viikon sijasta kaksi kuukautta...

kestää kestää

mitäs mieltä olette.. vein autoni ammattikoululle korjattavaksi(kyllä), kun siellä kuulemma tarvittiin ns. perinteisiä autoja.. kysessä -89 golffi. Lupailtiin että viikon kestää, ja ilmoitin kyllä itsekin että ei haittaa, saa kestää vähän kauemminkin.. vaikka kaksi tai kolme. Nyt on tosiaan kaksi kuukautta mennyt eikä mitään ilmoitusta, olen sinne soitellut, aika vaikea saada ihmisitä kiinni edes, viikko sitten kävin, ja v...tu mitä poliitikkoja, ei saanut selvää vastausta, kestääkö vielä miten kauan, ei osannut edes sitä sanoa meneekö viikoja vai kuukausia. Taidan alkavalla viikolla mennä kesken päivän hakemaan sen toisilla avaimilla sieltä pois, tai sitten jotain ihan muuta...

7

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      vaikka on kyse ammatikoulun korjaamosta, ne toimivat korjaamoille annettujen ohjeiden ja suositusten ja lakien puitteissa. Vaikka kuinka olisikin lapasia koululaiset. Ja antaahan opettajat aika huonoa kuvaa oppilaillekin kun noin jaksavat toimia...

    • Nimetön

      Hae äkkiä auto pois, jos kyseessä on Haagan Ammattikoulu. Vein sinne muutama vuosi sitten äitini Mazdan(automaatti),vika oli polttaa takavalojen/mittarivalojen sulakkeen . Meille kävi samalla tavalla, autoa ei kuulunut useaan
      kuukauteen,ketään ei saanut puhelimeen eikä soittopyyntöihin vastattu. Menin paikan päälle
      itse, auto oli yltäpäältä pölyn peitossa kaikki ovet ja luukut avattuina. Vikaa ei tietenkään ollut korjattu, mutta etupenkin selkänojan säätövipu oli rikottu ja takaboksi röökin stumppeja täynnä. Oli mielenkiitoinen kokemus ajaa auto pois ilman selkänojaa. Korjasin vian itse, oli radion rispaantunut virtajohto, joka otti runkoon kiinni, aikaa meni n.30min, sen sijaan penkin korjaus oli vaikea ja vei useita tunteja.

    • jj-jokunen

      yrittää säästää väärässä paikassa vedä opettajaa pesismailallapäähän ota sen lompakko ja oman autonavaimet ja polta vielä open auto niin oppilaatkin tottuu vittumaisiin asiakkaisiin

      • Holamola

        Isis meininkiä. Sorry vanha topikki.


      • olettyhmäPässSorry

        Ahaa, isis oli jo tuolloin aktiivinen Suomessa ja sitä katseltiin vaan sivusta.


    • opettelevat

      Ammattikoulun korjauspajatoiminta on asiakkaan kannalta hieman kaksipiippuinen juttu. Hinta on tietysti halvempi mutta aikaa kuluu opetussuunnitelmasta, oppilaiden motivaatioista ja ennenkaikkea opettajista riippuen.
      Itse olen teettänyt yhden venttiiliremontin aikanaan ja se meni kivuttomasti, toki tiesin tyypin joka sitä teki.
      Itse näen ongelmaksi sen että "vanhan koulukunnan" opettajat ovat siitä työelämästä, mihin oppilaitaan valmentavat, niin vieraantuneita että esim käsite "asiakaspalvelu" on täysin tuntematon. Tänä päivänä taitaa olla niin että opettajat käyvät "työharjoittelussa" oikeissa yrityksissä katsomassa miten työt oikeasti tehdään. Ehkä tästä pieni apu on.

    • halvalla selviää

      mulla oli kolariauto herttoniemen vaihtoehtosella peltilinjalla: alustanmittaus,pyöräkulmat, pakokaasut todistukset näistä 2-3 päivää venyi 3-viikkoa se ei haitanut, mutta lasku jonka piti olla 150e olikin 250e aiheutti hämminkiä, no muutama terävä PERKELE yms. niin lasku olikin 120e niin että kyllä näistä asiallisesti puhumalla yleensä selviää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe