Ylä-Savossa, Lapinlahden Nerkoolla liikkunut 20.10.-07 autolla pari, suomeapuhuvaa miestä(tumma ja vaalea)ja vienyt röyhkeästi koiran silmien edestä. Ryöstö on tapahtunut myöhään illalla ja nopeasti, jolloin autosta ei tuntomerkkejä. Tapahtuma täyttää järjestäytyneen rikollisuuden merkit.
Varastettu koira on 1-v, kaunis, ruskea, energinen bretagnenbassetnarttu USTA.
Pienikin vihje varkaiden jäljille tai koiran saamiseksi takaisin, soitathan poliisille tai 0407156377 tai 0405941010. KIITOS!
V A R O I T U S
5
1329
Vastaukset 5
- jarim
... ja on turvallisesti kotona.
- koirasi
mistä löytyi ja mitä lienee tapahtunut.
karmeeta jos koirani varastettaisiin tuolla tavalla. - we-are-future
koirasi kirjoitti:
karmeeta jos koirani varastettaisiin tuolla tavalla.Joo siis mäki tahtoisin saada vähän infoo tosta taphtumasta
- tuuli64
koirasi kirjoitti:
karmeeta jos koirani varastettaisiin tuolla tavalla.Ihmiset todella jättävät tavaratalojen eteen koiransa odottamaan. Siitä varkaiden on helppo napata koira. Tätä tapahtuu koko ajan.
Varoituksena: EI KOIRIA KAUPPOJEN ETEEN!
- rollo64
Koiria viedään röyhkeästi kauppojen edestä.
Ihmiset jättävät liian usein koiran ulos yksin kaupan eteen. Helppo siitä on varsinkin kiltti ja luottavainen koira ottaa/varastaa mukaansa.
Tästä eivät valitettavasti ihmiset edes tiedä, että tällasta sattuu.
Näitä on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469