viikon sijasta kaksi kuukautta...

kestää kestää

mitäs mieltä olette.. vein autoni ammattikoululle korjattavaksi(kyllä), kun siellä kuulemma tarvittiin ns. perinteisiä autoja.. kysessä -89 golffi. Lupailtiin että viikon kestää, ja ilmoitin kyllä itsekin että ei haittaa, saa kestää vähän kauemminkin.. vaikka kaksi tai kolme. Nyt on tosiaan kaksi kuukautta mennyt eikä mitään ilmoitusta, olen sinne soitellut, aika vaikea saada ihmisitä kiinni edes, viikko sitten kävin, ja v...tu mitä poliitikkoja, ei saanut selvää vastausta, kestääkö vielä miten kauan, ei osannut edes sitä sanoa meneekö viikoja vai kuukausia. Taidan alkavalla viikolla mennä kesken päivän hakemaan sen toisilla avaimilla sieltä pois, tai sitten jotain ihan muuta...

7

3721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

vaikka on kyse ammatikoulun korjaamosta, ne toimivat korjaamoille annettujen ohjeiden ja suositusten ja lakien puitteissa. Vaikka kuinka olisikin lapasia koululaiset. Ja antaahan opettajat aika huonoa kuvaa oppilaillekin kun noin jaksavat toimia...

• Nimetön

Hae äkkiä auto pois, jos kyseessä on Haagan Ammattikoulu. Vein sinne muutama vuosi sitten äitini Mazdan(automaatti),vika oli polttaa takavalojen/mittarivalojen sulakkeen . Meille kävi samalla tavalla, autoa ei kuulunut useaan
      kuukauteen,ketään ei saanut puhelimeen eikä soittopyyntöihin vastattu. Menin paikan päälle
      itse, auto oli yltäpäältä pölyn peitossa kaikki ovet ja luukut avattuina. Vikaa ei tietenkään ollut korjattu, mutta etupenkin selkänojan säätövipu oli rikottu ja takaboksi röökin stumppeja täynnä. Oli mielenkiitoinen kokemus ajaa auto pois ilman selkänojaa. Korjasin vian itse, oli radion rispaantunut virtajohto, joka otti runkoon kiinni, aikaa meni n.30min, sen sijaan penkin korjaus oli vaikea ja vei useita tunteja.

• jj-jokunen

yrittää säästää väärässä paikassa vedä opettajaa pesismailallapäähän ota sen lompakko ja oman autonavaimet ja polta vielä open auto niin oppilaatkin tottuu vittumaisiin asiakkaisiin

• Holamola

Isis meininkiä. Sorry vanha topikki.

• olettyhmäPässSorry

Ahaa, isis oli jo tuolloin aktiivinen Suomessa ja sitä katseltiin vaan sivusta.

• opettelevat

Ammattikoulun korjauspajatoiminta on asiakkaan kannalta hieman kaksipiippuinen juttu. Hinta on tietysti halvempi mutta aikaa kuluu opetussuunnitelmasta, oppilaiden motivaatioista ja ennenkaikkea opettajista riippuen.
      Itse olen teettänyt yhden venttiiliremontin aikanaan ja se meni kivuttomasti, toki tiesin tyypin joka sitä teki.
      Itse näen ongelmaksi sen että "vanhan koulukunnan" opettajat ovat siitä työelämästä, mihin oppilaitaan valmentavat, niin vieraantuneita että esim käsite "asiakaspalvelu" on täysin tuntematon. Tänä päivänä taitaa olla niin että opettajat käyvät "työharjoittelussa" oikeissa yrityksissä katsomassa miten työt oikeasti tehdään. Ehkä tästä pieni apu on.

• halvalla selviää

mulla oli kolariauto herttoniemen vaihtoehtosella peltilinjalla: alustanmittaus,pyöräkulmat, pakokaasut todistukset näistä 2-3 päivää venyi 3-viikkoa se ei haitanut, mutta lasku jonka piti olla 150e olikin 250e aiheutti hämminkiä, no muutama terävä PERKELE yms. niin lasku olikin 120e niin että kyllä näistä asiallisesti puhumalla yleensä selviää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe