Hei Ministit. Omistan Mini Coopperin vm. 03 ja olen huolissani vai tarviiko olla, kyseessä on öljyn kulutus, autossani on lukemat n. 30 tkm. Öljy on Castrol ja toinen juttu, ohjaus narisee ja merkki korjaamolla totesivat viaksi hammastanko. Joten onko teillä muilla ollut vastaavanlaisia vaivoja. Kiitos vastauksista !!
Mini Cooper
2
2482
Vastaukset
- ...
Omistan itse samaa vuosimallia olevan cooperin ja ollut aivan samat viat. Ohjauksesta kuuluva narina on tyyppivika ja olen kuullut että maahantuoja tulee vastaan huoltokuluissa (oma meni takuuseen). Öljynkulus on normaalia jos ei mene kovin paljon yli litraa öljynvaihtovälillä.
- gille7
käykää autotarvike liikkeestä pyytämässä hyvää ruiskutettavaa vaseliinia, esim at 2000 erittäin hyvä. kömmitte auton jalkatilaan pää edellä kaasu jarru kytkinpolkimiin, ja siitä sitten kuikuilette ylöspäin jolloin näät ohjaus tangon , vaseliinia ruiskutat sitten niveliin sun muuhun paikkoihin, ja siihen mistä tanko menee jalkatilasta ulos niin saattaapi narina loppua siihen. itellä ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641790Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141682- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261145- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535