Hei!
Minulla on parvekkeella laakea noin 20 cm halkaisijaltaan oleva astia (syvyys alle 10 cm), jossa minulla on pieniä kivikkokasveja, erilaisia, en tiedä nimiä...
Haluaisin niiden säilyvän talven yli, mutten tiedä miten suojelisin ne. Olisiko kenelläkään vinkkiä? Vai voisiko ne ottaa sisälle talveksi?
Kiitos jo etukäteen!!!
Kivikkokasviruukku sisälle?
peukalo keskellä kämmentä
2
1378
Vastaukset
- Nimetön
laita kivikkokasvit vaikka saviruukkuun vuoraa tyröksillä ja muovilla sisältä salaojita vaikkapa saviruukunpalasilla tai kivillä laita jotain vettäläpaisevää kuohkeaa multaa. älä kastele enää syksyllä kun tulee kylmät ilmat halutessasi voit vielä peittää huovalla niin ei anakaan pääse jäätymään
- Nimetön
en huomannut sulla oli ihan hyvät astiat vuoraat ne vaan niin kun sanoin niin hyvä tulee ne vuoraukset voi antaa olla siellä läpi vuoden kannattaa silti yrittää salaojittaa ne ei pääse vesi lillumaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389