Risicum megalainat

Voihan pettymyksen pettymys...

Enpä olisi uskonut kaiken hehkuttamisen jälkeen, että pulju meni yhteistyöhön elloksen kanssa. Ainakin mun mahikset meni kun ellos-lainaa ennestään. Olisivat sentään voineet ennakkomarkkinoinnissaan Risicumilla mainita että uusia lainoja ainostaan välitetään ellokselle. No, mitäs sitä persaukisena valittamaan...)

40

21645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakaspalveluun

ja valitin asiasta. Vastasivat että aikaisempi laina elloksella ei estä uuden Risicum lainan saamista.....

• ---Maikku--

Hain juuri 1500e lainan risicumin kautta. Mulla on ennen jo 2000e laina ellokselta josta on 800e maksamatta. Nyt sain uuden 1500e lainan :)

--Maikku--

• ihmeellistä..
        ---Maikku-- kirjoitti:

Hain juuri 1500e lainan risicumin kautta. Mulla on ennen jo 2000e laina ellokselta josta on 800e maksamatta. Nyt sain uuden 1500e lainan :)

--Maikku--

Elloksen lainaehdoissa taitaa lukea että lisää lainaa voi hakea kun on hoitanut tietyn osan aikaisemmasta lainasta pois.

Risicum tienasi ehkä jonkinlaisen välityspalkkion Ellokselta kun hait Elloksen lainaa heidän kauttaan.

• haen lainani
        ---Maikku-- kirjoitti:

--Maikku--

Nordeasta ja korko on pieni verrattuna näihin Risicum-Ellos -lainoihin.

• vjflflf
        haen lainani kirjoitti:

Nordeasta ja korko on pieni verrattuna näihin Risicum-Ellos -lainoihin.

Elloksen vuoden mittaiset lainat ovat hinnaltaan kilpailukykyisiä, sitä pidemmät ovat aika kalliita.

Esim tuo 500 € vuodeksi on varmasti Nordean vastaavaa lainaa halvempi, koska Nordea perii 75 euron avausmaksun Joustoluotostaan.

• -.Janika.-
        ihmeellistä.. kirjoitti:

Elloksen lainaehdoissa taitaa lukea että lisää lainaa voi hakea kun on hoitanut tietyn osan aikaisemmasta lainasta pois.

Risicum tienasi ehkä jonkinlaisen välityspalkkion Ellokselta kun hait Elloksen lainaa heidän kauttaan.

Hmm, luulin että Risicum olisi luotettava firma, mutta miten on? Onko se vai ei? Jotenkin tuo Ellos ei houkuttele. Täällä olen tähän asti vertaillut pikavippifirmat: http://pikavippisivut.com , mutta Risicumin ja Elloksen yhteistyöstä ei siellä puhuta mitään.

• kyllä on aika

tyhmää markkinointia tämmöinen, hehkutetaan sivuilla uutta omaa palvelua, joka osoittautuukin
      toisen palvelun puffaamiseksi.

• se persaukinen

muutakaan voi, eihän? Renkinä olo tulee varmasti olemaan helppoa kuin heinänteko

• firman sivuilla
        se persaukinen kirjoitti:

muutakaan voi, eihän? Renkinä olo tulee varmasti olemaan helppoa kuin heinänteko

oleva info on luonteeltaan vähintäänkin arveluttavaa, vaikka lopuksi sanotaankin lainojen
        myöntäjäksi Finaref. Voisi olla kulttajaviranomaisella huomautettavaa mainonnan
        tyylistä.

• porukkaa on tuossa
        firman sivuilla kirjoitti:

oleva info on luonteeltaan vähintäänkin arveluttavaa, vaikka lopuksi sanotaankin lainojen
        myöntäjäksi Finaref. Voisi olla kulttajaviranomaisella huomautettavaa mainonnan
        tyylistä.

puulaakissa.Ihan sama jos joku pankki mainostaisi
        "Hae meiltä lainaa" ja sitten siirryttäisiin toisen pankin lainahakemukseen.

• Rutiköyhä
        porukkaa on tuossa kirjoitti:

puulaakissa.Ihan sama jos joku pankki mainostaisi
        "Hae meiltä lainaa" ja sitten siirryttäisiin toisen pankin lainahakemukseen.

Kuluttajaviranomaisella olis tästä varmasti jotain sanottavaa.. Voi tätä pettymyksen määrää!

• on lainanantaja
        Rutiköyhä kirjoitti:

Kuluttajaviranomaisella olis tästä varmasti jotain sanottavaa.. Voi tätä pettymyksen määrää!

finaref aka elloslaina

• postbot

Että Risicumilla olisi pääomia pyörittämään perinteistä kulutusluottotoimintaa. On selvästi eri asia lainata muutamaa sataa euroa kuin tuhansia euroja, niin resurssien kuin riskienhallinan näkökulmasta tarkasteltuna.

Hyvä veto kuitenkin tuo Elloksen kanssa liittoutuminen. Tosin ilman tarkkoja lukuja tulee vain mieleen, että yhteistyöstä pikavippiyhtiön kanssa on Finaref Oy:lle (Ellos) enemmän imagohaittaa kuin taloudellista hyötyä.

• krääkrääkrää

en ymmärrä miks ihmiset hankkivat näitä kalliita pikalainoja, kannattas mieluummin ite vaan säästää se muutama satanen. ihan naurettavaa touhua sanon minä

• vertaa ja säästä

Sanonpahan vaan että harkitsin Risicumia ennenkuin menin kattomaan moneymarketista (http://www.moneymarket.fi) paremman vaihtoehdon. Sitäpaitsi olen lukenut Risicumin lainapalvelusta NIIN paljon pahaa eri paikoista että totean.

ÄLÄ OTA RISICUMISTA LAINAA!

• vertaile

Lainaa ei kyllä kannata ottaa, risicum yrityksetä.
        Lähetivät minulle aiheettomia laskumuistutuksia ja en meinanut saada millään loppumaan.
        Lopulta laitoin heille viestin, että otan yhteyttä poliisiin, niin viestiini vastattiin ja korjattiin.
        Myönsivät, että oli virhe omassa järjestelmässä, mutta sain tehdä paljon työtä, että sain heidän tekemän virheen korjattua.
        Minä, kun en aiheettomia maksumuistutuksia maksa.
        Ei hyvä, laitoin heille vielä viestin, että teen kyselyn ministeriöön heidän toiminnastaan.
        Asiakaspalvelu ei toimi ja omat virheensä yrittävät maksattaa asiakkaillaan.

• EvaStina
        vertaile kirjoitti:

Lainaa ei kyllä kannata ottaa, risicum yrityksetä.
        Lähetivät minulle aiheettomia laskumuistutuksia ja en meinanut saada millään loppumaan.
        Lopulta laitoin heille viestin, että otan yhteyttä poliisiin, niin viestiini vastattiin ja korjattiin.
        Myönsivät, että oli virhe omassa järjestelmässä, mutta sain tehdä paljon työtä, että sain heidän tekemän virheen korjattua.
        Minä, kun en aiheettomia maksumuistutuksia maksa.
        Ei hyvä, laitoin heille vielä viestin, että teen kyselyn ministeriöön heidän toiminnastaan.
        Asiakaspalvelu ei toimi ja omat virheensä yrittävät maksattaa asiakkaillaan.

huomasin risicumista sen, että jos yrität maksaa erissä ei onnistu ennen kuin maksu on perinnässä siis haloo kyllähän maksueristä voi sopia muiden pankkien ja luotolaitoksien kanssa mutta ei risicumin. Tein kuluttaja-asiamiehelle valituksen. Katsotaan mitä tulee. Ei siis kannata ottaa ellet tosiaan voi maksaa kerralla. Huonot ehdot.

• Risicum heppu
        EvaStina kirjoitti:

huomasin risicumista sen, että jos yrität maksaa erissä ei onnistu ennen kuin maksu on perinnässä siis haloo kyllähän maksueristä voi sopia muiden pankkien ja luotolaitoksien kanssa mutta ei risicumin. Tein kuluttaja-asiamiehelle valituksen. Katsotaan mitä tulee. Ei siis kannata ottaa ellet tosiaan voi maksaa kerralla. Huonot ehdot.

Noiden lainojen järkevyydestä voi olla montaa mieltä, mutta risicumilta kyllä irtoaa aika monenlaista lainaa http://www.pikavippi.ws/risicum/

Mutta jos vippaa niin kyllä mun mielestä risicum on ihan pätevä yritys.

• jkdjkdsdsffdds

Ja uskallakki horo mainit sanallaka et tyylii esim. wire-bit oy on näitte aatelii, nii lupaan kyl syöttää koko konees sulle ettet enää moista paskaa suustas päästä,mut jos keksit paremma vaihtoehdon nii nostan sulle hattuu ja kumarran syvään ;)

• Vippivertaaja
        jkdjkdsdsffdds kirjoitti:

Ja uskallakki horo mainit sanallaka et tyylii esim. wire-bit oy on näitte aatelii, nii lupaan kyl syöttää koko konees sulle ettet enää moista paskaa suustas päästä,mut jos keksit paremma vaihtoehdon nii nostan sulle hattuu ja kumarran syvään ;)

Monesta eri lähteestä olen lukenut risicumista, viimeksi tuolta http://www.vippi-vertailu.fi vippivertailu sivuilta ja käsittääkseni se on yksi suomen suurimmista ja reiluimmista pikalainan ja vippien myöntäjistä. Koko pikalaina ala on tietysti melko arveluttavaa, mutta jos itse vipin ottaisin, ihan hyvin se voisi olla juuri tuolta risicumista.

• esa33å
        Vippivertaaja kirjoitti:

Monesta eri lähteestä olen lukenut risicumista, viimeksi tuolta http://www.vippi-vertailu.fi vippivertailu sivuilta ja käsittääkseni se on yksi suomen suurimmista ja reiluimmista pikalainan ja vippien myöntäjistä. Koko pikalaina ala on tietysti melko arveluttavaa, mutta jos itse vipin ottaisin, ihan hyvin se voisi olla juuri tuolta risicumista.

Minä olen lukenut paljon kirjallisuutta erilaisista asioista. Sitten löysin www.lainahaku.fi ja elämäni muuttui kun sain 50e vipin. Nyt pitää mennä kun kattila kiehuu.

• pää veressä myöntää
        esa33å kirjoitti:

Minä olen lukenut paljon kirjallisuutta erilaisista asioista. Sitten löysin www.lainahaku.fi ja elämäni muuttui kun sain 50e vipin. Nyt pitää mennä kun kattila kiehuu.

Minä löin pääni ikkunalasista läpi ja sain lainan sitten ellos riisikumista.

• Zuuba
        Vippivertaaja kirjoitti:

Risicumista ei ota kukaan joka ei halua joutua agressiivisten perintätoimien kohteeksi. Kysy vaikka samojen omistajien Ikassa perintäfirmalta.

• Kirjallisuuttasutta
        esa33å kirjoitti:

Kiitos :D Tuosta kirjoituksesta tykkään! Minunkin elämäni olisi muuttunut, jos olisin lukenut enemmän kirjallisuutta ja keittänyt kattiloita. Nyt olen vain onneton ihminen ilman 50 euron seteliä. No, ehkä ensi elämässä sitten skarppaan heti pienenä.

• 11+12
        Zuuba kirjoitti:

Risicumista ei ota kukaan joka ei halua joutua agressiivisten perintätoimien kohteeksi. Kysy vaikka samojen omistajien Ikassa perintäfirmalta.

Miten Risicumin perintä ikassa (laskuttaja/perintäfirma) muuten toimii, kun lasku menee perintään. Sopivatko maksusuunnitelman asiakkaan kanssa vai ottavatko tiukemman käsittelyn?
        Ei vielä perinnässä, mutta voisihan tuotakin kokeilla ja maksaa vähän ylimääräistä niille.

• 10+19
        Risicum heppu kirjoitti:

Noiden lainojen järkevyydestä voi olla montaa mieltä, mutta risicumilta kyllä irtoaa aika monenlaista lainaa http://www.pikavippi.ws/risicum/

Mutta jos vippaa niin kyllä mun mielestä risicum on ihan pätevä yritys.

Näillä sivuilla http://pikavippivertailut.info/ ainakin risicum on rankattu toiseksi vertailuissa, että pakkohan sen on jotenki toimii =)

• mixxedap

Kannattaakohan sittenkään ottaa sitä vippiä?

http://paraspikavippi.info/2010/08/14/mista-pikavippi/

• http://www.lainahaku
    • Aasa lainaa lainaa

Suosittelen hakemaan lainaa osoitteesta https://www.aasa.fi on muuten pirun toimiva lainapalvelu.

• uudetpikavipit.net
    • rami801
    • jjamafg

tollaisen pikku homopoika löysi, kun mainostamaan ryhty.

• Ostohyvitys pettää

Ostohyvitys ei toimi. Ei kannata klikata. Huijasivat minulta kaikki rahani.

• Aasa lainaa jes!
    • 1kyrpä

en saanu aasalta ku 600 nyt käräjillä 1200
      eivät saanu bisnestä minulla tehtyä

• -

Tässä lista toimijoista, www.pikavippejä.net

• --

http://www.pikavippejä.net

• puussikka

Onko kukaan saanut noita megalainoja ?

• Jönssi vaan

Älkää nyt ihmiset ottako niitä pikavippejä kun voitte hakea myös kulutusluottoa ilman vakuuksia. Kulutusluotoissa korko on paljon pienempi, jotain 10 prossan luokkaa.

En tiennyt että näistä pikavippi paikoista joista voit hakea lainaa ilman vakuuksia, on yleensä myös mukana perintäbisnes. Huh Huh!

Kulutusluottoja myöntävät kuitenkin ihan pääasiassaan rahanlainaamista harrastavat yritykset, eivät mitkään perintätoimistoviritykset!

Tässä artkkel http://www.haelainaa.com/mista-lainaa-ilman-vakuuksia/ ja sivusto jolla kerrotaan lainanotosta selkokielellä

• 13+13

hae.lainaa.com.ja saa.virus.koneellesi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      35
      5176
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      67
      4165
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3716
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2738
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      162
      2576
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      65
      2412
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2275
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2209
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1735
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1568
    Aihe