http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Saudi_Arabia
Eivätkö ihmisoikeudet merkitse enää Haloselle mitään? Saudi-Arabia sortaa räikeästi naisia ja kaikkia ei-muslimeja, mutta Halonen menee ilolla juomaan kahvia saudipohattojen pöytään.
Minä voin pahoin.
Tänne Halonen matkustaa. Hirvittävää.
19
940
Vastaukset
- Hertha
Ethän vain koske mihinkään, mikä on Saudi-Arabiasta peräisin?
- J_Julistaja
Hyväksytkö sinä naisena Saudi-Arabian harjoittaman sukupuolten välisen apartheid-politiikan?
- Suomalaisilla
J_Julistaja kirjoitti:
Hyväksytkö sinä naisena Saudi-Arabian harjoittaman sukupuolten välisen apartheid-politiikan?
naisilla on kovin vähän vaikutusvaltaa Saudien tekemisiin, onhan heillä tukenaan maailman merkittävin valtio, eikö niin?
- Hertha
J_Julistaja kirjoitti:
En hyväksy. Wahhabismi on itse asiassa myöhäinen, vasta 1700-luvulla syntynyt fundamentalistinen suuntaus, jonka kritiikkiin pitäisi löytyä kykyä ja halua nimenomaan islamilaisen teologian sisällä.
Epäkohtana pidän myös erittäin lukuisan vierastyövoiman asemaa.
---
Ihan jees on Suomen vienti saudeihin. Pressan kulkutie on kivetty mm. kännyköillä... - sitten
J_Julistaja kirjoitti:
bensan osto!
- Hertha
sitten kirjoitti:
bensan osto!
veljesi varastamaan bensaa?
- kommentoi
Hertha kirjoitti:
veljesi varastamaan bensaa?
mielikuvitustasi.
Jääköön arvoonsa!
- näytön paikka
Julkinen puhe seksuaalivähemmistöjen oikeuksien puolesta saudeille varmasti kiillottaa Suomen kuvaa maailmalla.
Eikös Kiinan tapauksessa käynyt myös niin? - he ovat ihmisoikeuksien
edelläkävijöitä,eihän Usakaan ole ikinä heitä tuominnut,heidä pitää olla hyviä!!
- niin,,,
Usa tukee Saudeja erittäin paljon, joten, kun maailman merkittävin valtio tukee, maassa täytyy olla kaikki kunnossa.
- joka kerta
kun tankkaat, niin tuet saudihallintoa!
- pulloon
ja mopoon mahtuu niin vähän bensaa että se on vain pikkuruista tukemista.
- Lukoil
Teboil on venäläisomistuksessa ja bensa tulee Lukoililta.
- nafta2
Lukoil kirjoitti:
Teboil on venäläisomistuksessa ja bensa tulee Lukoililta.
Dieseliä ei ainakaan kannata tankata se vaahtoaa niin ettei tankkaamaan pysty kun pistooli katkoo?? mitähä rasvalitkua mahtaa olla?
- ......
Vaihtoehto nykyiselle vanhoilliselle hallinnolle olisi vielä vanhoillisempi islamistihallinto. Siksi saudihallitusta ei kritisoi USA eikä Eurooppa.
Saudeilla on myös suuria omistuksia länsimaisissa yrityksissä ja hyvät välit saudeihin tarkoittavat sitä, että meillä on hyvät välit rahakkaaseen asiakkaaseen. Niinhän Venäjäkin toimii Iranin kanssa. on usa:n paras kaveri.luulisi että siellä on demokratia kunnossa...
- siellä
se on yksi demokratian edelläkävijöistä, muuten Usa ei veljeilisi sen kanssa.
Julistaja vain halosvihan sokaisemana hosuu kuin Don Quijot, joka suuntaan, siinä unohtuvat omat aikaisemmat mielipiteet ja tosiasiat, kunhan vain saa sylkäistyä jotakin "tuomitakseen" Halosen tekemiset, silloin voi harrastaa henkistä huoraamista ja sille alttarille voi uhrata kenet ja mitä vaan.
Julistajaa ei ole koskaan totuus kiusannut, eikä se ole tärkeää, tärkeää vain on saada päivän annos halosvihaa purettua, muuten laho polla räjähtää. - jumi x jumi
siellä kirjoitti:
se on yksi demokratian edelläkävijöistä, muuten Usa ei veljeilisi sen kanssa.
Julistaja vain halosvihan sokaisemana hosuu kuin Don Quijot, joka suuntaan, siinä unohtuvat omat aikaisemmat mielipiteet ja tosiasiat, kunhan vain saa sylkäistyä jotakin "tuomitakseen" Halosen tekemiset, silloin voi harrastaa henkistä huoraamista ja sille alttarille voi uhrata kenet ja mitä vaan.
Julistajaa ei ole koskaan totuus kiusannut, eikä se ole tärkeää, tärkeää vain on saada päivän annos halosvihaa purettua, muuten laho polla räjähtää.Autistit tunnetusti ovat yhden asian tyyppejä.
j julistajan turhautuneisuus purkautuu VAIN naispresidenttiä lokaamalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960