Maailman kovin SUOMALAINEN

ali.s.taja

Vihdoinkin Matti! Olen odottanut sinua, maailman parasta mäkihyppääjää takaisin mäkihypyn pariin jo vuosia! Mielestäni sinulla olisi oman urasi johdosta paljon annettavaa lajille, jossa olit suveneeristi paras. Tiedät, mitä menestyminen antaa, ja varsinkin, kuinka paljon se vie. Tuskin kukaan toinen suomalainen urheilija on yhtä tunnettu maailmalla, kuin sinä Matti! Olet mielestäni maailman kovin SUOMALAINEN! Perusteina väittämääni annan seuraavat faktat. Hyppäät mäkeä, kuten suomalainen. Treenaat, kuten suomalainen. Ryyppäät, kuten suomalainen. Nait vielä makkaratehtailijankin, joten syöt, kuten suomalainen. Haluat menestyä kaikessa mihin ryhdyt, kuten suomalainen. En siis epäile, ettetkö pärjäisi veteraanikisoissa, kuten suomalainen! Tsemppiä Matti!

3

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin

      ASIAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kaikki!

        Matti on ikääntymään päin oleva alkoholisti jolla on väkivaltaisia taipumuksia. Ennen Matti oli kova urheilija vaikka ongelma jo silloinkin varjosti uraa. Mutta nyt siis alkoholisti, ei mikään sankari.
        Suomen kansa on niin vitun junttia että tekevät Matin alkoholiongelmastakin legendaa, vaikka se on todella masentavaa seurauksineen ja linnareissuineen. Joten älkää nyt housuihinne laskeko jos Matti jostain K-30 mäestä alas tulee.

        Kaikkea hyvää Matille kaikesta huolimatta.


      • ali.s.taja
        kaikki! kirjoitti:

        Matti on ikääntymään päin oleva alkoholisti jolla on väkivaltaisia taipumuksia. Ennen Matti oli kova urheilija vaikka ongelma jo silloinkin varjosti uraa. Mutta nyt siis alkoholisti, ei mikään sankari.
        Suomen kansa on niin vitun junttia että tekevät Matin alkoholiongelmastakin legendaa, vaikka se on todella masentavaa seurauksineen ja linnareissuineen. Joten älkää nyt housuihinne laskeko jos Matti jostain K-30 mäestä alas tulee.

        Kaikkea hyvää Matille kaikesta huolimatta.

        Tiedän, että Matti on viinaan menevä. Tiedän että Matti on istunut. Tiedän, että Matti ei ole täydellinen. Silti! Silti Matti on kiistämättä maailman kovin suomalainen. Kuinka moni voi kiistää Matin saavutukset mäkihypyn saralla? Kuinka moni suomalainen urheilija tunnetaan uransa jälkeen yhtähyvin kuin Matti? Kuinka monesta suomalaisesta urheilijasta on tehty elokuva? Ja pisteenä iin päälle...Matti rakastaa makkaraa, kuten suomalainen! Jopa niin, että nai makkaratehtailijan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe