Pixmania - luotettava?

Typykkä ostoksilla

Moi! Onko kukaan käyttänyt Pixmania-nettisivuja ja tilannut sieltä jotain tuotteita? Itse vaan huomasin, että tiettyjä elektroniikkatuotteita saa sieltä melkein puolet halvemmalla kuin jostain kaupasta! Näyttää ihan luotettavalta, mutta onko jollain kokemusta?

14

2041

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyko

      Tilasin isohkon paketin, joka lähetettiin kahdessa osassa. Toinen tuli, toinen oli lähetetty väärälle ihmiselle. Väärään paikkaan mennyt piti toimittaa pikimmiten mulle, mutta ei koskaan tullut. Paketti lähtikin takaisin Pixmanialle ja hävisi matkalla. Sillä aikaa tietysti siinä paketissa olleet tavarat olivat varastosta loppuneet, joten myyjä sieltä lähetti korvaavan tuotteen. Ei ihan ollut korvaava, kun tilasin kuulokkeet nettipuheluita varten, eikä korvaavassa ollut lainkaan mikrofonia. Lähetin ne takaisin. Sitten hävinnyt pakettikin löytyi Pixmaniasta ja sain alkuperäiset tuotteet. Eikä tähän kaikkeen mennyt kuin 3 kuukautta, n. 10 sähköpostiviestiä ja puolisen tusinaa soittoa sinne. Useimmiten soittaessa siellä oli automaatti, jossa sanottiin, ettei poikkeuksellisesti tänään ole ketään vastaamassa, soita uudelleen huomenna.

      Enpä suosittele.

    • Kameran ostosta

      Tilasin kameran oli 100 euroa halvempi kuin jos olisi ostanut Suomesta. Kamera tuli viikossa kotiin ja olen tyytyväinen. Takuu toimii Suomessa ja kamerakin on pelannut juuri niin kuin sen pitäisikin. Jos jotain pitää vielä tilata joskus mitä tuolta saa niin tämä on yksivertailukaupoistani.

    • Pate1971

      Moi,
      olen tilannut ko. paikasta kaksi tuotetta, digikameran ja tallentavan DVD-soittimen kovalevyllä.Tuotteet tulivat pienellä viiveellä luvatusta, tosin Pixmanian nettisivulta pystyi seuraamaan että missä vaiheessa toimitus milloinkin on.

      Plussaa tuli siitä että Pixmaniasta ostettaessa digikameran takuu oli vuoden pidempi kuin Suomesta ostettaessa. DVD-tallentimen kanssa kävi niin että kun tilasin ko. tuotteen perusmallin, Pixmania sitten lähettikin minulle paremmin varustellun mallin. (Pixmaniasta oli se perusmalli loppunut niin laittoivat paremman tilalle)

      Tuotteet maksoin luottokortilla, ei ollut mitään ongelmia. Eli ainakin näiden kahden tapauksen perusteella olen ollut varsin tyytyväinen ko. paikkaan.

    • mob_23423487

      Itse olen tilannut sieltä telkkarin, kotiteatterin, kameran, muuta pienelektroniikkaa, maksoin luottokortilla, ja tuotteet ovat tulleet 1-2 viikon sisällä.
      Jotkut ovat tulleet useammassa osassa, joka ei kuitenkaan postikuluihin vaikuttanut.
      Itselläni on ainoastaan positiivistä sanottavaa, ainoastaan se negatiivistä, että kannattaa tilata tuotteita jotka on varastossa, muuten saa kyllä odottaa enemmän kuin luvataan, jos ei tuote ilmesty varastoon niin voihan sen aina perua, itse sain rahojen palautuksen luottokorttitilille (kannattaa se toki tarkistaa aina!)

      Suosittelisin vielä että tilausvaiheessa et valitse "huolettoman kaupanteon palvelua", koska se on aika turhan hintava ja mielestäni turha.
      (tai sitten perut sen tilauksen jälkeen)

      Ainahan ulkomailta tilattaessa kannattaa se ottaa huomioon että jos tuote hajoaa niin takuukorjaukset/vaihdot voi olla monimutkaisempia , eikä tuotetta voi vaan palauttaa lähimpään "anttilaan". Tietysti jos tilaa merkkituotteen, niin useimmiten sen voi palauttaa oman maan huoltoon (jalleenmyyjällekin?).

    • Tilasin pari vuotta sitten tallentavan DVD-soittimen kovalevyllä. Hinta oli postikulujen jälkeen noin 100 euroa halvempi kuin mitä sama tuote olisi maksanut ostettuna edullisimmasta kaupasta Helsingistä. Tuli parissa päivässä ja Webistä seurasin, milloin se lähti Ranskasta, oli välivarastossa Elsass-Lothringenissä, sitten Pohjois-Saksassa jne, kunnes saapui Hki-Vantaalle ja sieltä tuotiin kotiovelle. Nehän tuo kuulemma kotiovelle maaseudullekin. Ei minkäänlaista ongelmaa missään vaiheessa.

      Huomaa kuitenkin sellainen juttu, että Pixmanian tuotteen mukana ei aina välttämättä tule suomenkielistä käyttöohjetta. Pixmanian sivuilla on kyllä selvästi sanottu, minkäkieliset ohjeet ovat mukana tai verkosta imuroitavissa. Esim. Sonyn suomenkielisen käsikirjan sain verkosta maksutta, mutta Canon kuulemma perii niistä maksun, esim. parikymmentä euroa (ei ole omaa kokemusta).

      Suosittelen kuitenkin maksamaan kaikki ulkomaiset ostokset luottokortilla, koska silloin kuluttaja on paremmin turvattu kuin jos maksaa tilisiirtona.

    • asiakas_

      Kahdesti olen tilannut ko. firmasta, ensin 32" taulutv:n joka oli monta satasta halvempi kuin sama laite Suomessa. Kaikki sujui kuten luvattu, maksoin ennakkoon kun visan luottoraja ei olisi riittänyt. Paketti tuotiin kotiovelle saakka.

      Ostin myös toisen taulutv:n, 26" mallin kakkostelkuksi. Sekin tuli kuten sovittu ja säästin taas selvää tuohta Suomen hintoihin nähden. Käyttöohjeen sai ladattua netistä, tosin taisi olla englanninkielinen mutta kun lontoon kieli on hallussa, ei sekään haitannut mitään.

      Eli omien kokemusteni perusteella voin suositella.

    • vain on

      sanottavaa
      puoli vuotta sitten hdd-videokamera vastaava kotikylän elektroniikkaliikkeessä 699e
      pixmaniassa 440 e
      tuli postissa, postitus vain kesti 3 pv luvattua pidempään, johtunee siitä että tilisiirto ei näkyny niillä yhtä pian ku luottokortti.

    • LUOTETTAVA! :)

      Hei!
      Tilasin viime jouluksi pariin otteeseen tuotteita sieltä. Tulevat Ranskasta asti ja aika nopeasrtikin. Jouduin soittamaan asiakaspalveluun, jossa oli suomenkielinen ja hyvä palvelu.
      Tilaan sieltä jatkossa, luotettavaa toimintaa!

    • oli ok

      Luotettava on ollut, mutta toimitus pikkasen hitaampaa kuin esim. verkkokauppa.comilla

    • Pixmaniaton

      Meinasin tilata sieltä muutaman kameran ja television. Mutta kun katselin kertyviä piilokuluja tulin siihen tuloskseen että aivan tolkutonta rahastusta.

      Suomesta sai halvemmalla.

      Pixmanian hinnat olivat kyllä halvemmat, mutta ylimääräiset kulut vesitti koko homman. Kun ylimääräisiä kuluja muodostui kolmen tonnin tilaukseen 30%.

    • hyvin toimi

      Kameran tilasin.Lähetys tuli Ranskasta ja nopeammin kuin jos olisin tilannut Suomesta.Säästin yli 100 euroa.Suomenkieliset käyttöohjeet puuttuivat muuten OK.Ihan asialliselta firmalta vaikutti.

    • vertasin

      keittiötuotteiden osalta ja huomasin että www.keittiovaline.fi oli edullisempi.
      Kokeillut en tosin ole kumpaakaan mutta ei kait niissä mitään suuria eroja ole.

      • yllätyin!!!!!

        tilasin viikko sitten yhden laitteen, ja se tosiaan tuli 48H:ssa... Eli minuin kohdallani , tosiaan hyvä diili


    • Riskin ottaja

      Paljon on Pixmaniasta kirjoitettu, sekä hyvää että huonoa palautetta..Päätin siitä huolimatta tilata sillähän se selviää..Maksoin ostoksen luottokortilla(mastercard). Tilaukseni lähti 8.1.08 n.klo 17.00. Odotetaan mielenkiinnolla koska paketti tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe