Hei!
Minulla on parvekkeella laakea noin 20 cm halkaisijaltaan oleva astia (syvyys alle 10 cm), jossa minulla on pieniä kivikkokasveja, erilaisia, en tiedä nimiä...
Haluaisin niiden säilyvän talven yli, mutten tiedä miten suojelisin ne. Olisiko kenelläkään vinkkiä? Vai voisiko ne ottaa sisälle talveksi?
Kiitos jo etukäteen!!!
Kivikkokasviruukku sisälle?
peukalo keskellä kämmentä
2
1397
Vastaukset
- Nimetön
laita kivikkokasvit vaikka saviruukkuun vuoraa tyröksillä ja muovilla sisältä salaojita vaikkapa saviruukunpalasilla tai kivillä laita jotain vettäläpaisevää kuohkeaa multaa. älä kastele enää syksyllä kun tulee kylmät ilmat halutessasi voit vielä peittää huovalla niin ei anakaan pääse jäätymään
- Nimetön
en huomannut sulla oli ihan hyvät astiat vuoraat ne vaan niin kun sanoin niin hyvä tulee ne vuoraukset voi antaa olla siellä läpi vuoden kannattaa silti yrittää salaojittaa ne ei pääse vesi lillumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923