Mitä inhoaa

jousimies?

Listataan kaikki mistä jousimiehet ei tykkää!

26

9133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tykkää...

      Jouskarinaisena en siedä, että minua aletaan "omimaan", eli tietty vapaudentunne täytyy säilyä muuten alkaa ahdistaan. En tarkoita kuitenkaan sitä, että pettäisin, vaan minuun pitää pystyä luottamaan.

    • kaikkia muita

      paitsi itseään.

      • butterfly-66

        Tunnen vastenmielisyyttä teennäisiä, itsekkäitä ihmisiä kohtaan, jotka ainoastaan leikkivät toisten tunteilla.


      • pettynyt kala N
        butterfly-66 kirjoitti:

        Tunnen vastenmielisyyttä teennäisiä, itsekkäitä ihmisiä kohtaan, jotka ainoastaan leikkivät toisten tunteilla.

        aivan totta jouskarimiehet ovat niin itsensä täynä ja itsekkäitä, ja on leikkinny mun tunteilla koko ajan, minä vihaan jousimies M:tä
        hänestä ei koskaan saa selvä mitä haluaa elämästä vapaus on niin tärkeä ettei vaan pysty sitoutua perhe-elämään, no way jouskarille:-(


      • jouskarinainen
        pettynyt kala N kirjoitti:

        aivan totta jouskarimiehet ovat niin itsensä täynä ja itsekkäitä, ja on leikkinny mun tunteilla koko ajan, minä vihaan jousimies M:tä
        hänestä ei koskaan saa selvä mitä haluaa elämästä vapaus on niin tärkeä ettei vaan pysty sitoutua perhe-elämään, no way jouskarille:-(

        listata mistä jouskari ei tykkää,ei mistä ette pidä jousimiehissä...


      • ihan samaa
        pettynyt kala N kirjoitti:

        aivan totta jouskarimiehet ovat niin itsensä täynä ja itsekkäitä, ja on leikkinny mun tunteilla koko ajan, minä vihaan jousimies M:tä
        hänestä ei koskaan saa selvä mitä haluaa elämästä vapaus on niin tärkeä ettei vaan pysty sitoutua perhe-elämään, no way jouskarille:-(

        mieltä. Ei enää ikinä jousimies miestä.


      • raukkojen parissa
        ihan samaa kirjoitti:

        mieltä. Ei enää ikinä jousimies miestä.

        Olen lukenut näitä palstan erilaisia purkauksia. Jousimiehenä totean, että minulle tärkeää on partnerin äly.
        Ihmisiä, jotka eivät osaa pysyä aiheessa, kartan. Vetäydyn niin kauas kuin voin.
        Mikään ei niin turhauttavaa kuin tyhmät ihmiset.
        Ja vakka kantensa valitsee.
        Olen ollut naimisissa 37 vuotta kauriin kanssa. Me viihdymme vieläkin niin hyvin yhdessä, että itsekin sitä aina ihmettelemme...että olipa tuuria.
        Mitä inhoan: juoruilua, toisten selkään puukottamista, sitä ettei selvittele välejään asianomaisen kanssa, vaan panettelee aina ulkopuolisille. Sellainen on raukkamaista.
        Olen kolmen lapsen äiti ja luulen, että olen opettanut lapsilleni, että on opittava katsomaan ihmisiä silmiin ja kohteliaasti sanottava myös eriävä mielipiteensä. Voisi kai sanoa, että inhoan sitä, että ollaan hiljaa kun asiasta keskustellaan ja sitten mennä nurkan taakse valittamaan.Sellaisiin valittelijoihin en luota ihmisenä. On osttava olla eri mieltä, mutta myös osattava antaa muiden olla eri mieltä. Sitä kasvaa ihmisenä kummasti, kun saa uutta tietoa, uusia ajatuksia.

        Voisi kai sanoa, että inhoan käyttää liikaa aikaani kanssa, jotka eivät opeta minulle mitään uutta, jotka eivät osaa nauttia uudesta ja toisenlaisesta, jotka ovat rajoittuneita ja tyytyväisiä pieniin ympyröihinsä omahyväisyyteen asti.
        Lauri Viita muuten on eräs mielirunoilijani:"Suoria sanoja annan ja siedän".
        Huumori on kaiken A ja O.


      • vielä .....
        raukkojen parissa kirjoitti:

        Olen lukenut näitä palstan erilaisia purkauksia. Jousimiehenä totean, että minulle tärkeää on partnerin äly.
        Ihmisiä, jotka eivät osaa pysyä aiheessa, kartan. Vetäydyn niin kauas kuin voin.
        Mikään ei niin turhauttavaa kuin tyhmät ihmiset.
        Ja vakka kantensa valitsee.
        Olen ollut naimisissa 37 vuotta kauriin kanssa. Me viihdymme vieläkin niin hyvin yhdessä, että itsekin sitä aina ihmettelemme...että olipa tuuria.
        Mitä inhoan: juoruilua, toisten selkään puukottamista, sitä ettei selvittele välejään asianomaisen kanssa, vaan panettelee aina ulkopuolisille. Sellainen on raukkamaista.
        Olen kolmen lapsen äiti ja luulen, että olen opettanut lapsilleni, että on opittava katsomaan ihmisiä silmiin ja kohteliaasti sanottava myös eriävä mielipiteensä. Voisi kai sanoa, että inhoan sitä, että ollaan hiljaa kun asiasta keskustellaan ja sitten mennä nurkan taakse valittamaan.Sellaisiin valittelijoihin en luota ihmisenä. On osttava olla eri mieltä, mutta myös osattava antaa muiden olla eri mieltä. Sitä kasvaa ihmisenä kummasti, kun saa uutta tietoa, uusia ajatuksia.

        Voisi kai sanoa, että inhoan käyttää liikaa aikaani kanssa, jotka eivät opeta minulle mitään uutta, jotka eivät osaa nauttia uudesta ja toisenlaisesta, jotka ovat rajoittuneita ja tyytyväisiä pieniin ympyröihinsä omahyväisyyteen asti.
        Lauri Viita muuten on eräs mielirunoilijani:"Suoria sanoja annan ja siedän".
        Huumori on kaiken A ja O.

        Pyydän anteeksi kirjoitusviheitäni. Hmmmm.


    • redblackcat

      ainakaan minä,en pidä siitä,että joku muu määrää mitä pitää tehdä ja tarkallee missä ajassa.alkaa ahistamaan sellainen. emme myöskään pidä epärehellisistä ja uskottomista ihmisistä (vaikka emme ole välttämättä aina maailman uskollisimpia....).muuten ei nyt heti tule mieleen.

      • meni

        yli ymmärryksen. Siis jousimies voi pettää ja olla epärehellinen, mutta sen kenen kanssa jousimies seurustelee täytyy olla rehellinen ja uskollinen. No johan oli tarinaa kerrakseen...


      • cadenza

        "postipaketin" asemaan joutuminen saa raivostumaan. Eli tarkoitan, sitä että joku alkaa järjestellä asioitani, luullen etten pysty niitä itse hoitamaan. Silloin tulee yleensä sanottua aika pahasti.


    • Nimetön

      jousimiehet ovat aina niin seikkailuunhaluisia,jos heidän kumppani ei pysty tarjoamaan sitä niin he voivat alkaa kyllästyä häneen tai alkaa hakea sitä jostain muualta.

    • suutun....

      Valehtelusta, salailusta, kadehtimisesta, juonittelusta, selän takana puhumisesta, ylettömästä kiroilusta ym. moukkamaisuuksista sekä yksinkertaisten töiden tekemisestä, jankuttamisesta, odottamisesta, vankeudesta/riistetystä vapaudesta, rahattomuudesta, ajanpuutteesta, huumorintajuttomuudesta, mielikuvituksen puutteesta..... Avioliittokin ahdistaa, yritän parhaani mukaan selittää, miksi naisenkin pitäisi päästä "lentelemään kukasta kukkaan"....

      • Rusakko789

        tosin tota kiroilukohtaa en allekirjoita, sitä tulee harrastettua liikaakin. prkl...


    • tuskaa!!

      Odottaminen, etenkin täydessä tällingissä saa minut raivoihini!! Ja myös lähteminen tarkoittaa sitä että kävellään eteiseen ja laitetaan kengät jalkaan ja poistutaan.. ei esim. mennä vessaan/tupakalle/kohentamaan meikkiä.. Myös liika "riekkuminen" ja kälätys ärsyttää!

      • seijakorpi

        Mielestäni jousimies on kiltti mutta häntä täytyy osata käsitellä siten että antaa tilaa hengittää ja on itsekin hiukan etäinen. Silloin jousimies pistää kaiken peliin ja varmasti tiedät että sinusta välitetään. Siten mielenkiinto pysyy. Kannattaa olla myös mielikuvitusta ja leikkisyyttä. Jos toinen liimautuu liiaksi, se on paha.

        Ihmisestä kertoo myös paljon se miten hän suhtautuu heikompiinsa. Jousimiehet pitävät lähes poikkeuksetta eläimistä eivätkä siedä niitä jotka kohtelevat eläimiä huonosti.

        Usein jousimies on myös ns. ymmärtäjä eikä tuomitse niitä joilla menee "vielä huonommin".


    • Jousi- Mies

      Esim: Epäsiisteydestä, epäjärjestyksestä (Vaikkeivat itse välttämättä jaksa tai kerkeä siivota) Ja Teennäisistä Ihmisistä, Tyhmistä Vastaan inttäjistä! Siinäpä muutama Piirre!

      • Opettelisit kuitenkin....

        Ensin kirjoittamaan oikein.


    • neiti Onnellinen

      Olen jousimies ja Minä en tykkää seuraavista asioista:


      -paskanpuhujat/selän takana pahaa puhujat

      -koulukiusaajat

      -kyttääjät

      -tuhatjalkaiset

      -itkevät vauvat/pienet lapsukaiset

      -karvattomat eläimet

      -sovinistisikamiehet

      -suomiräppi

      -kesäkeitto! Siinä ehkä tärkeimmät:)

    • aidosta.

      Siinä se rajattuna.

    • määvaan

      inhoan -
      -itsekkäitä ihmisiä, varsinkin äitejä jotka voivat hyppiä baareissa kimalteissa ja eivät osta lapsilleen kunnon tamineita.
      -nokkapystyssä käveleviä ihmisiä.
      -sähkötuhlareita.
      -ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä toimenkuvaa edellyttävällä tavalla.
      -juoruakkoja.
      -ihmisiä jotka sekaantuvat asioihin jotka eivät niille kuulu.

    • muuan mummeli

      Olen jousimiesnainen ja yli kaiken inhoan epärehellisyyttä, siis valehtelua, pettämistä, hyväksi käyttämistä, varastamista, kaksinaamaisuutta jne.
      Olemme suorasukaisia (=rehellisiä!) ja meitä pidetään itsekkäinä, kun sanomme suoraan, emmekä kaunistele (=valehtele). Emme tarkoita sillä mitään pahaa, se nyt vaan kuuluu merkkimme piirteisiin.

      • jo Isoäiti

        Joka sana


      • 100 % Jousimiesnainen
        jo Isoäiti kirjoitti:

        Joka sana

        Luin kaikkien Jousimiesten kuvaukset läpi, varmasti kaikki tällä palstalla olleet ovatkin jousimiehiä, tunnistin itseni kaikista ominaisuuksista, paras oli se ettei tykkää kesäkeitosta, minulla myös sama juttu kaikki muu ruoka menee alas mutta kesäkeitto EI, varmaan saanut alkunsa jo alakoululn ajoista kun koulun käytävillä "haisi" kuuma kesäkeitto, niinä päivinä oli melkein mahdotonta pysyä koulussa !!!

        Jousimies pitää:

        luovista ajattelijoista, mitä mahdottomampia ajatuksia sitä parempi, eläimistä, matkustelusta myös kotona löhöilystä, lapsista, muutoksista, paikallaan olo kamalaa, ja jos asiat pysyvät ennallaan, se on kamalaa, vapaus, silti ei ole yhtään kevytkenkäinen, vaaratekijä kiihottaa ja haastaa, rakastaa nopeutta, formula hommelit sopivat jousimiehille, rakkaussuhteissa lämmin ja ihana, jousimiehellä on taipumus heittäytyä äkkiarvaamatta eri aisioihin,

        Jousimies ei pidä:

        epärehellisyydestä, julmuudesta, itsekkyydestä, saituudesta, pessimistisistä ihmisistä, omistushalusta, tehopyyhydestä.

        Kaikki jousimiehet osoittavar raivoisaa ja oikeutettua suuttumusta kun heidän rehellisyyttään epäillään.

        Jousimiesnaiselle sopii siis mies joka on merkiltä: Kaksonen, Oinas, Leijona


    • jos joku roikkuu liikaa.Pitää olla ainakin puolen-
      metrin hajurako.Pikkumaisuus,käy myös hermoon.

    • Not nice

      Kaikkea suunniteltua. Arjen rutiineja. Olen aina ollut ex. tempore ihminen ja erittäin kärsimätön, olen huono odottaja. En myöskään tykkää ihmisistä, jotka eivät paljasta tunteitaan koska itse kerron surut ja ilot toisille. En myöskään pidä siitä, että minua kahlitaan, haluan oman tilan suhteessanikin. Joskus tulee tästä ongelmia miehen kanssa mutta tällainen olen ja oneksi on kestänyt ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe