Hän on hyväosaiseksi syntynyt, - se ei suinkaan ole hänen syytään.
Eihän toki, ketä syyttäisin köyhyydestäni.
Yö ja päivä.
15
736
Vastaukset
Kaikki me ihmiset täällä Suomessa saadaan syntyä ja elää.
- parapMN
jotka ovat Suomea orjuuttaneet ja harventaneet aikojen kierrossa
- mies-v57
Minä ainakin koen,että kiltteys on minulle ollut kaikin tavoin siunaus.On ystäviä ja kavereita.
Kaikkiin hyvät suhteet.Eli on sellainen
turvaverkosto ympärillä.Ei ole ikinä ollut tarvetta olla joku kovis tai tosi mies.Omana itsenään
kun kokee riittävänsä,mitä sitä muuta kaipaa?
Minä en jaksa uskoa mihinkään tosimiehen tai
tosinaisen rooleihin.Mitä tahansa maailmassa
rakennetaan,niin minusta yhteistyöllä se parhaiten sujuu.
Positiivista ja iloista iltaa sinulle!- Akaton mies
On niitä sellaasia syntymä häjyjä, sellaasia seinään pelekäämättömiä kiukkuusia kriinastajia jos on kilttiäki ihimisiä.
Jokaases on se oma pahuutensa ja ei niin huonoa tai pahaa, notta ei jotaan hyvääki.
En mä ainakaan aina samoon aattele ku toiset, välihin korpiaa niin totta jumalauta ja aatteloo notta jos oliis laki pikkuusenkaan pehemoosempi niin hakoorauralla pään irroottaasin varmasti, vasta väittäjältä.
Ei miehen trenkää olla sellaanen "lökäpöksyy" jota jokaanen hypittää keppinsä ylitte ja on kaikkien komennettavis. Ei naistenkaan erees, nehän teettää mitä vain jos alakaa tormaamahan. terv. melekehen aina kiltti seppä ja ihan aina kiltti pikkuunen Tiitu-kani pohojanmaalta. - mies-v57
Akaton mies kirjoitti:
On niitä sellaasia syntymä häjyjä, sellaasia seinään pelekäämättömiä kiukkuusia kriinastajia jos on kilttiäki ihimisiä.
Jokaases on se oma pahuutensa ja ei niin huonoa tai pahaa, notta ei jotaan hyvääki.
En mä ainakaan aina samoon aattele ku toiset, välihin korpiaa niin totta jumalauta ja aatteloo notta jos oliis laki pikkuusenkaan pehemoosempi niin hakoorauralla pään irroottaasin varmasti, vasta väittäjältä.
Ei miehen trenkää olla sellaanen "lökäpöksyy" jota jokaanen hypittää keppinsä ylitte ja on kaikkien komennettavis. Ei naistenkaan erees, nehän teettää mitä vain jos alakaa tormaamahan. terv. melekehen aina kiltti seppä ja ihan aina kiltti pikkuunen Tiitu-kani pohojanmaalta.Olin yön töissä ja nyt pääsin vastaamaan.Muistan kun olisi poikasena oli isän apurina metsätöissä talvisin ja silloin hevonen oli se ainoa työkalu siellä.Ja tärkeä.Poikasena panin merkille miten hevosmiehiä oli kahdenlaisia.Niitä jotka ei
koskaan lyöneet hevosta,vaan koittivat hyvällä
saada hevosen vetämään valtavia tukkikasoja.
Ja niitä jotka surutta hakkasivat hevosia ja
minuun sattui oikeen.Silloin jo tajusin,että toiset todella syntyvät häijyys jossain tuolla sisällä.
Kiltteyttä pidin aina nuorena miehenä hyvänä
asiana.Ajattelin että kun mies on kunnolline,rehti ja suora,raitis,hän varmaankin on naisten mieleen.Nyt vanhempana on ymmärtänyt ettei tällainen kunnollisuus,avoimuus,ajatukset,
raittius,omana itsenään olo.Ei se ole naisten
mieleen.Maailma ja elämä on omalaatuinen prosessi.Se tällä sivullakin panee
merkille.Sitä suositumpi mitä enemmän käsi
nyrkissä ja nyrkki veressä.Mutta eikös me
kuitenkin jatketa positiivisella linjalla?
Minä poika otan vastaan nuo puskahuudot ja
pyörittele sinä noita naisia.Sellainen miehinen työjako!
Oikeen kivaa päivää sinulle ja komealle
kanillesi! Iloinen, energinen, kiltti, suloinen, auttavainen ja ystävällinen mies on minun mieleeni.
Siis positiivinen ja iloinen toista huomioiva, sallivan asenteen omaava ja erilaisiakin ihmisiä hyväksyvä mies on sellainen mistä minä tykkään. En todellakaan pidä ns. tosimiehistä enkä ns.tosinaisistakaan.
Karttelen tietoisesti ihmisiä jotka ovat stressaantuneita, kiireisiä, hoputtavat, jakavat käskymuotoja, vanhoillisia, masentuneita, menneisyyteen jämähtäneitä ja tuomitsevia.miljoona kirjoitti:
Iloinen, energinen, kiltti, suloinen, auttavainen ja ystävällinen mies on minun mieleeni.
Siis positiivinen ja iloinen toista huomioiva, sallivan asenteen omaava ja erilaisiakin ihmisiä hyväksyvä mies on sellainen mistä minä tykkään. En todellakaan pidä ns. tosimiehistä enkä ns.tosinaisistakaan.
Karttelen tietoisesti ihmisiä jotka ovat stressaantuneita, kiireisiä, hoputtavat, jakavat käskymuotoja, vanhoillisia, masentuneita, menneisyyteen jämähtäneitä ja tuomitsevia.miljoona ymmärrät mikä elämässä on tärkeintä, -olet elänyt, ja myös ajatellut..
Allekirjoitan joka sanasi.- mies-v57
miljoona kirjoitti:
Iloinen, energinen, kiltti, suloinen, auttavainen ja ystävällinen mies on minun mieleeni.
Karttelen tietoisesti ihmisiä jotka ovat stressaantuneita, kiireisiä, hoputtavat, jakavat käskymuotoja, vanhoillisia, masentuneita, menneisyyteen jämähtäneitä ja tuomitsevia.Me jokainen kunnon mies nähdään unia,että
tuollaisia naisia on aivan oikeasti olemassa.
Että positiivisella,iloisella ja toiset
huomioivalla,ajattelevalla miehellä
on oikeasti jotain arvoa.
Kokemus vaan kertoo,että unet on syytä
realisoida uneksi.Ja tosi elämä todellisuudeksi.
Mutta oikein kivaa päivää ja iltaa sinulle.
Minun pitää vielä hetki nukkua,että jaksaa
taas yön töissä.Positiivista,iloista
iltaa! - sanoistasi
mies-v57 kirjoitti:
Me jokainen kunnon mies nähdään unia,että
tuollaisia naisia on aivan oikeasti olemassa.
Että positiivisella,iloisella ja toiset
huomioivalla,ajattelevalla miehellä
on oikeasti jotain arvoa.
Kokemus vaan kertoo,että unet on syytä
realisoida uneksi.Ja tosi elämä todellisuudeksi.
Mutta oikein kivaa päivää ja iltaa sinulle.
Minun pitää vielä hetki nukkua,että jaksaa
taas yön töissä.Positiivista,iloista
iltaa!Vaikka olenkin nuorempi ja tänne palstalle sanojesi perusteella eksynyt, niin kirjoittamasi jutut ovat saaneet minut uskomaan että 'kunnon miehiä' on ihan oikeasti olemassa. Ja tunnistin itseni tuosta kirjoituksesta...Ehkäpä ongelmani onkin se, että olen etsinyt oman ikäluokkani miehiä? Kunnolliset ovat siellä edelleen saman naisen kanssa, ja jotkut heistä eivät taas koskaan pysty parisuhteeseen, vaikka puhuvatkin siitä. Jatka vaan, et ole kaikesta huolimatta edes katkera! (Onkohan niin että sinun ikäluokassasi naisia on vähemmän ja minun ikäluokassani...)
- mies-v57
sanoistasi kirjoitti:
Vaikka olenkin nuorempi ja tänne palstalle sanojesi perusteella eksynyt, niin kirjoittamasi jutut ovat saaneet minut uskomaan että 'kunnon miehiä' on ihan oikeasti olemassa. Ja tunnistin itseni tuosta kirjoituksesta...Ehkäpä ongelmani onkin se, että olen etsinyt oman ikäluokkani miehiä? Kunnolliset ovat siellä edelleen saman naisen kanssa, ja jotkut heistä eivät taas koskaan pysty parisuhteeseen, vaikka puhuvatkin siitä. Jatka vaan, et ole kaikesta huolimatta edes katkera! (Onkohan niin että sinun ikäluokassasi naisia on vähemmän ja minun ikäluokassani...)
Kiitos vain sinulle!
Uskon että miehille oikeastaan ikään katsomatta tuo uskollisuus,rehellisyys.Avoimuus ajatuksissa,
tunteissa,luotettavuus.Se tulee tuolta syvältä sisältä.Minulle on ihmisten parissa aivan
luontaista olla aivan vain tämä oma itseni ja ilmaista tunteeni heti.Varmaan siitä johtuu,että olen helppo ihminen ja ihmisten on helppo olla seurassani.Syntyy heti se luottamuksen tunne.
Minusta on ihan luonnollista paneutua aivan kokonaan siihen yhteen parisuhteeseen ja rakentaa siitä vähitellen toimiva ja hyvä yhdessä.En ole ikinä pettänyt ketään.Ei ole tuntunut sellaista tarvetta.En osaa sanoa naisten määrää omassa
ikäpolvessa.Minulle se yksi riittää.Miehenä
arvioisin että,kun mies pettää,kyllä hän
ennen muuta ilmentää sillä omaa epävarmuuttaan miehenä ja miehisyytensä suhteen.Hänellä on koko ajan tarve kokeilla ja todistaa itselleen,että saa naisen.ja on taas hetken ikäänkuin itseensä luottava.Vahvalla ja itseensä luottavalla
miehellä ei ole tällaista tarvetta.Hän uskoo olevansa naiselleen joka tilanteessa riittävä
miehenä.
Kyllä meitä kunnollisia,ajattelevia miehiä paljon on.Me ei vaan pidetä ääntä itsestämme eikä olla tyrkyllä,esillä.Ehkä me luotetaan naisen viisauteen ja kykyyn arvostaa aitoa ihmistä
ja miestä.Minusta kun miehen pitää olla sekä hyvä mies,mutta myös hyvä ihminen.Tästä puolesta
puhutaan aivan liian vähän.Kyllä minulla tosiaan paljon on ajatuksia.Mutta vaikutat sinäkin ajattelevalta ja kypsältä ihmiseltä.
Oikein kivaa päivää sinulle.Olin yön töissä ja nyt pitää mennä nukkumaan.Vietä oikeen kiva päivä!
- köyhyytesi..
todellista,ei ruokaa ei asuntoa,vai liian vanha auto, pieni asunto.köyhyys on suhteellista.jos menet istumaan maantien varteen ja katselet ohitse ajavia autoja,pystytkö päättelemään kuka
on köyhä.tunnen sukulaisen joka ajaa 82 vuosimallin pikkuvolvolla,hänellä on miljoonien eurojen omaisuus.mitenkäs olisi henkinen köyhyys.
oletko henkisesti köyhä.älä kadehdi varakkaita
totuus on ,että elämän autuus piilee pienissä
arkipäiväisissä asioissa.jossain vaiheessa ihmisen täytyy tyytyä johonkin eikä aina olla
vaatimassa lisää."liikennevaloissa tulee aina
parempi auto viereen" nimimerkillä persaukinen
yrittäjä. käärinliinoissa ei ole taskuja.- on ihminen
joka ei arvosta muuta kuin taloudellista hyvinvointia.
- sanoisi joku
on ihminen kirjoitti:
joka ei arvosta muuta kuin taloudellista hyvinvointia.
kehitysmaan nälkäänäkevä?
- näitä "uusköyhiä"
sanoisi joku kirjoitti:
kehitysmaan nälkäänäkevä?
jotka aina valittavat ja narisevat vaikka asiat olisivat kuinka hyvin.
On vakituinen työpaikka josta saa kohtuullisen palkan ja silti aina "naama vääränä", milloin palkoista, työajoista yms.
Heille sanoisin, kokeilkaa edes vuosi elää peruspäivärahalla!
Mutta eihän se käy, jäis silloin "kanarianmatkat" tekemättä ja uudet tallentavat "digiboksit" hankkimatta tai auto "päivittämättä" viimeisempään malliin.
Valittakoon sellaiset kehitysmaan nälkäänäkeville!
Enkä tarkoittanut myöskään tehyläisiä vaan ihan tavallisia, kaikenlaisia palkansaajia. - aivan samaa
näitä "uusköyhiä" kirjoitti:
jotka aina valittavat ja narisevat vaikka asiat olisivat kuinka hyvin.
On vakituinen työpaikka josta saa kohtuullisen palkan ja silti aina "naama vääränä", milloin palkoista, työajoista yms.
Heille sanoisin, kokeilkaa edes vuosi elää peruspäivärahalla!
Mutta eihän se käy, jäis silloin "kanarianmatkat" tekemättä ja uudet tallentavat "digiboksit" hankkimatta tai auto "päivittämättä" viimeisempään malliin.
Valittakoon sellaiset kehitysmaan nälkäänäkeville!
Enkä tarkoittanut myöskään tehyläisiä vaan ihan tavallisia, kaikenlaisia palkansaajia.mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492