en siedä soneran käytöstä

akupunktio

tuli tosssa viime kuussa hankittua kaapelikaista sonera pisteestä. mitään lahjuksia en saanut vaan modeemi piti ostaa itse.

menin kauppaan ja ostin thomsonin modeemin (ostin thomsonin koska se on halvin)
laitoin modeemin kiinni ja yritin päästä käyttämään nettiä, mutta netti ei toiminut. soitin soneraan ja käskivät tarkistamaan että kaikki johdot ja piuhat on kunnolla kiinni. lopulta tein vikailmoituksen ja asentaja saapui

asentaja sanoi että eihän tähän asuntoon ole edes avattu kaapelikaistaa ja että ei ole mikään ihme ettei netti toimikkaan. asentaja otti modeemin MAC-osoitteen ylös ja ilmotti sen operaattorin johdolle, johto aktivoi MAC-osoitteen ja sen jälkeen rupesi yhteys pelamaan

lisäksi soneralta tuli vielä lasku "data liittymän viankorjauksesta" että asiakas ei ollut ottanut kaapelikaistaa käyttöönsä.

en siedä moista käytöstä, onko minulla oikeus tehdä valitusta?

3

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

kyllähän siellä sonera pisteessä, missä avasit sen liittymän olisi sinulle pitänyt kertoa että sinun olisi kuulunut ilmoittaa se modeemin MAC-osoite operaattorille.
      Se asentajan laskuhan on aivan älytön. Soita ja tee siitä valitus. Saattavat sen hyvittääkkin, ainakin kuuluisi hyvittää.

• hatar the sonera

sonera ei koskaan kuuntele käyttäjää eikä tee mitään käyttäjän hyväksi, viime kuussa sonera uutisten mukaan irtisanomisia tuli 25% ja suurin osa irtisanoutuneista asiakkaista siirtyi elisan leipiin.

kyllä soneran olisi pitänyt kertoa että miten menetellään tälläisessä tapauksessa, mutta taas nähtiin että raha ja asiakkaan kusetus on tärkeämpää kuin totuus.

teet valituksen operaattorille heti huomenna.

• akupunktio
        hatar the sonera kirjoitti:

sonera ei koskaan kuuntele käyttäjää eikä tee mitään käyttäjän hyväksi, viime kuussa sonera uutisten mukaan irtisanomisia tuli 25% ja suurin osa irtisanoutuneista asiakkaista siirtyi elisan leipiin.

kyllä soneran olisi pitänyt kertoa että miten menetellään tälläisessä tapauksessa, mutta taas nähtiin että raha ja asiakkaan kusetus on tärkeämpää kuin totuus.

teet valituksen operaattorille heti huomenna.

kiitos kun kerroitte että soneran olisi pitänyt kertoa tästä asiasta minulle. nyt teen huomenna valituksen operaattorille, perun laskun ja pyydän korvauksia, sekä myöskin minä aijon nousta kuilun pohjalta takaisin ylös vaihtamalla elisaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe