Kuka vie ? Kuka komentaa? kuka on kovin? Sano se ! sano se nimi! LEMPÄÄLÄN KISA!
LEKI!!!!!
8
1245
Vastaukset
- Jukurifani
Hyvä että saadaan uusia hyviä joukkueita Mestikseen,ei haittaisi vaikka kaikkien "yllätykseksi" kohtaisimme keväällä finaalissa!No jäitä hattuun kuitenkin,pitkä on tie ja kivikkoinen sinne mutta aina pitääkin hehkuttaa kun oma joukkue pärjää sehän on tän homman suola.
- blackmagictiger
leki rulezz...
- Anonyymi
MÖRKÖ
- Anonyymi
Hyi mikä häpeä, Leki pudotettiin mestiksestä, maailmanmestarikapteenin kasvattajajoukkue. Taloudellisista syistä, vois nyt olla aika hyvä sauma pro lekille...
- Anonyymi
SavoRULES kirjoitti:
Hyvä kun läks. Farmipellet.
Leki paskaa 2023
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leki paskaa 2023
Pyry 2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyry 2
Älyvapaa Sulonen tuli ”valmentajaks” ja potki pitkäaikasen huoltajan pois ja monivuotisen ykkösmolarin! Kyllä me Tampereella tiedetään minkälainen mies tämä Sulo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1971035- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708