Heipä hei pitkästä aikaa!
Huomaan, että jaksatte muistaa minua - lähes päivittäin - tällä palstalla :)
Muutoksen tuulet puhaltavat. Helsingin Sanomien juttu oli loistavaa luettavaa. Toimittaja oli sisäistänyt hyvin kentän tilanteen.
Nyt suunta on eteenpäin ja ylöspäin. Helsingissä päästään keskittymään itse asiaan, perussuomalaisen politiikan tekemiseen.
Muutosvoimaa
26
1792
Vastaukset
kotkasta
- toteamus
Johannalle tosiaan tsemppiä, kuten ennenkin, tavallisten pienten ihmisten asioissa.
- persulikka
näin mennään eteenpäin.
- nuolija keittelee
persulikka kirjoitti:
näin mennään eteenpäin.
kahvia näin yö myöhällä. Voimia Johanna tarvitsee, jos jutut mitä hänestä kulkevat pitävät psikkansa. Ei noilla eväillä pääse eduskuntaan ainakaan.
- K.M.Aalto
Oulussa joudutaan valitettavasti näissä kuntavaaleissa turvautumaan SKS:ään:
http://komentaja.blogspot.com/- seles
se meille perussuomalaisille kuuluu.
- vastailee...
seles kirjoitti:
se meille perussuomalaisille kuuluu.
...kun ei ole sinulta vielä ehditty mitään kysyäkään!!! ;)
- helsingissä kylläkin
ollaan oltu koko ajan menossa eteenpäin . Kuten varmaan huomasit että teidän KPS.n jengi selätettiin tylysti, koska teillä ei ole muuta kuin idollinne kaltainen vallanhalu. Piiriä läksitte valloittaan, mutta menetitte ne kaksikin jo ollutta paikkaa. Mitä tästä voi johanna ajatella? Sen että sinulla ei ole antaa muuta kuin pi...n nuolenta ohjeita. Muutoksen tuulet sikäli jos ne puhaltaa kontulan suunnasta ei tiedä puolueelle mitään hyvää. Tiedätkö johanna mikä ero on voittajalla ja häviäjällä? Voittaja voi lähteä kun tehtävä o suoritettu, mutta häviäjä ei pääse tuota tehtävää edes aloittamaan.
- pitkälle illalle
Vai että etiäpäitten? Mitä muuta ootte saaanu aikahan kun julumetun huonot kuvat lehtehen ja olemattomia eppäilyksiä?
Ettehän te tunarit saanu omin avuin ees ommaa evustaijaa piirihin. - `Ruilio
Kukas teille tehtävän antoi. Rintamakarkureita ei kukaan kaipaa. Kuukauden päästää Kädeä ja Maatilaa ei muista kukaan, kokoomus on maansa myynyt EU-puolue.
- Käden katkeruuden
ilmaus.
Lähti muka voittajana?
Taisi mennä häntä koipien välissä...
Nolasi taas tänään hesarissa itsensä: 19 km2 henkilöä kohti suomessa alintilaa???? - käden katkera
vuodatus.
Mies kuvittelee lähteneensä omasta tahdostaan, kun sai tiedon, että lähtö on edessä.
Silloin uhoaa, että päätti itse lähteä.
02.10. uhosi, että on voittamaton eikä lähde millään?!
05.10. kertoo että päätti itse lähteä?
Heti kun on kuullut, että vaihtoehdot on vähissä.
Ne oli: mene, ennenkuin käsketään.
Päätti sitten itse lähteä.
Kuullaan kiinnostuksella, huoliiko kokoomus moniloikkaria listoillen. - Kontulan Kimi
pitkälle illalle kirjoitti:
Vai että etiäpäitten? Mitä muuta ootte saaanu aikahan kun julumetun huonot kuvat lehtehen ja olemattomia eppäilyksiä?
Ettehän te tunarit saanu omin avuin ees ommaa evustaijaa piirihin.On jo aikakin uusien tuulien puhaltaa. Toivon, että Helsingin piiri ottaa koko kentän mielipiteet huomioon ennenkuin se kaatuu omaan itsekeskeiseen typeryyteensä. Aikaa on vähän kunnallisvaaleja ajatellen. Siinä mielessä oli hyvä juttu, että loikkarit lähtivät ajoissa. Tämä lienee vasta alkusoittoa. Hesarin jutusta voi päätellä myös missä on kaupungin tämänhetkinen PS:n painopiste. Sitä ei kuitenkaan Kopla näytä ymmärtävän. Nyt kannattaisi kuunnella Kontulan ääntä, sillä KPS:n aliarvioiminen kostautuu. Siitä olen aivan varma. Olisi aika yhteistyölle, hedelmälliselle sellaiselle.
- ulosjääneen
käden katkera kirjoitti:
vuodatus.
Mies kuvittelee lähteneensä omasta tahdostaan, kun sai tiedon, että lähtö on edessä.
Silloin uhoaa, että päätti itse lähteä.
02.10. uhosi, että on voittamaton eikä lähde millään?!
05.10. kertoo että päätti itse lähteä?
Heti kun on kuullut, että vaihtoehdot on vähissä.
Ne oli: mene, ennenkuin käsketään.
Päätti sitten itse lähteä.
Kuullaan kiinnostuksella, huoliiko kokoomus moniloikkaria listoillen.parkunaa. Et sitten ole yhtään jyvällä järjestötoiminnasta ja yhdistyslaista. Kuka olisi pystynyt kädeä mihinkään lähettämään ennen muita, eli vuoden 2008 loppua? Piirihallitus on ainut taho jolla on teoreettinen mahdollisuus mutta kun piirihallitus on niinkin yksimielinen, niin asia on jo ajatuksena absurdi. Tiedossa on että jo elokuussa oli niin käde kuin Mattilakin tehnyt päätöksensä, mutta halusivat tehdä piirille viimeisen palveluksen ja torpata kps.n sisäänmarssi, ja se onnistui loistavasti.
- Kannattaja
Hyvä Johanna! Olet fiksu nainen, ja peset sekä älynlahjoillasi että esiintymiskyvylläsi suurimman osan H:ngin piirin törpöistä. Pidä pää korkealla ja jätä idiootit omaan arvoonsa. Uskon että pääset heittäen kaupunginvaltuustoon ensi vaaleissa, toisin kuin moni muu itsestään liikoja luuleva.
- politiikka on vain väline -...
Nyt pitää ottaa yhteistyövälineet käyttöön ja jokaisen toiminnassa mukana olevan pitää kysyä itseltään, että:
- Mitä minä olen tehnyt lisätäkseni jaksamista
ryhmässäni?
- Olenko ilahduttanut puoluetovereitani ja miten?
- Rohkaisenko ja tuenko muita?
- Olenko valmis antamaan myönteistä palautetta
työtovereilleni?
- Kuuntelenko toisia, olenko kiinnostunut heistä?
- Autanko hiljaista avaamaan suunsa?
- Riittääkö minulta myötätuntoa puoluetovereille
heidän vaikeina päivinään?
- Osaanko toimia kireän ilmapiirin laukaisijana,
vastakohtien sovittelijana?
- Olenko ollut avoin ja halukas keskustelemaan
vaikeistakin asioista?
- Miten olen lisännyt viihtyvyyttä porukassa?
- Miten olen itse ryhtynyt sanoista tekoihin?
--
Terveisin kunnallisvaaliehdokkuudesta kiinnostunut, mutta puolueen Helsingin piirin ja Kontulan siiven edesottamuksista huolestunut perussuomalainen.- ole sotimassa
kontulan kaartissa.
Tiettävästi Helsingistä löytyy tahoja, joita ei edes moinen vellovia huhuja levittelevä toiminta kiinnosta.
Viisaat vaikenee ja odottaa... - kysyvä äänestäjä
Mistä siis on kysymys? Kuka on mitäkin?
Onko se Kontula Timo Soinin puolesta vai vastaan?
Selventäkää... ?!?!?!
Miksi ei selvästi sanota ketkä ovat "timolaisia" (= Timo Soinin linja) ja ketkä ovat "kädeläisiä" (= Timo Soinin oppositio.
Kuuluuko Johanna Rossi timolaisiin vai kädeläisiin? - Timo Soini
kysyvä äänestäjä kirjoitti:
Selventäkää... ?!?!?!
Miksi ei selvästi sanota ketkä ovat "timolaisia" (= Timo Soinin linja) ja ketkä ovat "kädeläisiä" (= Timo Soinin oppositio.
Kuuluuko Johanna Rossi timolaisiin vai kädeläisiin?Ei kaikki kannata Timo Soinin apureiden vetämää linjaa.
Leveän selän takaa on helppo iskeä puukkoja selkään ja raivata latua auki tulevia johtotehtäviä varten.
Veikkovainaa totesi Timo Soinista,pitävänsä kyytä povellaansa.
Timon sokeasta pisteestä,selkäpuolelta ponnistelee ylöspäin Musta mamba ja Verkkokäärme.
Näihin "hiljaisiin kostajiin" on jo kaatunut
moni.
Todennetusti tosi myrkyllisiä jo pienestä pitäen. - Swollen
Timo Soini kirjoitti:
Ei kaikki kannata Timo Soinin apureiden vetämää linjaa.
Leveän selän takaa on helppo iskeä puukkoja selkään ja raivata latua auki tulevia johtotehtäviä varten.
Veikkovainaa totesi Timo Soinista,pitävänsä kyytä povellaansa.
Timon sokeasta pisteestä,selkäpuolelta ponnistelee ylöspäin Musta mamba ja Verkkokäärme.
Näihin "hiljaisiin kostajiin" on jo kaatunut
moni.
Todennetusti tosi myrkyllisiä jo pienestä pitäen.Olet raukka kun käyttelet puheenjohtajan nimeä.Kuinka mitättömäksi mies voi mennä? alle kaiken arvostelen. kuka olet seiraavaksi Vistbacka?
- on Soinin takana
kysyvä äänestäjä kirjoitti:
Selventäkää... ?!?!?!
Kuuluuko Johanna Rossi timolaisiin vai kädeläisiin?ja Soini on Johannan taustatukena ollut alusta asti.
Kopla ja käde on uhonneet Soinin kannanottoja vastaan kaikenaikaa.
- vastaa nyt kun
olet omalla nimelläsi vaihteeksi täällä
Onko Rossi haastettu jo oikeuteen?
Kirjoittanut: p.n nuolentaa 19.10.2007 klo 12.22
Haluaisin äänetäjänä selvyyden onko Johanna Rossi saanut syytteen tai onko häntä vastaan tehty rikosilmoitus kunnianloukkauksista?
Tarkoitan tietysti noita p.n nuolenta törky kirjoituksia joita Johanna Rossi kirjoitteli huhtikuussa.
Lisäksi haluasin tiedon että pitääkö paikkaansa että Johanna Rossilla olisi aikaisempi tuomio Varkaudesta. Taisi olla virkamiehen väkivaltainen vastustaminen.
Nämä ovat poliitikkojen kohdalla tärkeitä kysymyksiä. Eli kysyn sinulta Johanna.- Johanna_Rossi
Toki vastaan, anna vain sähköpostiosoitteesi, niin saat selvityksen ihan henkilökohtaisesti.
Kuten otsikoin tämän alkuperäisen keskustelun, kyse on muutosvoimasta. Ymmärrän hyvin, että joukossamme elää yhä katkeruutta ja lietsontaan on helppo sortua. Muutos tuokin nyt tullessaan asialinjan. Tämä ei ole enää terapiaryhmä. Ilokseni voin todeta, että tältäkin palstalta alkaa löytyä oikeata keskustelua.
Minä olen "ylilyöntini" kirjoittanut tänne omalla nimelläni. Nimimerkin taakse olisi toki helpompi turvautua. Olisikos se sitten erottautunut täältä kaiken paskanpuhumisen joukosta? Nyt se ainakin kohahdutti.
Enpä tietenkään ole kovin ylpeä kirjoituksen sisällön tasosta, tehty mikä tehty, mutta voin elää asian kanssa.
Sanotaanko niin, että pakan sotkemiseen tarvittiin minulta kaksi kirjoitusta. Onhan sekin jokin saavutus..
Jos joku nyt vielä haluaa avautua tästä aiheesta, tehkööt sen nimellään ja asiallisesti. Minuunkin toki voi ottaa suoraan yhteyttä.
Tästä lähtien laskenkin itseäni koskevat asiattomat kirjoitukset lähinnä omaksi kannatuksekseni, tueksi ja merkiksi siitä, että muutosvoima on pelottava voima.
Tässäkin keskustelussa oli hyvä listaus siitä, kuinka yhteistyön tasoa ja tavoitteita tulisi analysoida omalta kohdaltaan. Siinä listassa on hyvä lähtökohta jopa netiketille. - olet seurannut
Johanna_Rossi kirjoitti:
Toki vastaan, anna vain sähköpostiosoitteesi, niin saat selvityksen ihan henkilökohtaisesti.
Kuten otsikoin tämän alkuperäisen keskustelun, kyse on muutosvoimasta. Ymmärrän hyvin, että joukossamme elää yhä katkeruutta ja lietsontaan on helppo sortua. Muutos tuokin nyt tullessaan asialinjan. Tämä ei ole enää terapiaryhmä. Ilokseni voin todeta, että tältäkin palstalta alkaa löytyä oikeata keskustelua.
Minä olen "ylilyöntini" kirjoittanut tänne omalla nimelläni. Nimimerkin taakse olisi toki helpompi turvautua. Olisikos se sitten erottautunut täältä kaiken paskanpuhumisen joukosta? Nyt se ainakin kohahdutti.
Enpä tietenkään ole kovin ylpeä kirjoituksen sisällön tasosta, tehty mikä tehty, mutta voin elää asian kanssa.
Sanotaanko niin, että pakan sotkemiseen tarvittiin minulta kaksi kirjoitusta. Onhan sekin jokin saavutus..
Jos joku nyt vielä haluaa avautua tästä aiheesta, tehkööt sen nimellään ja asiallisesti. Minuunkin toki voi ottaa suoraan yhteyttä.
Tästä lähtien laskenkin itseäni koskevat asiattomat kirjoitukset lähinnä omaksi kannatuksekseni, tueksi ja merkiksi siitä, että muutosvoima on pelottava voima.
Tässäkin keskustelussa oli hyvä listaus siitä, kuinka yhteistyön tasoa ja tavoitteita tulisi analysoida omalta kohdaltaan. Siinä listassa on hyvä lähtökohta jopa netiketille.mielen kiinnolla kokoajan sivustoa. Koska omalla nimelläsi kirjoittelit toisten asioita, niin vastaa myös omalla nimellä aikaisempaan kysymykseen on siis nämä asiat tosia? Taitavat olla koska muuten ne olisitkin jo muuksi todistanut. Oletatko meidän Itä-Helsinkiläisten olevan niin typeriä että pitäisimme sinua varteenotattavana ehdokkaana?
- ilmassa
Johanna_Rossi kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa oli hyvä listaus siitä, kuinka yhteistyön tasoa ja tavoitteita tulisi analysoida omalta kohdaltaan. Siinä listassa on hyvä lähtökohta jopa netiketille.Kiitos rehdistä, asiallisesta ja tasokkaasta kirjoituksesta.
- on sinäänsä jo
enemmän kuin joku idea.Hän on reilu suomalainen,joka ei häpeä peilikuvaansa eikä häpeä kulkea kadulla ja raiteilla keskellä kirkasta päivää.Siinä ei tarvita mitään politiikan tekemestä.Ei tarvita kuin raivata valehtelijat ja maan petturit pois tieltä.Kierous suurimmiten ei ole ollut mikään suomalainen alkuperäinen kansallis tapamme,vaan on muualta tullut.Eikö vain,kuten lukemattomat tauditkin.Silloin kuin esi isämme Suomen löysivät olivat he lopulta onnellisia.Sen voitte vaikka Kalevalasta tulkita.Tänäkin päivänä olemme viellä harvalukuisina mallimaa maailmassa. Meillä on reviiriä elää.Ei meidän ole pakko kävellä toinen toistemme varpailla,vaan voimme mennä vaikka penikulmien päähän toisistamme tarpeidemme mukaan.Kun annamme arvoa luonnollekkin se palkitsee meitä rauhalla ja terveydellä,luonnon antimilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945