Skorpionimies ja neitsytnainen?

mitäs...

tämmöiseen suhteeseen sanoisitte näin horoskooppien näkökulmasta? (en välttämättä usko horoskooppeihin, mutta näin ihastuneena kiinnostaa tämäkin puoli..:-))

olen ihastunut skorpionimieheen, ja jonkinlaista peliä on ollut jo muutaman vuoden ajan (kerran on harrastettu seksiä). en vain ole varma hänen tunteistaan... pelaileeko vain kanssani? sen takia olen vähän perääntynyt. jotenkin vain hän on saanut sidottua minut itseensä...
mutta onko tämmöinen horoskooppien kannalta aivan sopimaton yhdistelmä...?

8

5136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytnainen

      Olen vuoden verran seurustellut skorpparimiehen kanssa. Yhtä tulta ja tappuraa ollut, molemmat kovapäisiä ja omista tavoista/mielipiteistä kiinnipitäviä. Verenpaine on monesti ollut kovilla ja jaksaminen myös. En sitten tiedä mitä tästä tulee, sinäänsä varmaan ihan ok yhdistelmä koska skorppari tarvitsee vahvan kumppanin mutta jos molemmat liian vahvoja voi olla liian kova pähkinä purtavaksi molemmille...

    • jan

      se kyllä sopii tosi hyvin .. se yhdistelmä, mut skorppioonit ei välttämättä aina tiedä mitä haluaa... mut sit kun rakastuu se on menoa..usko pois jos saat sen rakastumaan itseesi...kokemusta on...:)

    • neitsyt................

      Täydellinen pari. Itselläni ollut monta skorpparia, ja ai ai onnistunut aina. Fyysisesti ja psyykkisesti kaikki toimii. Tälläkin hetkellä skorpparin kanssa ja tuntuu että kenties jopa ikuisesti. (tosin niin olen ajatellut monesti aiemminkin, mutta kaikki miehet muuttuvat tylsiksi pitkällä tähtäimellä).Vika siis minussa henk.koht. ei skorpparimiehessä!

    • .............

      meillä on toisinpäin,minä oon skorppari ja ukkoni neitsyt=)
      ja ollaan oltu kohta 2,5 v yhdessä ja saman katon alle muutettiin melkein heti ku tavattiin...hehheh..eli ei mun mielestä huono yhdistelmä ole

    • Missukka

      Jos olet epävarma hänen tunteistaan, niin ilmeisesti hän ei ole vielä päättänyt suhteenne pysyvyydestä. Skoput ovat suorastaan ärsyttävän kärsivällisiä, mutta heillä ei ole tarvetta salata tuollaisia asioita. Voipi olla, että skopusi panee toimeksi vasta, kun näkee sinusta, että nyt on jotain muututtava (muutama vuosi aarghh). Itse olen neitsyt nainen ja tuore isäntä on skopu. Elikkäs voin suositella.

    • Pitkä liitto

      Olen ollut ikuisen neitsyen kanssa avioliitossa 37v (saman naisen kanssa).

      Kyllä se toimii,neitsyt vaan on pikkutarkka pilkun viilaaja.

      Neitsyessä harmittaa sen pitkä muisti,ei anna koskaan rauhaa menneisyyden luurangoista.

    • edelliset viestit

      oon jo vuosia ihastunut skopuun ja oon itse neitsyt, siis kaikella on tarkoituksensa.

    • Cryz(NeitsytN)

      Mä ainakin syvästi uskon että tää yhdistelmä toimii. Ja toisaalta se on hyvinki opettavaista ollut mun Neitsyt luonteelleni koska joskus olen hirveen eristäytynyt koti-ihminen, tuo tämä mies ainakin elämääni aurinkoa ja valoa vaikka joulukuuta elellään.

      Alkuaikoina olin hyvin masentunut joten menin pettämään, ja hänkin on mustasukkaisuudessaan sitten mennyt pettämään minua. Tappelimme kaksi päivää putkeen ja sinä aikana olimme kuin pahimmat vihamiehet. Loppujenlopuksi kuitenkin tajusimme ettemme halua kumpikaan elää niin koska kuitenkin kumpikin täydentää toistaan paremmin kuin ketään koskaan on ikinä täydentänyt. Tajusimme ettemme voi elää ilman toista. Miesystäväni kanssa keskustelin tästä näin sovimme...

      Skorpionini tuo minulle niin paljon sellaista jota en olisi voinut mistään muualta saada koskaan.

      En ole koskaan varma onko hän minuun ollut rakastunut mutta kuulin hänen äidiltään hänen sanoneen sen jälkeisenä päivänä kun hän oli minun luonani ollut että:"Mä en tiedä mitä mulle on tapahtunut. Se oli niin kiva tyttö."

      Joten aion luottaa siihen että näin on...
      Muuta ei ihminen voi tehdä kuin luottaa.
      Skorpioni tarvitsee tilaa...
      Joka ikinen päivä kun hän lähtee töihin, mulla tulee ikävä jo silloin, ja joka päivä hän soittaa minulle kotiin.
      Tuskin sekään ihan turhaan tapahtuu...

      Kunhan muistaa välillä ottaa oppia asioista joiden kautta Skorpioni on oppinut elämään, ja ymmärtää asioita melkein taipumiseen asti, saattaa kestää pitkäänkin ellei itse sitten tiedostamatta toisin toivo, Skorpioni näkee senkin jos asian laita niin on...

      Mä olen tyytyväinen monta kertaa ettei mun tarvitse sanoa aina kaikkea ääneen, toisaalta sanon mielelläni joitain asioita hälventääkseni hänen mieltänsä, koska mikään ei ole niin sydäntä särkevää kuin katsella Skorpionia surullisena...:(

      Lykkyä pyttyyn sellaiselle joka tahtoo olla onnellinen enemmän kuin pitää kiinni omista taipumiksistaan tai haluaa välittää enemmän...

      Ja joustamisentarvetta Skorpparista kyllä löytyy aika-ajoin... siihen pitää asennoitua oikein...ja elämä sujuu ihan niinkuin myös muidenkin merkkien kanssa...

      Toivottavasti me ollaan yhdessä ikuisesti,
      meillä on niin kaunista toistemme kanssa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe