meopta 4-16x44 mille lentoradalle

säätöasteikko on

meopta 4-16x44 tacticalissa on numerot eri matkoille ammuttaessa. mutta mille lentoradalle se on tehty. mistä näen minkälaisen panoksen lataan jotta se pitää paikkaansa edes 400m asti.

14

2648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guns&roses

      Radalla ja kirjattava ylös muistiin että mikä panos milläkin matkalla osuu mihinkin kohtaan kiikarin asteikkoa. Eikös tuo noin mahda mennä...

    • helvetin vittu

      ei tuotakaan kiikaria saa mistään. ottaa päähän kun ei mistään löydy mitään. liikkeissä on 2 halppis kiikaria ja jos netistä etit hyvän niin sitä ei löydy koko suomesta. ja monessa paikassa palvelu on perseestä. varsinki ahti huvilassa myyjällä selvästi vituttaa kun sille soittaa. aseen sain tilattua mutta paljon muuta olisin mukaan ostanu mutta kun myyjällä oli aina kiire lopettaa puhelu.

      • Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

        Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.


      • Sanoi kettu....
        k0rh0nen kirjoitti:

        Minä soittelin suurinpiirtein kaikkiin liikkeisiin mitkä sitä kiikaria mainostivat. Tiukkaa eioota tarjosivat kaikki. Onneksi maahantuoja sanoi että on ainakin puolen vuoden jono.

        Onneksi sitten tilasin IORin, selvemmät ovat näkymät.

        Piahlajanmarjoista.=) Hajoo IOR.iis.


    • käytön

      perusasiat ennenkuin ostat moista vempelettä. Menee aivan hukkaan...

      • minua

        haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.


      • hillbergmounting
        minua kirjoitti:

        haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

        Otetaa tuassiisa http://www.kalinkaoptics.com/default.ascx


      • einäy

      • heh heh heh ja heh!!!!=)))
        minua kirjoitti:

        haista sinä pitkä pieru. kyllä kiikari asiat on selviullä paremmin kuin sinulla mutta ajattelin jos joku olisi osanut sanoa mille luodin nopeudelle, painolle ja bc:lle on saanu asteet näyttään oikein. mutta ihan sama koska kiikaria ei saa mistään.

        Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!


      • hillbergmounting
        heh heh heh ja heh!!!!=))) kirjoitti:

        Vedä poika sitä samaa soppaa mitä oot vetäny tähänkin asti. Näyttää toimivan. No ne asteethan on lämpötiloja, -20 toimii 308lla ja 20 22lr.llä. Ja lukemat matkarummulla on silloin
        ei asteita vaan pilkkuja. Lukema on aina sama kun vastaava määrä metrejä. Ja kun lämpötila asteet on kohdillaan on osuma aina varma. Miinuspuolena on että joudut omistamaan kaksi asetta. Ja kesällä tyydyt ampumaan vain kyyhkysiä.
        Siinä ne asteet sulle... Revi siitä huumoria.
        Opettele iha oikeasti ensin perusteet.Piste.
        Ja 308lla on suojaetäisyys 9km. MUISTA SE!!!

        "kumman kiikarin ostaisin"-kejussakkii. Miks se tiällä tökkii?


      • hillbergmounting

      • kaksi linkkiä

    • meoptanro1

      Tuntuu Ville myyvän meoptoja halvalla, itse tilasin juuri mil-dotin ja lupasivat sen jo seuraavaksi päiväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe