volvo V40 koneista

tietämätön hameväki

Olen tällänen tietämätön nainen :D ja volvo v40 olisi minulle ja koirilleni malliltaan ja kooltaan sopiva.

Haluaisin tietää niistä koneista nyt kun kuulin että osassa rellun koneet... Kuulemma 2.0 T ja T4 on volvoin koneilla ja muut sitten kuulemma rellun yms... Onko toi otta että vaan 2.0 T ja T4 on volvon koneet vai onko muissaki? ittekun ajattelin jotain 1.6 tai 1.8 mutta en mää mitää rellun tekniikkaa tahdo todellakaan....
Kertookas tietävät minulle totuus :) Kiitos...

14

6084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika on

Renaultin tekniikassa? ainakin tähän päivään mennessä hyvin on toiminut. Kumma käsitys ihmisillä aina samasta asiasta.

• itse en tiedä...

Itse en tiedä noista koneista niin mutta minäkin kuullut että rellun koneita. Ja itse en kyllä rellua ottaisi. Relluista vaan huonoja kokemuksia mutta vaikka relluista huonoja kokemuksia eikä koskaan rellua tulisi taloon niin onko eriasia ostaa volvo rellun koneelle vai onko sekin yhtä paskaa vaipan sisässä.

• Nimimerkki
        itse en tiedä... kirjoitti:

Itse en tiedä noista koneista niin mutta minäkin kuullut että rellun koneita. Ja itse en kyllä rellua ottaisi. Relluista vaan huonoja kokemuksia mutta vaikka relluista huonoja kokemuksia eikä koskaan rellua tulisi taloon niin onko eriasia ostaa volvo rellun koneelle vai onko sekin yhtä paskaa vaipan sisässä.

Bensakoneet on volvon omia, paitsi nämä aivan uusimmat, joissa alkaa olemaan sitten woortin koneita.

Noissa ensinmäisissä s/v40:sissä oli niin volvon kuin renaultin vaihdelaatikoita. Jonkinlaisena yleistyksenä voitaneen pitää, että 1,6 koneen perässä on renault-laatikko, 1.8 perässä on sekä volvon, että renaultin laatikoita enemmän tai vähemmän sattuman varaisesti, ja 2.0 koneissa on sitten vain volvon laatikoita.

• vääntö jyrää
        Nimimerkki kirjoitti:

Bensakoneet on volvon omia, paitsi nämä aivan uusimmat, joissa alkaa olemaan sitten woortin koneita.

Noissa ensinmäisissä s/v40:sissä oli niin volvon kuin renaultin vaihdelaatikoita. Jonkinlaisena yleistyksenä voitaneen pitää, että 1,6 koneen perässä on renault-laatikko, 1.8 perässä on sekä volvon, että renaultin laatikoita enemmän tai vähemmän sattuman varaisesti, ja 2.0 koneissa on sitten vain volvon laatikoita.

1.9D matalapaineturboissa on volvon laatikko. Tunnistaa vaihdekepin kaaviosta, ykkösen vieressä oleva pakki on renault ja viitosen alapuolella oleva pakki meinaa että kyseessä on volvon loota joka kestää sitten virityksetkin. Tosin alkusarjan, 96-98 renun laatikoissa oli jotain vaihdevikaa,eipä sen jälkeen enään kuulemma.

• outsider66

ei tule muuta hyvää kuin viinit ja konjakki...

• tuosta tietoutta
    • koirat

itellä 98 2litran koneella ja hyvin on pelittänyt suosittelen

• kalle

sieltä löytyy rellua ja mitsua 1.8 1.6. suosittelen 2.0 tai 2.0t ja ei ensimmäisiä vuosimallia

• löydykkään

http://www.ajovalo.net/Mallit/VolvoS40.htm

bensakoneet suomen markkinoilla ihan volvon omaa tuotantoa.. jossain ulkomaan markkinoilla on ollut myös saatavana mitsun 1,8 gdi moottoria.

miten tämä asia on niin vaikeaa ymmärtää????

• volovisti
        löydykkään kirjoitti:

http://www.ajovalo.net/Mallit/VolvoS40.htm

bensakoneet suomen markkinoilla ihan volvon omaa tuotantoa.. jossain ulkomaan markkinoilla on ollut myös saatavana mitsun 1,8 gdi moottoria.

miten tämä asia on niin vaikeaa ymmärtää????

ole ruoattalaisia moottoreita, vaan foortti tehtaan 1.6 ja 1.8 litraiset
        iso 2.4 litrainen T5 on sitten jo ruattalainen volvon oma mylly.
        että näin se menee !

• .......................
        volovisti kirjoitti:

ole ruoattalaisia moottoreita, vaan foortti tehtaan 1.6 ja 1.8 litraiset
        iso 2.4 litrainen T5 on sitten jo ruattalainen volvon oma mylly.
        että näin se menee !

no.. kerroppas mistä autosta tässä viestiketjussa on kyse?? niin jos oikeen pinnistelet niin huomaat varmaan että v40.. ei v50

onko vieläkin vaikeuksia ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?

• .......
        ....................... kirjoitti:

no.. kerroppas mistä autosta tässä viestiketjussa on kyse?? niin jos oikeen pinnistelet niin huomaat varmaan että v40.. ei v50

onko vieläkin vaikeuksia ymmärtää näin yksinkertaista asiaa?

...tahtoo sellaisen... V40 T5:en... heh.. puurot ja vellit sekaisin..

• ei hohhoijaa
        ....... kirjoitti:

...tahtoo sellaisen... V40 T5:en... heh.. puurot ja vellit sekaisin..

olet Volvon teknisiä tietoja kuullut?
        Jos nyt sattuisit osaamaan avata netistä VOLVON sivut ja osaat ehkä lukea, ellet, niin pyydä iskää lukemaan:

VOLVO S40 T5 169kW/230hv, hinnat alk. 39.600 e
        VOLVO S40 T5 AWD " " 43.600 e

eli ihan vähän kannataisi tutkia juttuja, ennenkuin alkaa kirjoittelemaan......

• .........
        ei hohhoijaa kirjoitti:

olet Volvon teknisiä tietoja kuullut?
        Jos nyt sattuisit osaamaan avata netistä VOLVON sivut ja osaat ehkä lukea, ellet, niin pyydä iskää lukemaan:

VOLVO S40 T5 169kW/230hv, hinnat alk. 39.600 e
        VOLVO S40 T5 AWD " " 43.600 e

eli ihan vähän kannataisi tutkia juttuja, ennenkuin alkaa kirjoittelemaan......

niin mutta etsipäs sieltä v40 T5 koneella.. silloin ehkä tajuat että tuo s40 T5 on AIVAN eri korimalli kuin mistä on viestiketjussa ollut puhe.V40 sarjassa ei koskaan ole ollut 5syl konetta.. näköjään isäsikään ei osaa lukea tai sä vaan et tajua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5778
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1785
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1662
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1620
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1430
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe