Niin miltä urheiluvedonlyöntisivustolta sai 20 egen vedon lyödä toiseen kertaan jos ei osu? Joku aika sitten sitä mainostettiin. Onko aika mennyt jo umpeen?
100% bonus 20 € vedolle
ankkor
2
422
Vastaukset
- ankkor
Ne pitää siis kierrättää kuusi kertaa läpi ennen kuin rahoja saa. Tarjous oli Bettsonilla. Eihän se sitten mikään 100% ole vaan kuudesosa? Pitääkö mun siis pelata 6x25€ ennen kuin saan rahaa ulos?
- neppu21
muistaakseni toi tarjous oli myös unibetillä ainakin joskus...jos nyt en täysin väärin muista...silti saa olla tarkkana niiden kanssa,jotkut näistä tarjouksista myös sitoo sut johonkin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657