Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaimo paisuu

kuihtuva Jorma

Ennen kaikki oli toisin niinkuin aina. Oli vireä seksielämä, silloisella tyttöystävällä, nykyisellä vaimolla, terhakat B-kupin tissit ja intohimoa. Lapsi alkoi tehdä tuloaan ja vaimo paisumaan, jolloin vannotti, että pidän huolen, että palaa entisiin mittoihinsa.

Ei palannut, lapsi kohta 10v. Enkä minä ikävä kyllä pidä tukevista naisista, vaan haluaisin hänen olevan edes lähellä entisiä mittojaan.

Tähän arvoistelijoille se, että itse olen aktiivinen urheilija/nykyisin kuntoilija, jolla kroppa on kyllä samassa kunnossa kuin 10v sitten.

Mutta ongelmana on siis se, etten kai koskaan saa vaimostani kiloja pois, tai toisaalta se etten kiihotu läskeistä...

Rakastan edelleen vaimoani paljon, mikään muu ei mennyt pieleen tämän ihmisen kanssa. Mutta kun en enää seksuaalisesti kiihotu hänen kanssaan, minulle tekee vaikeaa katsoa riippuvia turvonneita tissejä ja muodotonta lantioata & persettä. Ei jäljellä mitään mistä syttyä, kuten ennen.

Mikään kannustin ei ole saanut kurssia muuttumaan, eikä varmaan tule koskaan muuttumaaankaan. Eli odotellaankon tässä vielä toinen vuosikymmen ja etsitään uutta onnea kun lapsi on poissa vai miten tämän patin sais pois?

Nyt odotellaan itseä viisaampien kommentteja...tai aloitetaan massakausi, who cares.

19

5813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korppi

      Näitä tapauksia on valitettavan paljon.
      Olen monta kertaa ihmetellyt miksei naiset pidä enemmän huolta itsestään.
      Jep,tämä lause aiheuttaa kritiikkiä,mutta totta se on kumminkin.Ystävä piirissä ja sukulaisissakin löytyy tätä.
      Katukuvaakin kun katsoo miehet ovat loistokunnossa ja naiset lässähtäneitä.Huom:ei päde kaikkiin!!
      Eipä tähän oikein kunnon vastausta voi muilta tulla.Itsestään sisimmästään ja haluistaan se on kaikki kiinni.
      Loppupeleissä se ei kuitenkään ulkonäöllisesti ole mihin on rakastunut (jotkut kokevat sen huijauksena),mutta sisinhän säilyy samana.
      Kumpi sinulle on tärkeämpää,onko asia puhuttavissa,miltä tuntuu,mikä on tärkeintä jne....?

      • valittako

        Sinulla on nyt kypsä aikuinen nainen ja lapsi.Mitä vielä odotat?Ei muutama kilo ole kuin kaunistukseksi.


      • mitähh

        tosiasia on se että jos pariskunta haluaa lapsia, naisen on paisutettava itsensä muodottomaksi, eikä miehellä ole vastaavaa rasitetta. raskauskiloista on aivan saaaaatanan vaikeata päästä eroon.. siinä varmaan syy miksi ne naiset ovat lässähtäneitä ja miehet timmejä.

        että tuskin on siitä kiinni ettei naiset huolehtisi, vaan se on fakta että raskaus näkyy vartalossa ja värkissä.

        itse en haluakaan lapsia, koska en halua näyttää lässähtäneeltä säkkituolilta. huolehdin itsestäni niin, etten tee sitä virhettä että hankkisin kakaroita.


    • Mielestäni juuri sopivan mi...

      En aio kritisoida sinua "kuihtuva Jorma", Kerron vain omia ajatuksiani.

      Raskaus on yksilöllinen asia. Joillekin jää pömppömaha yhdestä lapsesta, toisille ei edes neljästä.

      Mutta koska lapsenne on jo noin iso, kyseessä ei voi olla enää raskauskilot. Vaimosi saattaa olla tyytyväinen elämäänsä noin. Hän on saanut kaiken haluamansa, miehen ja lapsen. Voi olla, että hän haluaa käyttää aikansa sellaiseen mikä kehittää lasta tai perhettä, eikä ole niinkään enää kiinnostunut siitä, miltä itse näyttää --> monet ajattelevat, että tärkeintä on lapsen hyvinvointi.

      Harmillista on kuitenkin se, että tässä asiassa teillä ei ilmeisesti yhteys pelaa. Oletko sanonut vaimollesi mitä mieltä olet? Se voi kirpaista häntä, mutta mieluummin rehellisyys kuin puhumattomuus. Tällaisen asiankin voi sanoa kauniisti: ei tarvitse haukkua läskiksi.
      Voisit kieroilla asian niinkin, että valitat yhteisen ajan puutetta ja kerrot, että haluat, että hän rupeaa lenkkeilemään kanssasi. Yhteinen lenkkeily tuo mukanaan sekä yhteistä aikaa että kuntoilua.

      Koeta katsoa XL-missien kuvia. Minusta ne ovat kauniita. Onko vika mielestäsi siinä, että 1) vaimosi on lihava, vai siinä, että 2) hän on lihava eikä huolehdi pukeutumisestaan/itsestään. Minusta nämä ovat kaksi eri asiaa. Olen tavannut monia lihavia ihmisiä, jotka ovat hyvännäköisiä, he hoitavat ulkonäköään, pukeutuvat kivasti. Lihavuuden ei tarvitse tarkoittaa ulkonäön unohtamista. Laiha ihminen voi olla yhtä epähaluttava juuri sillä, että ei huolehdi itsestään, kasvot ovat nuutuneet, vaatteet roikkuvat, hiki/ henki haisee jne.

      Jos kyse on itsensä huolehtimisen puuttumisesta hemmottele vaimoasi ostamalla kivoja vaatteita lahjaksi. Vie syömään tai elokuviin ja pyydä pukemaan itsensä nätiksi. jos et uskalla tai halua puhua suoraan, sinun on keksittävä tällaisia kieroja konsteja, joilla EHKÄ saat toisen tajuamaan....

    • toinen puoli

      Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että asia voi olla niinkin että vaimosi ei välttämättä näe hekumaa ja sytykettä sinussa? Vaikka hoidat kuntoasi ja pidät huolta itsestäsi, voi olla että sinussa ei ole mitään SITÄ joka saa vaimosi sydämen pomppimaan ja hormoonit hyrräämään.
      Vaikka mies olisi kuinka timmissä kunnossa, mutta jos verbaalinen puoli jauhaa paikoillaan saattaa naisen henkinen ja psyykkinen kapasiteetti kuin kasvaa ohi.
      Mies elää vielä seikkailun Rintintiniä ja nainen kokee Martta syndroomaa sen tähden.

      Tätä voisi pohtia myös tältäkin kannalta.

      tai

      Onko vaimollasi aikaa lähteä harrastamaan vai onko sinulla odotuksena, että koti pitää olla siisti, ruoka laitettu, pyykit pesty, lapsi hoidettu, paidat silitetty jne... jääkö vaimollsesi aikaa lähteä esim. jumppaan? Vai onko lähtökohtana että koti pitää olla tip top?

      tai

      Jokainen pariskunta vanhenee ja aika jättää uurteita ja riippuvaa ja roikkuvaa ihoa, nahkaa ja lihaa..
      Nuoruus ei palaa takaisin vaikka joka vuosi kävisi rasvaimussa, tai kiinteytys hoidoissa kuukausittain.
      Napsakat rinnat jonkin verran aina imetyksessä muuttuu.
      Mutta teidän lapsennehan on vaimosi sisällä kasvanut, se on aina hyvä muistaa.
      AIka on uhrattu lapselle.. jospa hän saa pian herätyksen ja kiinnostuu itsestään, kun lapsi lähtee yläkouluun?? Silloin voi kääntyä asia päin vastoin, yleensä seksuaalisuus on korkeimmillaan 40 vuoden paikkeilla, silloin nainen oppii nauttimaan todella seksistä ja alkaa kiinnittämään ulkonäköönsä huomioita voi jopa käydä niin että miehen on pakko huokaista: "ohoh, onpa sinusta tullut upean näköinen"
      Miehelle saattaa tulla todella kiire katsoa siinä vaiheessa peiliin, onko hän sen näköinen että saa pidettyä vaimonsa kotona, kun jo muutkin miehet hänet huomaa..niinpä, niin.

      ......kokemuksesta kerron.....

    • ulkokkeesi

      laita?
      Jospa se johtuu siitä kaikki.Erotkaa ole hyvä.

    • saan vain

      lämmintä ja ruokaa.Hae seksi muualta et voisi vähempää kiinnostaa minua.Erotaan heti nyt.
      Jätän sinut.
      Sinä et kiinnosta minua enää.Hanki oma elämä.

    • AnnaBanana 

      ♥ ♪♫ lol15 ¦) ☼ Iidalle terqqui ihan ekaks ja sit aisaan EIKU!! _asiaaan_ LOL :P



      Mee ittees ny hyvä mies. Jos vaikak löydät sieltä sen mikä sai sut siihen punkeroon rakastumaan in the first place. Capische?

    • muuta kuin kuntoilet...

      ja vaimo hoitaa kodin ja kaiken arjen rutiinin?
      Siis onko koti yksin vaimon hoidossa ja vastuulla ja sinä keskityt vain itseesi??

      • Mielestäni juuri sopivan mi...

        Kysyisin samaa kuin edellinenkin.

        Koeta miettiä ajankäyttöäsi, jääkö oman kropan hoitamisen jälkeen muulle kuin nukkumiselle aikaa? Jos näin on teet väärin vaimoasi kohtaan. Hänellä kinon oikeus OMAAN ja teidän YHTEISEEN aikaan. Sattaa olla, että hän on niin kiltti, että ei vaadi sinua muuttamaan aikataulujaan, ja siksi on valinnut osansa kilojen kanssa, jotta sinä saisit tehdä mitä haluat.

        Puhun kokemuksesta, sillä oma mieheni on juuri tuollainen. Hän ei ole auttanut kotitöissä tai lastenhoidossa. Käy pelaamassa monena iltana viikossa ja kerran viikonloppuisin. Alussa pyysin voisiko hän hoitaa lastamme yhtenä iltana viikossa, jotta pääsisin jumppaan. Hän ei suostunut, vaan sanoi, että minun on hoidettava kuntoiluni muulla tavalla.
        Vuosien mittaan en ole enää edes pyytänyt hoitoapua, sillä en jaksa kuulla aina sitä kieltävää vastausta. Käyn lenkillä silloin, kun lapsi on kaverin luona leikkimässä, rajoitan lihomista sillä, että en syö makeaa. Olen tyytväinen mittoihini, vaikka peruskunto on surkea.

        Jos vaimollasi on sama kohtalo ymmärrän täysin häntä. Tällaisessa tapauksessa sinä olet se, jonka olisi katsottava itseään peiliin.

        Mutta, jos asia ei ole näin... jos annat vaimollesi onaa ja yhteistä aikaa, jos autat kotona ja lapsen kanssa pysyn kannassani, jonka kirjoitin aiemmassa kommentissani.


      • Nainen34
        Mielestäni juuri sopivan mi... kirjoitti:

        Kysyisin samaa kuin edellinenkin.

        Koeta miettiä ajankäyttöäsi, jääkö oman kropan hoitamisen jälkeen muulle kuin nukkumiselle aikaa? Jos näin on teet väärin vaimoasi kohtaan. Hänellä kinon oikeus OMAAN ja teidän YHTEISEEN aikaan. Sattaa olla, että hän on niin kiltti, että ei vaadi sinua muuttamaan aikataulujaan, ja siksi on valinnut osansa kilojen kanssa, jotta sinä saisit tehdä mitä haluat.

        Puhun kokemuksesta, sillä oma mieheni on juuri tuollainen. Hän ei ole auttanut kotitöissä tai lastenhoidossa. Käy pelaamassa monena iltana viikossa ja kerran viikonloppuisin. Alussa pyysin voisiko hän hoitaa lastamme yhtenä iltana viikossa, jotta pääsisin jumppaan. Hän ei suostunut, vaan sanoi, että minun on hoidettava kuntoiluni muulla tavalla.
        Vuosien mittaan en ole enää edes pyytänyt hoitoapua, sillä en jaksa kuulla aina sitä kieltävää vastausta. Käyn lenkillä silloin, kun lapsi on kaverin luona leikkimässä, rajoitan lihomista sillä, että en syö makeaa. Olen tyytväinen mittoihini, vaikka peruskunto on surkea.

        Jos vaimollasi on sama kohtalo ymmärrän täysin häntä. Tällaisessa tapauksessa sinä olet se, jonka olisi katsottava itseään peiliin.

        Mutta, jos asia ei ole näin... jos annat vaimollesi onaa ja yhteistä aikaa, jos autat kotona ja lapsen kanssa pysyn kannassani, jonka kirjoitin aiemmassa kommentissani.

        puhut lastenhoitoavusta? Kysymyksessä on lapsen isä, ja hoito kuuluu hänelle ihan yhtä paljon kuin sinullekin!
        Palkkaa lapsellesi hoitaja pariksi illaksi viikossa ja käytä se aika liikuntaan. Säästä vastaava summa miehesi ruuasta. Tee ruokaa vain itsellesi ja lapsellesi.
        Älä pese miehesi pyykkejä enää, vaan käytä se aika omaan hyvinvointiisi, esim. liikuntaan.
        Tingi muutenkin kaikesta miehesi palvelemisesta ja kodin siisteydestä ja käytä se aika itseesi.

        Miksi ihmeessä olet pysynyt yhdessä noin itsekkään miehen kanssa?


      • Mies39
        Nainen34 kirjoitti:

        puhut lastenhoitoavusta? Kysymyksessä on lapsen isä, ja hoito kuuluu hänelle ihan yhtä paljon kuin sinullekin!
        Palkkaa lapsellesi hoitaja pariksi illaksi viikossa ja käytä se aika liikuntaan. Säästä vastaava summa miehesi ruuasta. Tee ruokaa vain itsellesi ja lapsellesi.
        Älä pese miehesi pyykkejä enää, vaan käytä se aika omaan hyvinvointiisi, esim. liikuntaan.
        Tingi muutenkin kaikesta miehesi palvelemisesta ja kodin siisteydestä ja käytä se aika itseesi.

        Miksi ihmeessä olet pysynyt yhdessä noin itsekkään miehen kanssa?

        Nainen34 kirjoittaa asiaa. Et kai ole tehnyt mitään kotipiian valaa vihkivalan sijaan?


      • Mielestäni juuri sopivan mi...
        Mies39 kirjoitti:

        Nainen34 kirjoittaa asiaa. Et kai ole tehnyt mitään kotipiian valaa vihkivalan sijaan?

        Mietin itsekin tuota, miksi olen edelleen tässä. En ole vielä valmis antamaan periksi, vaikka vuosia on jo kulunut näin.

        Miehestäni on ajan kanssa kuoriutunut tyranni. Hän ei ollut alussa laisinkaan tuollainen. Lapsen tulo muutti kaiken. Hän on todella taitava, ja myöntää sen itsekin: hän saa kaikkien ihmisten päät kääntymään niin, että oma tahto toteutuu(tarkoitan tässä ihmisiä, jotka ovat ympärillämme: läheisiä, tuttavia, työkavereita jne.). Minä olen kuitenkin niistä kaikista ainoa, joka elää hänen kanssaan...

        Itse olen vain huomannut myös sen, että vähemmällä pääsee, kun ei nosta meteliä. Perherauha säilyy. Mieheni on henkilö, jonka kanssa ei jaksa riitaantua... hän murjottaa niin kauan, että sitä ei kestä katsella. Mieluummin hoidan kotityöt ja annan toisen lennellä vapaana, kuin katselen hänen pahantuulisuutta. Ikävää, mutta totta.


      • Senseii
        Mielestäni juuri sopivan mi... kirjoitti:

        Mietin itsekin tuota, miksi olen edelleen tässä. En ole vielä valmis antamaan periksi, vaikka vuosia on jo kulunut näin.

        Miehestäni on ajan kanssa kuoriutunut tyranni. Hän ei ollut alussa laisinkaan tuollainen. Lapsen tulo muutti kaiken. Hän on todella taitava, ja myöntää sen itsekin: hän saa kaikkien ihmisten päät kääntymään niin, että oma tahto toteutuu(tarkoitan tässä ihmisiä, jotka ovat ympärillämme: läheisiä, tuttavia, työkavereita jne.). Minä olen kuitenkin niistä kaikista ainoa, joka elää hänen kanssaan...

        Itse olen vain huomannut myös sen, että vähemmällä pääsee, kun ei nosta meteliä. Perherauha säilyy. Mieheni on henkilö, jonka kanssa ei jaksa riitaantua... hän murjottaa niin kauan, että sitä ei kestä katsella. Mieluummin hoidan kotityöt ja annan toisen lennellä vapaana, kuin katselen hänen pahantuulisuutta. Ikävää, mutta totta.

        Älkää jauhako paskaa.. Naisella ei täällä montaa tehtävää ole.. Näyttää hyvältä,laittaa ruokaa ja hoitaa koti.. Varmasti riittää päivästä tunti tai kaks tohon ulkonäköön panostamiseen. Silkkaa laiskuutta se on ei se ajasta ole kiinni.. Sinun täytyy nyt alkaa tarkkailemaan ensimäiseksi mitä kaupasta ostetaan. Otat ihan kaikki herkut pois ja panostat terveelliseen ruokaan ja alat vaikka väkisin raahaamaan vaimoasi salille ja lenkkipolulle. Tiedän kyllä tunteen että on todella kuvottavaa katsoa jotain punkeroa mikä vain syö ja haisee. Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa että saisit varmasti myös timmimpiä muijia? Kannattaa myös käyttää toisia naisia jos vaimon läskeily on avioliittoanne tärkeämpi asia..


      • mitähh
        Mielestäni juuri sopivan mi... kirjoitti:

        Mietin itsekin tuota, miksi olen edelleen tässä. En ole vielä valmis antamaan periksi, vaikka vuosia on jo kulunut näin.

        Miehestäni on ajan kanssa kuoriutunut tyranni. Hän ei ollut alussa laisinkaan tuollainen. Lapsen tulo muutti kaiken. Hän on todella taitava, ja myöntää sen itsekin: hän saa kaikkien ihmisten päät kääntymään niin, että oma tahto toteutuu(tarkoitan tässä ihmisiä, jotka ovat ympärillämme: läheisiä, tuttavia, työkavereita jne.). Minä olen kuitenkin niistä kaikista ainoa, joka elää hänen kanssaan...

        Itse olen vain huomannut myös sen, että vähemmällä pääsee, kun ei nosta meteliä. Perherauha säilyy. Mieheni on henkilö, jonka kanssa ei jaksa riitaantua... hän murjottaa niin kauan, että sitä ei kestä katsella. Mieluummin hoidan kotityöt ja annan toisen lennellä vapaana, kuin katselen hänen pahantuulisuutta. Ikävää, mutta totta.

        sittenpähän ei tarvitse katsoa sen miehen murjotusta, jos se kerran on niin kamalaa.

        minusta tuntuu surulliselta kun luin nuo viestisi.. en vaan jaksa ymmärtää miten kaltaisesti naiset jäävät tuollaisiin suhteisiin.. itse lähtisin vikkelään pois. tai ylipäätään en antaisi tilanteen mennä tuollaiseksi. miksi et noussut vastarintaan siinä vaiheessa kun mies alkoi muuttua tuollaiseksi? tosi surullista. ota nyt itsellesi aikaa ja lopeta se miehen paapominen, jos murjottaa niin ei voi mtn. kamala mies.


    • Failuke

      Meillä se tilanne on päinvastoin. Olen päälle kolmikymppinen neljän lapsen äiti, nuorimmainen on parin kuukauden ikäinen. Kolmannen raskauden aloitin pari kiloa painavampana kuin ensimmäisen. Nyt kiloja on muutama liikaa, kun vauva on vielä niin pieni. Viime vuodet olen ollut hyvin normaalipainoinen.
      Ensi töikseni vauvan synnyttyä ostin kaksostenrattaat, että pääsen kaikkien lasten kanssa ulos, kun mies on töissä. Teen pitkiä lenkkejä lasten kanssa, kävelen myös ystävien kanssa iltaisin. Juuri kävin salilla ekakerran vauvan jälkeen, mutta tämä lähinnä niskasäryn vuoksi. Harrastan kyllä saliakin.
      Mutta.... mies, joka on minua nuorempi, on se, joka paisuu raskauksieni myötä. Tarjoan hänelle mahdollisuutta ulkoilla, lenkkeillä jne. mutta hän mieluummin katsoo illat telkkaria. Jos koiria pitää ulkoiluttaa, mies ajaa metsänreunaan ja seisoo paikallaan, kun koirat juoksevat. Itse ulkoilutan koirat kävellen.
      Kyllä asia on niinkin, että lihava ihminen on usein muutenkin hoitamaton, ja siihenkin (ainakin omalla kohdallani) haluttomuus liittyy, kuten joku viestissään veikkasi. Lihavan (ylilihavan) ihmisen vaatteet eivät istu, ja oman kokemuksen mukaan harvat liikalihavat ovat tyytyväisiä omaan ulkomuotoonsa; se myös peilautuu ulospäin. Näin myös mieheni kohdalla; suihkussa hän käy pari kertaa viikossa, mutta en kyllä jaksa aikuiselle miehelle sanoa, että mene pesulle! Lapsissa on riittävästi kaitsemista. Asia vain on niin, että minua liikalihavuus (n 40 kg ylimääräistä kumppanillani) tökkii ja pahasti!!! Lihavuus on monille oma valinta, turhaan siitä muita syyttää!!! Muut perheessämme eivät ole ylipainoisia, vaikka syömme samaa, laittamaani kotiruokaa. Fyysisestikin 120-130 kiloinen mies tuntuu epämiellyttävältä esim päälläni sängyssä, ei siinä yksi kova kohta riitä jos kaikki muu on hoitamatonta. Niin se vain on. Ja huomattakoon, että alkuaikoina mies oli n 15-20 kg ylipainoinen, silti urheileva ja itsestään huolehtiva hyvännäköinen mies, eli toiveenani ei ole kukkakeppi vaan KOHTUULLISET elämäntavat ja kohtuullisen siistin ja miellyttävän ulkonäön omaava ihminen.

    • ...............

      arvosta vaimoasi, kehu ja huomio. Pyydä mukaan lenkille ja kannusta. Uskon että saat vielä rakkaaan hoikan vaimosi takaisin.

      Itselläni kävi niin, että mieheni ei arvostanut minua hän arvosteli ja moitti. Alkoi vain ärsyttämään ja aloin hoitaa itseäni. Laihduin ja kaunistuin. Muut miehet alkoi myös huomata sen. Kunnes oma mieheni huomasi sen myös, mutta liian myöhään. Kuka enää vuosien haukkumisen jälkeen ottaisi takaisin puolisoa, joka arvostellut haukkunut juuri noilla sanoilla kuin vaimoasi moitit.... En minä ainakaan. Laihdutin 20kg, B-kupin roikkuvista tehtiin D-kupin kiinteät palkaksi hoikistumisestani :)

    • merisini,

      synnytettävä, tehtävä se helvetin kamala homma! Jos et synnytä olet maho lehmä, jos lihoot raskauden aikana, lapsenhoito vie hermot oot hirvee ämmä! Toiset on siunattu pituudella, hyvillä geeneillä, että vaikka synnyttäis 10 kakaraa, pysyy aina yhtä (tai melkein, päälisinpuolin) trimmissä kunnossa.
      Miesten pitäs kanssa tosiaan synnyttää, tietäisivät saakelit ite mitä se on ja eikun haukkumiset vaan päälle! : (((

    • thelma

      Oletko ajatellut miltä vaimostasi tuntuu...joka kantoi lastanne 9 kuukautta ja jonka vartalo on pilalla?

      Oletko puhunut vaimosi kanssa asiasta...miksi ei tee mieli seksiä jne..loukkaamatta toista valitse oikeat sanat.
      Aloittakaa yhteinen harrastus joka kiinnostaa molempia, se lähentää.

      Vaimosi entistä kroppaahan sä et takaisin saa vaikka vaimosi tekisi mitä vaan.

      Älä luovuta perhettä noin helposti, aina voi asioista puhua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe