Vituttaa taas ankarasti... puhelimen kautta ottivat Kolumbukselta yhteyttä:
"olisi tälläinen euron-sunnuntai tarjous jonka saat aktivoitua tässä heti jos haluat."
Kysyin että maksaako se mitään tai mitä se minulta vaatii? Vastasivat että ei vaadi mitään, kytkentä tehdään nyt heti ja postissa tulee vahvistus. Ajattelin että no jos siintä ei ole mitään haittaa niin antaa mennä. Noh tänään sitten tuli postissa kirje jossa sanotaan, että olet tehnyt euron-sunnuntai sopimuksen ja, että et voi irtisanoa liittymääsi 12 kuukauden aikana (tätä ei puhelin myyjä sanonut), ellet peru euron-sunnuntaisopimusta 14 päivän sisällä. Voi vittu!!!!, multa loppui juuri tässä kuussa puheaika, ja heti ne ottavat salakavalasti yhteyttä muka ainoastaan asiakkaan hyväksi olevalla asialla. Soitin asiakaspalveluun jossa jonotin 47minuttia, ja annoin asiallisesti palautteen ja sanoin että haluan perua sen nyt heti. Asiakaspalvelija oli erittäin mukava ja sanoi että ymmärtää hyvin asian ja sanoi että kolumbukselle on tullut paljon palautetta tästä "kusetuksesta".
Vittu perun koko liittymän heti.
Yhteenvetona siis että kun sinulta loppuu kolumbuksen puheaika, kolumbus salakavalasti huijaa sinut jollain hyödyttömällä euron-sunnuntai sopimuksella pysymään asiakkaina vielä 12 kuukautta. Et voi rikkoa sopimusta vaikka kuinka joku toinen liittymän tarjoaja antaisi puheaikaa liittymän vaihdossa. BOIKOTOIKAA siis KOLUMBUSTA!
Kolumbuksen euron-sunnuntai KUSETUS
6
2014
Vastaukset
- liittymäni heti
Olen just vaihtamassa liittymääni Saunalahteen takaisin. Olen ollut aikaisemmin tyytyväinen Kolumbukseen,mmut nyt meni hermot. Eilen tuli ihme lasku ajalta maaliskuu-huhtikuu. Ei oo tullut laskuja moneen kuukauteen, mutta nyt tuli, mutta ylettyy vasta huhtikuulle. Ihan hirvittää mikä loppulasku sieltä vielä tulee tähän päivämäärään asti oleva.
Ihan sekaisin ne laskutukset siellä.- viivettä
On kyllä viivettä laskutuksessa jos huuhtikuulta viimeisin lasku,itsellä taitaa olla 3 laskua tulossa ja pikkuisen mietityttää suuruus.
No toisaalta itsehän olen soittanut ja en kiistä laskuja mutta mitenkähän pykälien mukaan menee kun sopimusta tehtäessä oli maininta kerran kuussa tapahtuva laskutus.
- prepaidiin tympääntynyt
Keskiviikkoiltana 14.11.2007 latasin Kolumbuksen prepaid-webbisivulta 20 e latauksen. Oli tarjous, jolla olisi pitänyt saada 30 e puheaikaa. Puheaikaa ei ole tullut sekunttiakaan, puhelin on mykkä. Rahat kyllä menivät tililtäni heti ja Kolumbus vielä kertoi latauksen onnistuneen ja kiitti tilauksesta!
Onko Kolumbus menossa konkurssiin ja varastaa ihmisiltä rahaa? - Vih-ainen
Ihmettelin tässä miksi puhelinlasku oli julmetun suuri vaikka olin soitellut maratonpuheluita vain sunnuntaisin euron sunnuntai-edun "turvin".
Soitin Kolumbuksen asiakaspalveluun ja sanoivat kaiken olevan oikein. Aspalvelija neuvoi miten pääsen katsomaan tietoni oma elisa-palvelusta, ja sieltä vasta näin että yhdestä sunnuntaipuhelusta oli veloitettu normaalihinta, kun puhelu oli päättynyt 2 minuuttia yli puolenyön! Missään eivät tätä mainosta eikä minulla ollut mitään tietoa asiasta.
Heti kun parin kuukauden päästä tuo 12-kk määräaikaisuus päättyy, vaihtuu Kolumbus toiseen liittymään!- Kusetettu2
Sama juttu täällä. Tänään soitin Kolumbukselle, kun olivat nyhtäneet 3 sekuntia yli puolen yön (Elisan kellon mukaan) menneestä puhelusta reilun 5,30 euroa. Saman tien tilasin uuden liittymän DNA:lta, jota käytän soittaessani mutta vanhaan numeroon edelleen vastaan, jottei tarvitse uutta numeroa lähteä jakamaan kaikille. Sopimuskauteni loputtua sitten siirrän vanhan numeronikin DNA:lle. Kolumbuksen liittymän vaihdan K1:stä KK:ksi, jossa kuukausimaksu on 0 euroa, joten katkaisen Elisalta rahahanat samantien, vaikka numeroa voivatkin pantata marraskuun loppuun.
- zolumbus
piruako pelailette noilla prepaid liittymillä. Koskaan ei ole Kolumbus eli elisa kusettanut - kannattaa lukea se sopimus ensin ennekuin rupee valittamaan ja hölmöilemään julkisesti.
Äly hoi tampiot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808