meopta 4-16x44 mille lentoradalle

säätöasteikko on

meopta 4-16x44 tacticalissa on numerot eri matkoille ammuttaessa. mutta mille lentoradalle se on tehty. mistä näen minkälaisen panoksen lataan jotta se pitää paikkaansa edes 400m asti.

14

2845

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guns&roses

Radalla ja kirjattava ylös muistiin että mikä panos milläkin matkalla osuu mihinkin kohtaan kiikarin asteikkoa. Eikös tuo noin mahda mennä...

• helvetin vittu

ei tuotakaan kiikaria saa mistään. ottaa päähän kun ei mistään löydy mitään. liikkeissä on 2 halppis kiikaria ja jos netistä etit hyvän niin sitä ei löydy koko suomesta. ja monessa paikassa palvelu on perseestä. varsinki ahti huvilassa myyjällä selvästi vituttaa kun sille soittaa. aseen sain tilattua mutta paljon muuta olisin mukaan ostanu mutta kun myyjällä oli aina kiire lopettaa puhelu.

• Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.

• Sanoi kettu....
        k0rh0nen kirjoitti:

Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.

Piahlajanmarjoista.=) Hajoo IOR.iis.

• käytön

perusasiat ennenkuin ostat moista vempelettä. Menee aivan hukkaan...

• minua

haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

• hillbergmounting
        minua kirjoitti:

haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

Otetaa tuassiisa http://www.kalinkaoptics.com/default.ascx

• einäy

• heh heh heh ja heh!!!!=)))
        minua kirjoitti:

Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!

• hillbergmounting
        heh heh heh ja heh!!!!=))) kirjoitti:

Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!

"kumman kiikarin ostaisin"-kejussakkii. Miks se tiällä tökkii?

• hillbergmounting
        hillbergmounting kirjoitti:

Otetaa tuassiisa http://www.kalinkaoptics.com/default.ascx

pit ollakkii http://www.kalinkaoptics.com/default.aspx . Korvaakses vieläe toenen http://www.laksupply.com/default.asp

• kaksi linkkiä

• meoptanro1

Tuntuu Ville myyvän meoptoja halvalla, itse tilasin juuri mil-dotin ja lupasivat sen jo seuraavaksi päiväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      82
      1008
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      576
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      547
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe