TULISIALLE !!

Rapu-koira

Täytyy kyllä sanoa iso KIITOS kun jaksat kertoa ja vastailla täällä kysyjille. Ihanaa että on tuollaisia ihmisiä olemassa,pyyteetöntä työtä !! :)

20

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Kiitos, kiitos.

    • Olen jouskari, 28.11.56 syntynyt klo 14.00 ja naimisissa kukon (rapu. 4.7.1957) kanssa.

      Mieheni on todella vaikea mutta vuodet on opettaneet minut "tyytymään" kukkoon.

      Nyt olen ihastunut 12.5.1953 mieheen, härkä ja ilmeisesti käärme? Miten apina ja käärme tulevat toimeen?

      Vastauksesta kiitollinen

      Cathie

      • Tulisika

        1. Olet Tuli-Apina, Nouseva Vuohi.
        2. Miehesi on Tuli-Kukko.
        3. Uusi mies on Vesi-Käärme.

        Kiinalaiset sanovat, että Apinan rakkauselämä on mutkikas ja että Apinan toinen elämänvaihe (keski-ikä) on vaikea. Kolmas elämänvaihe kohtelee sitten Apinaa paremmin.

        Apina & Kukko = Taistelupari! Kiinalaisten mielestä erittäin vaikea yhdistelmä.

        Apina & Käärme: Seurustelu sujuu hyvin mutta yllätyksiä voi olla luvassa! Apina ihastuu helposti Käärmeeseen ja liitosta saattaa tulla onnellinen - vaikka Käärmeen "hitaus" ärsyttää Apinaa. Käärme ei pidä kiireestä!

        Loppusanat, Apina & Käärme : Suhde toimii todella hyvin jos pariskunta ei asu saman katon alla.

        Kiinalaiset sanovat, että Apina/Nouseva Vuohi helposti syyttää muita vaikeuksista. Hm, itse tiedät totuuden, minä en.


      • Tulisika kirjoitti:

        1. Olet Tuli-Apina, Nouseva Vuohi.
        2. Miehesi on Tuli-Kukko.
        3. Uusi mies on Vesi-Käärme.

        Kiinalaiset sanovat, että Apinan rakkauselämä on mutkikas ja että Apinan toinen elämänvaihe (keski-ikä) on vaikea. Kolmas elämänvaihe kohtelee sitten Apinaa paremmin.

        Apina & Kukko = Taistelupari! Kiinalaisten mielestä erittäin vaikea yhdistelmä.

        Apina & Käärme: Seurustelu sujuu hyvin mutta yllätyksiä voi olla luvassa! Apina ihastuu helposti Käärmeeseen ja liitosta saattaa tulla onnellinen - vaikka Käärmeen "hitaus" ärsyttää Apinaa. Käärme ei pidä kiireestä!

        Loppusanat, Apina & Käärme : Suhde toimii todella hyvin jos pariskunta ei asu saman katon alla.

        Kiinalaiset sanovat, että Apina/Nouseva Vuohi helposti syyttää muita vaikeuksista. Hm, itse tiedät totuuden, minä en.

        Kiitos Tulisika!

        Sain todella hyvän tulkinnan, pitää kyllä täysin paikkaansa!

        Kiitos!

        Mikä muuten poikani on, on syntynyt 12.06.1994 klo 11.22 ?

        Lämmintä syksyä!

        t. Cathie


      • Tulisika
        cathie kirjoitti:

        Kiitos Tulisika!

        Sain todella hyvän tulkinnan, pitää kyllä täysin paikkaansa!

        Kiitos!

        Mikä muuten poikani on, on syntynyt 12.06.1994 klo 11.22 ?

        Lämmintä syksyä!

        t. Cathie

        Poikasi on Puu-Koira, nouseva Hevonen!
        Kiinalaiset sanovat, että Koiralapsi on tottelevainen eikä eksy kauas kotoaan.

        Hän nousee auktoriteettia vastaan vain silloin kun tuntee, että on syytön.

        Koiralapsi pitää urheilusta ja tulee hyvin toimeen toisten kanssa. Hän tarvitsee kuitenkin usein "taluttajaa" koska hänellä on taipumus huolestua. Koiralapsi on rohkea mutta samalla myös pelokas (ja ujo).


    • Huomenta, rakkaani onkin syntynyt 14.5.1953 eikä 12.5.1953 joten onko sillä suurta merkitystä kahden päivän erolla?
      Minä olen syntynyt 28.11.1956 klo 14.

      Olisin todella kiitollinen jos vastaisit.

      Cathie

      • Tulisika

        Vastaukseni on : ei (Kiinalaisessa horoskoopissa vuosi on tärkeä).

        Tuli antaa muuten sinulle enemmän onnea kuin Apinoilla on yleensä...


      • Tulisika kirjoitti:

        Vastaukseni on : ei (Kiinalaisessa horoskoopissa vuosi on tärkeä).

        Tuli antaa muuten sinulle enemmän onnea kuin Apinoilla on yleensä...

        Tarkenna, muutuin uteliaaksi tytöksi.


        Rakastunut Cathie


      • Tulisika
        cathie kirjoitti:

        Tarkenna, muutuin uteliaaksi tytöksi.


        Rakastunut Cathie

        Apinan elämästä ei puutu jännitystä...

        Olet Tuli-Apina, tiedät mitä tahdot ja olet päättänyt saada sen. Yhdistelmä Metalli (Apinan kiinteä elementti) ja Tuli luo hyvin voimakkaan ihmisen, jolla on voimakas tarve voittaa. Apina on peluri ja riskinottaja. Rakkaudessakin. Sisäinen voimasi on onnesi ja sillä olet ilmeisesti pärjännyt aikaisemminkin.


      • Tulisika kirjoitti:

        Apinan elämästä ei puutu jännitystä...

        Olet Tuli-Apina, tiedät mitä tahdot ja olet päättänyt saada sen. Yhdistelmä Metalli (Apinan kiinteä elementti) ja Tuli luo hyvin voimakkaan ihmisen, jolla on voimakas tarve voittaa. Apina on peluri ja riskinottaja. Rakkaudessakin. Sisäinen voimasi on onnesi ja sillä olet ilmeisesti pärjännyt aikaisemminkin.

        Voi, että miten Sinä osaat tulkita noin hyvin!

        Vielä jos saan Sinua vaivata, niin kysyisin vielä mitä merkitystä on kun olen nouseva vuohi? Miten se vaikuttaa elämääni?

        Olen todella rakastunut nainen mutta jalat maassa seisovaa tyyppiä, elämä on ollut minulle kova rakkauden saralla, ja tästä aion vain nauttia, nauttia.

        Rakastunut Cathie


      • Tulisika
        cathie kirjoitti:

        Voi, että miten Sinä osaat tulkita noin hyvin!

        Vielä jos saan Sinua vaivata, niin kysyisin vielä mitä merkitystä on kun olen nouseva vuohi? Miten se vaikuttaa elämääni?

        Olen todella rakastunut nainen mutta jalat maassa seisovaa tyyppiä, elämä on ollut minulle kova rakkauden saralla, ja tästä aion vain nauttia, nauttia.

        Rakastunut Cathie

        Olet syntynyt 14:00, nousevan Vuohen elementti on negatiivinen Tuli. Tämä on tärkein tieto.

        cathie:
        negatiivinen Tuli (2) - toinen tulee Suomesta
        positiivinen Tuli (1) - syntymävuosi
        positiivinen Metalli (1) - Apinan kiinteä elementti
        negatiivinen Vesi (1) - syntymäkuukausi

        Puuttuu: Maa (0) ja Puu (0). Maa ja Puu luovat järjestystä. Niiden puuttuessa sinun saattaa olla vaikea keskittää suurta Tulienergiaasi vaikka Metalli (1) antaa jonkin verran kestävyyttä.

        Hallitseva elementtisi on negatiivinen Tuli. Kuulut niihin ihmisiin, joiden täytyy oppia purkamaan tunteensa rakentavalla tavalla. Negatiivinen Tuli on taitava sisäistämään suuttumuksensa ja pettymyksensä...

        Mies:
        Käärme - kiinteä elementti negatiivinen Tuli
        Suomi - negatiivinen Tuli
        Toukokuu - negatiivinen Tuli

        Hallitseva elementti negatiivinen Tuli (3). Syntymävuosi Vesi (1).

        Eli Vesi ei sammuta Tulta tässä tapauksessa! Olette molemmat Tuli-ihmisiä, voitte luottaa toisiinne!

        Toivotan teille kaikkea hyvää!


      • Tulisika kirjoitti:

        Olet syntynyt 14:00, nousevan Vuohen elementti on negatiivinen Tuli. Tämä on tärkein tieto.

        cathie:
        negatiivinen Tuli (2) - toinen tulee Suomesta
        positiivinen Tuli (1) - syntymävuosi
        positiivinen Metalli (1) - Apinan kiinteä elementti
        negatiivinen Vesi (1) - syntymäkuukausi

        Puuttuu: Maa (0) ja Puu (0). Maa ja Puu luovat järjestystä. Niiden puuttuessa sinun saattaa olla vaikea keskittää suurta Tulienergiaasi vaikka Metalli (1) antaa jonkin verran kestävyyttä.

        Hallitseva elementtisi on negatiivinen Tuli. Kuulut niihin ihmisiin, joiden täytyy oppia purkamaan tunteensa rakentavalla tavalla. Negatiivinen Tuli on taitava sisäistämään suuttumuksensa ja pettymyksensä...

        Mies:
        Käärme - kiinteä elementti negatiivinen Tuli
        Suomi - negatiivinen Tuli
        Toukokuu - negatiivinen Tuli

        Hallitseva elementti negatiivinen Tuli (3). Syntymävuosi Vesi (1).

        Eli Vesi ei sammuta Tulta tässä tapauksessa! Olette molemmat Tuli-ihmisiä, voitte luottaa toisiinne!

        Toivotan teille kaikkea hyvää!

        Kiitos, vielä kysyisin onko mitään merkitystä sillä rakkaani ei ole suomalainen vaan saksalainen mies?

        Toivotan Sinulle oikein hyvää joulua ja kiitos, kun jaksoit kärsivällisesti vastata minulle.

        Cathie


      • Tulisika
        cathie kirjoitti:

        Kiitos, vielä kysyisin onko mitään merkitystä sillä rakkaani ei ole suomalainen vaan saksalainen mies?

        Toivotan Sinulle oikein hyvää joulua ja kiitos, kun jaksoit kärsivällisesti vastata minulle.

        Cathie

        Saksa= negatiivinen Metalli.
        Miehen hallitseva elementti on kuitenkin negatiivinen Tuli. Huomaat varmasti, että teillä on samanlaiset elementit: Tuli, Vesi ja Metalli.

        Pystytte kilpailemaan huvin vuoksi ja viihdytte varmasti todella hyvin toistenne haasteissa!

        Hyvää Joulua teillekin!


    • Nyt olen ystävättäreni asialla:

      Hän on syntynyt 3.7.1948 ja häntä piirittää kaksi miestä ja hän ei ole varma kumpaako häntä mies miellyttää enemmän...

      He ovat syntyneet

      * Herra X: 9.12.1935

      * Herra XX: 29.6.1946

      He kaikki ovat vapaita ihmisiä.


      Muuten asiasta toiseen:

      Ennen tätä uutta rakkautta, minulla on ollut vuosia kestävä suhde naimisissa olevan miehen kanssa, joka oli syntynyt 25.2.1935, hän oli se joka teki minusta naisen. Hän kuoli treffipäivänämme v.1996, ja surusta toipumiseen minulla meni viisi - kuusi pitkää vuotta.. Kysyisinkin miten sovimme yhteen?

      • Tulisika

        Nainen, s. 3.7.1948

        Maa-Rotta arvostaa turvallisuutta ja vakavuutta. Hän saattaa olla kaavoihinsa kangistunut ja tästä syystä äärettömän varovainen. Maa valvoo Veden tunneherkkyyttä (Rotan kiinteä elementti on positiivinen Vesi). Niin hyvä kuin Rotan arvostelukykynsä onkin, hän jättää usein tunnesyistä noudattamatta sitä. Rotta arvostaa rahaa (raha merkitsee turvallisuutta).

        Rotan valttikortti on hänen viehätysvoimansa - vain harva pystyy vastustamaan sitä.

        Herra X on Puu-Sika.
        Herra XX on Tuli-Koira.

        Tuli-Koirat ovat usein naisten suosiossa, ainakin alussa. Tuli-Koiralla pitää kuitenkin olla vahvaa kättä ohjaamassa häntä, sanovat kiinalaiset. Jos tämä Koira on pessimistinen, Rotta väsyy...

        Puu-Sika saattaa yrittää liikaa mutta hän on materialistinen (kuten myös Rotta) ja kunnianhimoinen.

        Tarina jatkuu huomenna.


    • Rakastunut nainen...

      Odotan tarinalle jatkoa...

      Ehtisikö vastaamaan?

      • Tulisika

        Kysyt: miten sovimme yhteen? Mies syntynyt 1935, kuollut 1996.
        Kysyn: miksi kysyt? Sinä tiedät jo.

        Sikamies rakastuu Apinanaiseen "hullun lailla" ja suhde on suotuisa varsinkin Apinan kannalta. Sioilla on kuitenkin suuria vaikeuksia Apinoiden kanssa koska Apinat ovat liian monimutkaisia ja viekkaita Sian makuun.

        Puu-Sika on loistava esimies, avoin ja oikeudenmukainen, "onnellinen ihminen". Tämä Sika luottaa rajattomasti kaikkiin ihmisiin ja hänellä on suuri sydän.

        Tuli - Apina on apinoista kiihkein. Hän haluaa pitää hauskaa ja hänellä on alituinen tarve kokeilla uusia asioita. Suhteet lupaavat yleensä enemmän kuin antavat. Apinat suhtautuvat usein liian kevyesti rakkauteen.


    • Niin, minulta pääsi syvä huokaisu, miksikö kysyin..

      Elämässäni on ollut vain yksi mies, mieheni ja olin naimisissa jotain kahdeksan vuotta, kun tämä alkoi piirittämään minua ja meni vuosi, ennen kuin uskalsin antautua rakkaudelle. Kotona tapahtui jotain, mikä laukaisi minussa haluamaan tätä toista miestä.
      Rakkautemme oli todella syvää ja kaunista, ja hän opetti minulle erittäin tärkeän taidon: hyväksyä, ettei kaikkea voi saada. Opetti myös, että arvokkainta ihmiselle on tuntea olevansa rakastettu. Opetti myös, että toisen omaa perhettä tulee kunnioittaa. Siitä me pidimme kiinni. Tämä mies oli erittäin suosittu ja ihmettelinkin pitkään, "mitä näkee minussa"- tyyliin. Onneksi ei antanut periksi, harmi että se vuosi meni meiltä "hukkaan". Saimme kuusi yhteistä upeaa vuotta.

      Maailmani kaatui todella hänen yllättävään poismenoonsa, sai sydänkohtauksen kotonaan. Piti surra salaa ja onneksi poikani oli niin villi "vaahteramäen eemeli", joka piti minut pystyssä, teimme ihania matkoja ja kävimme hänen mökillään. Minua kantoivat ihanat muistot. Tästä vain pääsi hiipimään salakavalasti vaikea masennus, kun en voinut julkisesti surra.

      Masennusta kesti pitkään, on ollut typeriä yhden yön juttuja ja onneksi huomasin aika nopeasti, että menen niistä vain rikki. Olin pitkään ilman rakkautta, kunnes rakkaus käveli vastaani yhteisten ystäviemme puutarhajuhlassa. Tiedätkö Tulisika, pelkään niin menettää uutta rakkauttani, sillä en kestä toista menetystä.

      Kun antaudun rakkaudelle, annan kaikkeni. Osuit aivan oikein, että olen hyvin kiihkeä nainen, sen tiedän itsekin ja elämäni miehet tietävät myös. Vain kaksi miestä tuntevat tämän kiihkeän puoleni.

      Silti piti kysyä, en tiedä miksi, vaikka oli ihana suhde. Kiitos Sinulle Tulisika, kun aina vain jaksat vastata.

      Joulurauhaa sydämeesi,

      t. Cathie

      • Tulisika

        Muista, että pelko on mielikuvitusta eikä todellisuutta.

        Kaikkea hyvää sinulle.


      • Tulisika kirjoitti:

        Muista, että pelko on mielikuvitusta eikä todellisuutta.

        Kaikkea hyvää sinulle.

        Miten erittäin osuvasti sanottu!

        Lämmin kiitos,


        Cathie


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2800
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1798
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1184
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      241
      1104
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      875
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe