80-luvulla perinteisel tyylil kukaa ei päihittäny Masaaku katottiin tuloksia mut nyt on nyt! Saatana se on juonu ja syöny vaik pilleriä..ei se saatana tee hyvää..kattokaas ny harjotushyppyä puijolla. osas tulla rännistä alas mut jo ponnistus oliku eddie edwardsila! JA 80-LUVULLA MATTI OLI SAATANA MAAILMAN PARAS PONNISTAJA JA LENTÄJÄ!! Treeniä treeniä..mut ei sekää riitä. Matti camoon kyl sulle anteeks annetaan toilailut viel
matti on legenda mutta
3
314
Vastaukset
- Ponnistus
Itsekkin sanoi ettei ponnista vielä vaan totuttelee vauhtiin.
Annetaan toisen edes yrittää tehdä jotain eikä heti tuomita.
Eiköhän tuo ole kuitenkin järkevintä mitä masa on vuosiin tehnyt.
Lisää tollasia otsikoita ryyppy otsikoiden sijaan - stynnyri
Mä itse harrastan mäkihyppyy ja tiedän mitä se on. Luuletko sä että matti on vajaan kahenkymmenen vuojen tauon jälkeen lähtee ponnistamaan nii lujaa ku vaan pystyy?? Ei todellaka kukaa semmosta lähtisi tekee... Matti tavallaan alottaa uudestaan tän hyppy touhun. periaattessa sama asia kuin matti pienestäpitäen alottaisi. Eikö sun järki sano yhtään mitään?
- samsamsasa
mutta tavallaan pysyn sanojeni takana. Mattihan oli lajin pioneeri mutta nyt on vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1385220Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271554- 1041422
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621358Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781204- 59942
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.128922- 53890
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215796- 47717