Onko teillä kokemuksia ennustaja Olli Kalajoesta

Olen tilanut ajan hänen luokse

Heissan,minä tilasin ajan selvännäkijälle Olli Kalajoelle,hän oli aika kiireinen näkijä ja taustalta kuului asiakaiden ääniä ja toinen puhelin soi just kun hän minulle aikaa antoi.Onko teillä Hänestä hyviä vai huonoja kokemuksia?Onko tottetuneet ja missä aika välillä?Hinta on 40€

9

1609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

Hei ! Olen käynyt Ollilla kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran 15 v sitte ja vuosi sitten jälkimmäisen kerran.Mitään ei ole tapahtunut kuten Olli ennusti.Ei työssä,ei rakkaudessa.
      Kolmatta kertaa en mene.
      Suosittelen sinulle Piispanristiä,jota on paljon kehuttu monissa viestiketjuissa. Itsekkin hänelle sähköpostitse kysymyksiä laitoin ja hämmästyttävän oikeita vastauksia tuli. Suosittelen !

• kommentti

olen käynyt, ja minun mielestä satusetä mikä satusetä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

En luota hänen kykyihin. Hän ei pysty elämään normaalia elämää. Fasessa on huomattu hänen valheet. Kaverimäärä iso ja määrään verrattuna kommentoiti on olematon hänen sivulla. Fantasioi peräänsä laitetuista palkkamurhaajista ja väittää käyvänsä turva-aseistettuna asioillaan toisten joukossa ja kapakassa karaokea veisaten. Ei tuolaista kukaan usko.

• Anonyymi

Meneekös nyt hiukan liian pitkälle teidän kommentit,se on vanha ukko jo. kuka määrää että ketäkin on pimeässä puolella kävelee. Te ketä kirjoittelette,että ette ole mitään jumalia piruja ennenminkin kun arvostelette noin. Pyytäkää henkimaailmalta että putsaavat teidän pahoilta silmiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekös nyt hiukan liian pitkälle teidän kommentit,se on vanha ukko jo. kuka määrää että ketäkin on pimeässä puolella kävelee. Te ketä kirjoittelette,että ette ole mitään jumalia piruja ennenminkin kun arvostelette noin. Pyytäkää henkimaailmalta että putsaavat teidän pahoilta silmiltä

Ja on kyllä hyviä kokemuksia Kalajoesta

• Anonyymi

Voi olla että joskus pitäisi miettiä mitä sanoo ja miten sen sanoo. Olen käynyt ennustajilla. Toiset näki toiset ei, mutta he vaikuttivat normaaleilta ihmisiltä. Ei heillä ollut tarvetta keksiä itselleen elämänkumppaneita eikä tekaista juttuja tappouhkauksista. Poliisit ja oikeuslaitos hoitavat henkilöt jotka uhkailevat ja ovat vaaraksi toisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe