Meille on tulossa aprikoosi kääpiövillakoira narttu, ja pitäisi alkaa miettiä nimeä. :)
Olisiko jotain hyviä ehdotuksia?
Nimi koiranpennulle
33
5828
Vastaukset
- sanakirjasta
ja kivalta kuulosti aprikoosi puolaksi: Morela =)
- edelliseen
Minkätyyppistä nimeä haette? Ulkomaalaista, suomalaista, pitkää, lyhyttä? Väriin viitaten tuli mieleeni vielä Saffron, oranssin sahramin mukaan.
- eläinrakas<3
ois kaks mun mielestä ainakin hyväå nimee Honey ja Baby
- _aprikoosi_
Nimen pitäisi olla mieluiten melko lyhyt ja helppo lausua. Myös persoonallinen nimi olisi kiva, jota ei ole kaikilla vastaantulijoilla. :)
- mukaan
joten Toffee tai Toffo.
- KjEHvELi
Miten ois Tipi?
Nasu? Emma? Kaisu? Minni? (aika koiramaisia nimiä) Paula? Linda? Oona? Sussu? Sanni? Selma? Ripsu? - olis... öö vaikka
Aku,Gulla,,Niisku,
- joku
Miten ois:
Honey, ihan vaan värin takii :)
Nuppu
Säde
Luna
siin jotain - =/
eikös se ole uroksen nimi...
- åppå
nimeksi mozart :)
- miehen
nimi! En antaisi NARTTU koiralle nimeksi Mozarttia! :D anteeksi tämä viesti, uroksella oisi hyvä nimi, mutta ei sovi tuolle rodulle minusta..
Anteeksi viestini, oli vaan pakko!
- Koira- et kissamamma
Disa.
Rosa.
Ada.
Ida.
Siru.
Soda.
Deisi.
Doris. - koiralle
No tässä:
Teeri
Veera
Höpsö
peppi
Abile
Amela - heppa-95
täs on nimiehotus:
tipsu,tico, lilli ja sissi. - Nimetön
TOSCA !!
- Japsin omistaja
Tatu on hyvä koiran nimi!!
- Wilma-villakoira
Meilläkin on aprikoosi kääpiövillakoira! ½vuotias nyt. Aluksi piti tulla Hilla, mutta muuttui sitten Hilmaksi ja lopulta Wilmaksi...Tofuakin mietittiin :)
- koirien ystävä
Jessie tai Zinka.
- semmonen..
nimi jossa ainakin yksi är-kirjain.
- uiukillamerki
Nöpö tai fifi
- nimiä
No minä en suosittele tommosii fifejä ellei pentu ole hemmoteltu... Ehkä Oona tai Minttu... ne on kauniita(:
- turreXD
Masa, Miina, Miisu, Milli, Sisu ja Nalle
- Kaiza
En tiiä tuleeko linkkinä, mutta www.freewebs.com/koiriennimet/nimet1.htm
- -
-
- Nompa&Relli
- kirjoitti:
-
http://nimikone.com
Tai jotain sinnepäin. On hyvä osoite, siellä laitat ehdot minkälainen nimen pitäisi olla ja tulee ehdotuksia(:
Saatto olla tossa perässä myös fi eikä com en oo varma(: - .
Nompa&Relli kirjoitti:
Tai jotain sinnepäin. On hyvä osoite, siellä laitat ehdot minkälainen nimen pitäisi olla ja tulee ehdotuksia(:
Saatto olla tossa perässä myös fi eikä com en oo varma(:.
- Korjaajax
Nompa&Relli kirjoitti:
Saatto olla tossa perässä myös fi eikä com en oo varma(:Mä löysin ton täält: (Toi ei toiminu ainakaa mulla)
http://xestia.net/nimikone/pets.php ;) - jadessan
Korjaajax kirjoitti:
Mä löysin ton täält: (Toi ei toiminu ainakaa mulla)
http://xestia.net/nimikone/pets.php ;)april
- efjoef
minttu ja lakka :)
- sessuli
Olen lukenut jostain, että koiralle hyviä nimiä ovat sellaiset, joissa esiintyy s- kirjain tai r-kirjain. Koira reagoi niihin hyvin. :)
- joo.....
Koirat ehkä vain oppii ne nopeammin koska ne lausutaan silleen sähäkästi, mutta esim sanan Vita voi sanoa yhtä painokkaasti kuin vaikka Retu. Koira oppii kuitenkin nimen kuin nimen..
- Sindy01
Meillä on valkoinen 3 vuotias kääpiövillakoira Sindy, nimensä veroinen neiti. Nyt neiti on kantavana ja ensi viikonloppuna pitäisi tupsahtaa pieniä villakoira vauvoja, siinä alkaa yhdelle myös nimen miettiminen !
- namn
Caro, Siru, Tara, Siiri, Muru, Sissi, Cindy, jnejne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958