Tytöt kuulkaa.

änimöl

Nyt kun voin olla sataprosenttisen varma näistä topiceista joissa miesskorp. spekuloidaan ja ei ymmärretä.

Rakastan kaikkia ihmisiä mutta vain niitä jotka eivät pelkää elämää taikka kuolemaa. Kaikessa musiikissa ja runoudessa yritetään löytää ydin. Ja se olette te tytöt miehille ja toisinpäin. Mies kuin nainenkin rakastaa antaumuksellisuutta. Jättäkää se pelaaminen. Se ei ole oikeutettua koska meilläkin on sydän. Kysytte mitä sen skorp. päässä liikkuu. Joko rauha tai rauhattomuus. Soittaako ollenkaan kelloa? Hyvät naiset ja herrat päästäkää päänne alas jos ette voi antaa sen olla löysänä. Vapaus on sinulla päättämisessä vaikka kuinka paljon juokset karkuun. Mutta me haluamme kutsua teidät kaikki mukaan ja voitte nähdä valon jota ette ole nähneet ainakaan pitkään aikaan. Tanssikaa! Repikää kasvonne pois siitä peilistä(peili joka peilaa sinulle sen mitä haluat nähdä). Katsokaa lapsuudenkuvianne ja muistakaa.

Pimppi ja pippeli sopivat yhteen mutta on muitakin asioita joita on soviteltava ja se on meidän kaikkien todellinen minämme. Älkää kieltäkö sitä
itseltänne... MISSÄÄN TILANTEESSA.

En jaksa katsella tätä maailmaa jossa kiiltokuvat hymyilevät vastaantullessa. On oikeus olla vihainen, on oikeus itkeä, on oikeus sanoa tarvitsevansa jotakuta. Unohtakaa se seksuaalisuus
edes hetkeksi ja mitä teille jää.

Sitten tullaan oikeeseen asiaan joka on, että kaikki tarvitsevat tukea joten antakaa sitä helvetti soikoon. Niin ette menetä miehiänne.

Minä en jäänyt enään odottelemaan. Kohta näistä asioista tulee tärkeimpiä kuin moneen tuhanteen vuoteen koska nykyään sydämmellisyys on kuin tabu.
Ja pian ei ole rahaa mitä tuhlata jotta tuntisi itsensä "like a million bucks".

Viha ja rakkaus.. sama asia.

6

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

      ...niin ja unohtu sanoa et rohkeus on valttia.

    • mikä viesti,

      onko joku skorpparinainen ollut hankala ?

      Olethan ilmaissut tunteesi selkeästi...(=se on aina tärkeää, kun skorppari kyseessä) !

      • änimöl

        Tälläkin hetkellä. Mua ei vaan muisteta kun täytyy arjessa supersuorittaa, mutta mitä mä siitä sulle edes selitän.


      • ole noin
        änimöl kirjoitti:

        Tälläkin hetkellä. Mua ei vaan muisteta kun täytyy arjessa supersuorittaa, mutta mitä mä siitä sulle edes selitän.

        katkera, se rumentaa ihmistä. Eihän kukaan vaadi arjessa supersuorittamista, ota nyt hyvä mies vähän rennommin !

        Kotihommat saavatkin olla vähän rempallaan, eikös juu. Töissähän me joudutaan kaikki pakertamaan, niin kotona sitten mennään sieltä mistä aita on matalin. Ehkä ne asiat sitten lutviutuu helpommin tämän skorpparinaisenkin kanssa.


    • Cryz(NeitsytN)

      Ohhoh... Vihdoinkin joku tajuaa saman. Sen ettei tässä maailmassa ole enää itua kenellekään. Kaikki rakkaus ja välittäminenkin on pureskeltu valmiiksi soseeksi median hampain. Ei ihme että ihmiset leikkii ja pettää koska todesti eivät osaa arvostaa enää mitään ja aina on oltava parempi ja parempi.

      Joskus sitä on itsekin tullut ajateltua että aidan takana olisi kaikki vihreämpää, mutta sain mitä ansaitsin onneksi, koska opin ymmärtämään että ainoastaan tässä maailmassa kauniita asioita ei voi ostaa rahalla, eikä ihmiselämä edes ole koskaan täydellistä. Onnellisia me voimme olla, muttemme koskaan täydellisiä, ja minusta juuri se epätäydellisyys tekee elämästä rakkaansa rinnalla.

      Monet ihmiset ovat käveleviä pahvinukkeja joiden elämässä toistuvat samat televisiosta töllötetyt draamat. Kysymys kuuluukin, miksi juuri meidän muka pitää tehdä kyseenlaisia valintoja, miksi me emme muka osaa itse elää omaa elämäämme?

      Monasti ihmisen perus-arvo on se että hyväksyy toiset sellaisena kuin ovat, mutta nykyään sekin innostus on muuttunut liian näennäiseksi. ihmiset luulevat toteuttavansa sitä tässä päivässä ja tässä ajassa, mutta tulevat vielä pettymään joskus koska se todellinen hyväksyvyys ja välittäminen kumpuaa ihmisten sisältä eikä peilaudu toisista... Lapsuudenkuvista sen verran että lapsen mieli on puhtain mieli MYÖS lapsen keino valehdella on vielä puhtain valehtelumuoto maailmassa, ennenkuin lapsi oppii kuinka valehdella koko elämänsä, minänsä, tekemisensä ja muut... Miettikää mitä olitte lapsina, kuinka nautitte asioista, valititte vielä oikeista asioista, suritte tärkeitä asioita, mietitte tarkoituksia... siinä lyhimmillään...

      Joten ottakaas ne omat ohjenuorat omiin käsiinne ja ajatelkaa että jos joku teistä välittää, se näkyy heti eikä sitä tarvitse arvuutella.
      "Kemia" ei aina vain yhteiskunnan mukaan ole juuri sitä että välittää jostakin, eikä rakkautta pidä sekoittaa seksuaalisen viettiin milläänlailla.

      Rakkaus tulee ensin ja muu vasta sen jälkeen...

      ...sanoo tyttö 19vee...

      • änimöl

        Olen näin puolen vuoden tauon jälkeen palannut. Täytyy kuulkaa sanoa, että kaikista rutiineista ja pakkomielteistä huolimatta, pysähtyminen voi tuoda parhaimman tunteen tähän maailmaan kuulumisesta. Olen viettänyt hieman aikaa vain ajatuksieni ja tunteitteni kanssa. Valvonut öitä vain istuen ja kuunnellen dj-radiota netistä ja meditoiden. Tulen aina siihen lopputulokseen kärsivällisyyden johdosta, että meissä kaikissa on suunnaton voima ja EHDOTTOMASTI ruoho on vihreämpää toisella puolen. Kuvataan meitä teoreettiselta pohjalta jotta sitä voisi soveltaa tunteisiimme eli aivosynapsitoimintaamme. Ensinnäkin meidän aivot pystyvät kommunikoimaan sillä tasolla kun mieli on asettunut alitajunnaliseen tilaan, eli kaikki muurit ovat alhaalla ja parempi jos ovat tiedostamattomasti alhaalla kuten unessa. Tällöin jo tässä vaiheessa olet avoin ja rehellinen. Kun alitajuntamme silloin alkaa ymmärtää yksinkertaisia käsitteitä kuten maapallon kiertokulku ja kaikki muut nykyään varmat asiat kuten meidän evoluutiollinen muuntautuminen alkueläimestä... Siitä asti meistä on muokkautunut siis ympäristölle sovelias eliö, joka vieläkin pyrkii eteenpäin ja nopeasti mennäänkin. Etenkin kommunikoinnissa. Siis kun sanat eivät riitä eikö niin. Kaikki varmaan tietävät asioista miten ovat onnistuneet yllättämään itsensä totaalisesti jättäen vain epäilemään onko se harhaa. me pystymme sykkeemme avulla lähettämään impulsseja ja on joitakin jotka ne huomaavat. Vain he jotka ovat sitä hakemassa eli ovat meditatiivisessa tilassa. Voin sanoa että nykypäivän musiikki voi olla aina ja pelkästään juuri tähän tähtäävä. Sitähän kulttuuri on saada ihmiset tuntemaan ja ajattelemaan. Ottakaa mielellään selvää tuntemattomasta musiikista. Itse kuuntelen chromanova-radiota jonka löytää heti googlesta.
        Toivotan paljon ja nimenomaan suurta onnen tunnetta teille hyvät tasavertaiset ihmiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe