etsin tyttökonnani seuraksi toista tyttökonnaa. minulla on nelivarvasuros noin 14vee ja tyttö 6vee. konna tulisi olla kiltti. ikää konnalla saisi olla paljon. kilpiki saisi olla kaunis ja muutenkin konnan tulisi olla terve. asumme hesassa mutta hakumahdollisuutta ei ole.
naarasskonna
konnafani
1
294
Vastaukset
- Puikula-pulla
Itse en tiedä kamalasti Nelivarvaskilpikonnista paitsi sen että niitä myydään keltaisessa pörsissä ja niitä lehtiä löytää ärrältä.Näin muutama päivä sitten FAUNATTARESSA nelivarvas kilpikjonnan ,mutta en muista oliko se tyttö vai poika.Sellossa joka sijaitsee Espoossa niin siellä on sellainen myös sellainen Eläinliike jonka nimi on Eläin puoti sieltä voi myös löytyä kilpikonnia,käykää ihmeessä tsekkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741