Voisiko joku kertoa kuinka nuo sanottaisiin englanniksi tai ainakin osa kun on vähän pakko saada tiettää ja kiire asian kans ja itsellä vähän ongelmia :s
1. Namibiaa on Suomessa joskus luonnehdittu Suomen siirtomaaksi johtuen Martti Rautasen ja muiden Ambomaalla toimineiden suomalaisten lähetyssaarnaajien.
2. Martti Ahtisaari on paljon vaikuttanut namibiassa.
3. Namibian naapurimaita ovat Angola ja Sambia pohjoisessa, Botswana idässä ja etelässä Etelä-Afrikan tasavalta.
4. Namibian ilmasto vaihtelee aavikkoilmastosta subtrooppiseen ja on suurimmaksi osaksi hyvin kuivaa ja kuumaa.
englanniksi
4
420
Vastaukset
- Josuli
En ole sitten varman onko nämä täysin oikein äidinkielellisesti vai ei:
1. It was described in Finland sometime, that Namibia is a colony of Finland because Martti Rautanen ja others who worked as missionaries in Ovamboland.
2. Martti Ahtisaari has influenced a lot in Namibia.
3. Namibia's neighbouring countries are Angola, Zambia in the North, Botswana in the East and the Republic of South Africa in the South.
4. The climate in namibia range from desert climate to subtropical and is mostly very dry and hot.- englantisi
niin voisitko loytaa vastineen lastenhoitaja-sanalle
englanniksi....minulle on tarjottu--nurse maid-, mutta en sita oikein hyvaksy,kun koulutus oli 1,5 vuotinen[70-luvulla] ja koulutus oli sairaanhoitajan
ja apuhoitajan valista.?[katilo-opistolla hesassa]
kiitos jos vastaat ,tai joku muu.. - sana on:
englantisi kirjoitti:
englanniksi....minulle on tarjottu--nurse maid-, mutta en sita oikein hyvaksy,kun koulutus oli 1,5 vuotinen[70-luvulla] ja koulutus oli sairaanhoitajan
kiitos jos vastaat ,tai joku muu..Nanny, joka kuvaa tehtävää. Koulutusta varmaan parhaiten nurse.
- Josuli
englantisi kirjoitti:
kiitos jos vastaat ,tai joku muu..on nanny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961