kävin näyttämässä ruohonleikkuria pyörätaikureissa
koska se ei käynyt hyvin asentaja katseli vähän aikaa ja vaihtoi tulpan ja kone kävin hyvin kysyin mitä olen velkaa niin asentaja sanoi että jos tulpan hinnan sais kun ei ollu isompi vika ,omistaja tuli paikalle ja sanoi että työ maksaa 20e tulppa. siinä asentajaakin rupes hävettämään mutta minkäs teet omistaja määrää hinnan
onko kokemusta pyörätaikureista
9
3280
Vastaukset
- juippi2
Rupee monilla firmoilla olemaan 65euroa tunti:)
- kauheaa
Nyt ihan oikeesti hei, kiertäkää tämä pulju kaukaa.
Ostin käytetyn pyörän minkä hintaan kuului huolto, luvattiin uudet renkaat ym,,,. Mitään ei oltu tehty. - kauheaa
Ostin käytetyn pyörän minkä hintaan kuului huolto, luvattiin uudet renkaat ym,,,. Mitään ei oltu tehty. - kauheaa
Ostin käytetyn pyörän minkä hintaan kuului huolto, luvattiin uudet renkaat ym,,,. Mitään ei oltu tehty. - Anonyymi
Täys koijari. Putiikki Antti oikein konkelo kauppias
- Anonyymi
Mitä näin tärkeää saamme seuraavaksi tietoomme?
- Anonyymi
Monitralla ei mene pyörät konkeloon!
- Anonyymi
Aloituksetkin alkoi taas ahistamaan :(
- Anonyymi00009UUSI
Surullista kun monen vuoden yhteistyö päättyi kun paljastui huijariksi. Etenkin vanhemmat ihmiset ovat helppoja sellaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594