Onko teillä kokemuksia ennustaja Olli Kalajoesta

Olen tilanut ajan hänen luokse

Heissan,minä tilasin ajan selvännäkijälle Olli Kalajoelle,hän oli aika kiireinen näkijä ja taustalta kuului asiakaiden ääniä ja toinen puhelin soi just kun hän minulle aikaa antoi.Onko teillä Hänestä hyviä vai huonoja kokemuksia?Onko tottetuneet ja missä aika välillä?Hinta on 40€

9

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

      Hei ! Olen käynyt Ollilla kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran 15 v sitte ja vuosi sitten jälkimmäisen kerran.Mitään ei ole tapahtunut kuten Olli ennusti.Ei työssä,ei rakkaudessa.
      Kolmatta kertaa en mene.
      Suosittelen sinulle Piispanristiä,jota on paljon kehuttu monissa viestiketjuissa. Itsekkin hänelle sähköpostitse kysymyksiä laitoin ja hämmästyttävän oikeita vastauksia tuli. Suosittelen !

    • kommentti

      olen käynyt, ja minun mielestä satusetä mikä satusetä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En luota hänen kykyihin. Hän ei pysty elämään normaalia elämää. Fasessa on huomattu hänen valheet. Kaverimäärä iso ja määrään verrattuna kommentoiti on olematon hänen sivulla. Fantasioi peräänsä laitetuista palkkamurhaajista ja väittää käyvänsä turva-aseistettuna asioillaan toisten joukossa ja kapakassa karaokea veisaten. Ei tuolaista kukaan usko.

      • Anonyymi

        Meneekös nyt hiukan liian pitkälle teidän kommentit,se on vanha ukko jo. kuka määrää että ketäkin on pimeässä puolella kävelee. Te ketä kirjoittelette,että ette ole mitään jumalia piruja ennenminkin kun arvostelette noin. Pyytäkää henkimaailmalta että putsaavat teidän pahoilta silmiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekös nyt hiukan liian pitkälle teidän kommentit,se on vanha ukko jo. kuka määrää että ketäkin on pimeässä puolella kävelee. Te ketä kirjoittelette,että ette ole mitään jumalia piruja ennenminkin kun arvostelette noin. Pyytäkää henkimaailmalta että putsaavat teidän pahoilta silmiltä

        Ja on kyllä hyviä kokemuksia Kalajoesta


      • Anonyymi

        Voi olla että joskus pitäisi miettiä mitä sanoo ja miten sen sanoo. Olen käynyt ennustajilla. Toiset näki toiset ei, mutta he vaikuttivat normaaleilta ihmisiltä. Ei heillä ollut tarvetta keksiä itselleen elämänkumppaneita eikä tekaista juttuja tappouhkauksista. Poliisit ja oikeuslaitos hoitavat henkilöt jotka uhkailevat ja ovat vaaraksi toisille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe