Missä kunnossa olen?

Huolestujaxyz

Mistä johtuu ryyppyputkien (itselläni noin 4-5 päivää) jälkeen saman verran aikaa iholle erittyvä hiki ja rasva, joka haisee. Ei auta vaikka jaksaisin raahautua suihkuun, tunnin parin päästä koko päänahka, naama ovat taas siinä paksussa rasvakelmussa ja kainaloista tulee hirvittävä haju. Sanooko maksani kohta poks?
Entä aivoni? Ryyppyputkien jälkeen n. 4-5 pv. olen niin pihalla etten pysty edes lehteä lukemaan, koska en vaan pysty keskittymään siihen ja jos luen en muista siitä mitään. Autollaajokaan ei tunnu onnistuman siinä tuskaisessa olossa. Samoin muut älylliset toiminnot kuten voileivän teko, tavarat eivät tunnu löytyvän. Toipumisen jälkeen ei ole ongelmia pahemmin. Olenko jo dementikko? varsinkin tuo paskarasvaeritys kiinnostaa, mikä syynä?

6

2482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällänen olo
      • Estelle80

kuolla nauruun, oikeesti x)

• pumpulit paras
        Estelle80 kirjoitti:

kuolla nauruun, oikeesti x)

Joo, hyvä aamun aloitus, vaikkei kankkusta itsellä olekkaan. Siinä vaiheessa kun jätkä tempaisi ne pumpulit sieltä keittiön laatikosta, meinasin revetä.

• Urbå

Joo, tuo kertomasi on ihan vakiota. Tuttua kaikkien juoppojen keskuudessa. Paskahien haju on seurausta elimistöstä poistuvasta alkoholista. Eli alkoholi on kuonaa, jota elimistösi maksan, munuaisten ja pitemmän putken jälkeen myös suoraan ihon läpi poistaa. Älä huoli, olet ihan kunnossa, meikäläinen pesee naamaa ja käsiä tämän tästä, otettuaan 7-8 päivää viinaa ja ei tähän vielä olla kuoltu. Kyllä se helpottaa parin päivän päästä.

• Estelle80

tuo oli yksi niistä alkukankkusista. Maksasi ei VIELÄ pokshahda. Ole rauhassa ja juo vähemmän :)

• dokata

ittensä tuohon kuosiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe