin merkittävästi. Omista kavereistani 50% ajaa omaa etuaan aina ja toiset ovat jotain siltä väliltä.

        Herkkä vaisto tuntuu tutulta ja myös taakalta(22.7).Sosiaalisuuden tunnistan myös, en ole ollenkaan hiljainen ja ujo rapu.Ihmisessä vaikuttavat myös muut tähtikuviot ei vain aurinkomerkki, esim.nouseva merkki ja syntymäsuosi eli kiinalainen horoskooppi ja perimä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe