Tere,ostin läppärin ja vistalla,,nyt reissussa pitäis digikamera tyhjentää,mutta vista ei tunnista sonyn digikmeraa,,mistä ajurit vistaan???siis sony usb:n
sony digicam ajurit
5
496
Vastaukset
- hakea
Olympuksen sivuilta.
- zxcvbnm
Mistäs muualta?
ei tarvitse mitään ajureita. Jos jokin tarvitsee, kannattaa jättää kauppaan semmonen.
Jos moka kumminkin on tehty, kortti sitten irti ja kortinlukijaan.- SCRuBS
...ei se nyt ihan näinkään ole.
Yleisesti ottaen, Vista (kuten Win2000 ja XP:kin) kyllä tunnistaa kamerat ns. 'Siirrettävänä levynä'. Jolloin se näkyy kun avaat 'Oma tietokone' ikkunan. Mutta on myös kameroita jotka saattavat vaatia USB-ajurin jotta levyn tunnistus onnistuu. Eri mallien ajureita löytyy suoraan osoitteesta:
http://support.sony-europe.com/dime/digistill/digistill.aspx?l=fi
Joskus kyllä ihmetyttää, miten jotkut osaavat tulla tänne näitä kyselemään, mutta ei käy mielessä kokeilla esim. www.sony.fi osoitteesta..??
t. -S-
- pekkapeloton
Vista ja Sony digicam ei usb.llä onnistu.Hommasin Firewire portin ja hyvin pelittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076