Lapset ovat melko nuorina rasisteja ja se mistä ne omaksutaan on ihan toinen asia,muutama valistus video siitä kuinka jo pieni lapsi hylkii omiaan ja sitten teini-ikäiset.
http://www.youtube.com/watch?v=17fEy0q6yqc&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=gqQ0W9LZ_N0
Mitä tähän pitäisi sanoa #%¤¤#natsi kuten useimmat joiden äly ei riitä käsittämään ihan kaikkea näkemäänsä?
Lapsi rasistit tavallisia
8
509
Vastaukset
- Huokaistaa kauhuta,huom
On se kamalaa jos mustat lapset pitää valkoista hyvänä ja mustaa pahana.
Mutta jos valkoinen pitää pahana mustaa nukkea hänet tuomitaan rasisti lapseksi ja vanhempia ollaan jo ohjaamassa hoitoon lapsineen jotta heidät saataisi sanomaan että musta nukke on hyvä ja valkoinen paha.- ny saamari
jossei nuo pikkulapset saanu raavaimmankin miehen herkistymään ajattelulle. Vittu, koska niitä tilastoja Suomen psykopaattitiheyksistä saadaan!
- Huokaistaa kauhuta,huom
ny saamari kirjoitti:
jossei nuo pikkulapset saanu raavaimmankin miehen herkistymään ajattelulle. Vittu, koska niitä tilastoja Suomen psykopaattitiheyksistä saadaan!
Mikä erityisesti herkisti esim. sinua ja mitä oikein aloit ajattelemaan?
- ny saamari
Huokaistaa kauhuta,huom kirjoitti:
Mikä erityisesti herkisti esim. sinua ja mitä oikein aloit ajattelemaan?
ettei pikkutytöille löydy vieläkään roolimalleiks ku vitivalkosii prinsessoi. Ja kai ny ku näkee pikkulapsii itsetunnot murskana vois mieleen hiipii muutaki ku omat fantasiat esim. tällasest
"Mutta jos valkoinen pitää pahana mustaa nukkea hänet tuomitaan rasisti lapseksi ja vanhempia ollaan jo ohjaamassa hoitoon lapsineen jotta heidät saataisi sanomaan että musta nukke on hyvä ja valkoinen paha." - Huokaistaa kauhuta,huom
ny saamari kirjoitti:
ettei pikkutytöille löydy vieläkään roolimalleiks ku vitivalkosii prinsessoi. Ja kai ny ku näkee pikkulapsii itsetunnot murskana vois mieleen hiipii muutaki ku omat fantasiat esim. tällasest
"Mutta jos valkoinen pitää pahana mustaa nukkea hänet tuomitaan rasisti lapseksi ja vanhempia ollaan jo ohjaamassa hoitoon lapsineen jotta heidät saataisi sanomaan että musta nukke on hyvä ja valkoinen paha."Mistä johtuu kun mustien minä kuva romuttuu jo lapsena?
Barbieta ja Paris Hiltonia pitäisi syyttää vai moisesta,ettei syy löytyisi hieman lähempää?
on lapsirasistit aivan tavallisia.
- Peräkylän Olli
Elinympäristö vaikuttaa heidän ajatusmaailmaan ja heidän mieli muokkautuu sen mukaanjoko hyvässä tai pahassa.
- Hän ei hyväksynyt
valkoisia vaan sanoi mustan olevan hyvä ja valkoisen paha,muut olivat monikulttuuriseksi kasvaneita pikkulapsia monikulttuurisessa usassa pitivät muita parempana kuin omanlaisiaan,näin meillä Suomessakin kasvatetaan lapsia,valkoisille lapsille opetetaan lastentarhoista lähtien mustien olevan parenpia kuin valkoiset ja nyt sitten hämmästellään jos mustat ovat kasvaneet kuten tuossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960