Malesiaan kiertelemään maaliskuussa!

tytöt

Ollaan kaverini kanssa lähdössä Malesiaan kiertelemään maaliskuuksi. Haluaisin vinkkejä mistä saisi halvat lennot esim. Kuala Lumpuriin? Ollaan vähän ajateltu, että lennettäisiin Kuala Lumpuriin ja reissattaisiin itärannikkoa pitkin.. Missä paikoissa kannattaa ehdottomasti käydä? Millä saarilla? Saako paikan päältä majoituksia, mietittiin nimittäin että ei varata mitään etukäteen.. Kiitoksia paljon kaikille jo etukäteen!=)

3

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaditaan

      Noista lennoista on tällä sivulla riittävästi asiaa, että josko etsisitte sieltä ensin.

    • Onhannämä tieten ennestään kaluttuja asioita, mutta kyllä maalimhaan kirijaimia mahtuu.

      Ensikskin:
      Eipä taija vielä maaliskuule halapoja lentoja juuri löytyä, ellei ole lentäjän poika ja lähes sankari siis itsekkin. Alakanevat nuot tarijouslennot vasta ku täälä jo lehti vihertää.
      Lentolippuja myyvien lafkojen hakukonheita:
      ebookers, seat24, supersaver, kilroy....... ja vaikka mitä.
      Hullu-Jussi (koittaa vielä pittää tuota Sri Lanka osiota hengisä) kehu tätä käyttänheensä ja näyttää hakevan aika laajala sektorila:
      Momondo

      Matkantekijät on Malaysia Airlinesin pää-edustaja Suomesa. Sieltäki voi kysästä.

      MyJetilä on palijon tarijouslentoja omila sivuilansa. Siitä että tuo nimi etes mainithaan, niin joku vettää hernheen nenhäänsä iliman muuta, mutta son jo ihan toinen juttu.

      KLM ei jostainsyystä ole oikeen mulla tarttunu nuihin hakukonheitten haaviin. Sieltä voipii käyvä kattomasa.

      Ja tieten aina kannataa tutkia myös miten pääsee Bangkokkiin. Sieltä saapii returni tiketin KLlään satasela. Fiskihän joskus yltyy ihan hurjiin tarjouksiin tuola välilä. Tosin taitavat olla vain aina kesälä.

      AirAsia alakanee lentämhään muutamasta Euroopasta kaupungista KLään. Mutta vasta loppuvuonna 2008, niinettä siittä ei tähänhäthään ole apua. Lähtöhinnaksi muuten lupasivat 9,99 MYR TAX. Senalle ei taija ennään kukhaan mennä.

      Ainaski tuomosia paikkoja kannattaa pittää silimälä.

      Niistä itärannikon saaristahan mie en mithään tiä, mutta mulla on vähän semmonen kuva että kulukuyhteyksisä on vielä sitä vanahaa siirtomaa-ajan perua, josa tärkein matkustus tapahtu akselila Singapore / Georgetown. Jos tämä käsitys on yhthään oikia, niin sillon saattaa joutua itärannikkoa reissatesa ottamhaan joitaki ristiaskelia. Nämät ristiaskelheet kannattaa ehkä satuttaa ainaskin Ipohin / Cameron Higlands kautta. Toinen minusta käymisen arvonen kohe on Taman Negara. Lähin kaupunki on Jerantut. Son kyllä melekonen takapajula ja keskelä ei ihan mithään, niinettä sinne tuskin vahingosa ossuu.

      Majotukset molen aina varraillu etukätheen. Mutta se kyllä johtuu vain minun laiskuuvesta ja huonosta kielipäästä. Kylläkait net heleposti saapii paikanpäältäkin. Tosin hinnat ei taija juuri nettivarauksista muuttua. Mutta nettiähän sieltä löytyy joka kavunkulumasta, niinettä voihan net tarkistella vaikka seuraavale päiväle valmhiiksi. Ei sitten tarvitte jokaluukkua kiertää.

      Josko tästä olis tyttöile jotakin apua

      PeraPappa

    • ...

      Mitään hotelleja ei kannata varata suomesta, Halvemmaksi tulee varata ne Malesiasta.
      Suosittelen ehdottomasti Penangia ja Pangor saarta.
      Varmsti tulee mielenkiintoinen reissu:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe