Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kala kyllästynyt jousimiehiin ja vesimiehiin

kalaaaaamies

Nyt sitten haukun jousimiehen kalan osalta lyttyyn.

Siis jostain syystä aina ajaudun jousimiesten kanssa yhteen (siis seurustelu "jousinaisen" kanssa)

Menee niin hienosti ja upeasti. . ja suhde on vankka. .. . mutta kala tekee yhden pienen virheen, vaikka pieraisee väärässä kohtaa. . niin jousimies lähtee lätkimään ilman minkäänlaista lojaalisuutta.

Ja aina jousimiehillä on "niitä edellisiä", joita se ei koskaan viitsi kokonaan unohtaa..... helvetti, mulle ainakin entiset on aina entisiä, mutta jousimies aina pitää jonkinlaista "entisten armeijaa". . . että aina voi katsoa ja palata jonkun luo.....

Siis jousimies pelaa vain omaa peliään ja pitä ihmissuhteita jonakin projektina.... eikä lojaalisuutta yhtään. . . lyhyesti sanottona takinkääntäjiä..

mutta jostain kumman syystä aina jouskareita tulee mun elämään jatkuvasti ja ne näyttää tosi hienoilta ihmisiltä . . . mutta nyt voin odottaa mitä ne todellisuudessa ovat..

ja vesimiehet voi mennä sen happaman naaman kanssa muualle, haha

Skorpparit, ravut ja toiset kalat ovat olleet kaikista vähiten takinkääntäjiä mulle. .. siitä kiitos heille. . skorpparit ovat ihania ihmisiä

19

2507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppariNainen

      me skorpionitkin pidetään teistä kaloista!
      olen siinä samaa mieltä, että jouskareille ei ystävyys/parisuhde ole mikään maailma ykkösjuttu, ystävystytään ja "rakastutaan" heti ensimmäisen kahden sekunnin päästä, mutta loppujen lopuks tunteet ei koskaan ole ollut mitenkaan voimakkaita, ja kaverit/kumppanit vaihtuu tiuhaan tahtiin, entisiä ja uusia. mutta en toki yleistä kaikkiin jousimiehiin.

    • toine fisumies

      Nytkö vasta olet tuon asian huomannut;)

      Voin kertoa, että NEVÖ jousimies,kaksonen,vesimies ja oinas on aika V'tun lähel samaa rajaa.

      Rakkauden hekumaa taas löytyy rapu,skorppari,kalat maastosta ja ehkäpä kauris pääsee joukkoon ihanaan.

      Muista merkeistä no comments!

    • Nimetön

      En osaisi kirjoittaa niin hyvää suomen kielellä,mutta jokainen sanasi olit sanonut nain,kuin itse voisin kertoa tästä asiasta!Kaikki niin oikein! Miten sitten ei uskoa horoskooppiin???!!!
      Minun "ihana jousimies" saanut minun puolesta niin monta kerta anteeksi monista vahvoista asioista,kuitenkin kuin tein hänen mielestä virhe-olen ihan kuin hirviö!

      • te kaikki

        kalat miehiä? no kai se on sama onko miehiä vai naisia, mutta jättäkää tuli ja ilmamerkit omaan pieneen koloonsa pikkutarkkailemaan, etsikää meitä skorppareita;) vai voitteko väittää että annoin väärän neuvon nyt..?


      • kkalat
        te kaikki kirjoitti:

        kalat miehiä? no kai se on sama onko miehiä vai naisia, mutta jättäkää tuli ja ilmamerkit omaan pieneen koloonsa pikkutarkkailemaan, etsikää meitä skorppareita;) vai voitteko väittää että annoin väärän neuvon nyt..?

        Vain tuli-, maa- ja ilmamerkit vievät sydämeni. Mikä siinä on kun vesimerkkiset eivät herätä minkäänlaista kiinnostusta.. He ovat kai niin olemattomia. Itse en ole niin olematon, sillä kartallani on paljon tulta. Se varmaan vaikuttaakin tähän. Skorpparit, ravut ja muut kalat suorastaan inhottavat. En viihdy heidän seurassaan, koska he eivät ole yhtään sosiaalisia, aina minä saan olla puhumassa. Enkä yleistä, on toki poikkeuksiakin.


      • nousevakin
        kkalat kirjoitti:

        Vain tuli-, maa- ja ilmamerkit vievät sydämeni. Mikä siinä on kun vesimerkkiset eivät herätä minkäänlaista kiinnostusta.. He ovat kai niin olemattomia. Itse en ole niin olematon, sillä kartallani on paljon tulta. Se varmaan vaikuttaakin tähän. Skorpparit, ravut ja muut kalat suorastaan inhottavat. En viihdy heidän seurassaan, koska he eivät ole yhtään sosiaalisia, aina minä saan olla puhumassa. Enkä yleistä, on toki poikkeuksiakin.

        merkki vaikuttaa paljon.:)


      • Melissa
        kkalat kirjoitti:

        Vain tuli-, maa- ja ilmamerkit vievät sydämeni. Mikä siinä on kun vesimerkkiset eivät herätä minkäänlaista kiinnostusta.. He ovat kai niin olemattomia. Itse en ole niin olematon, sillä kartallani on paljon tulta. Se varmaan vaikuttaakin tähän. Skorpparit, ravut ja muut kalat suorastaan inhottavat. En viihdy heidän seurassaan, koska he eivät ole yhtään sosiaalisia, aina minä saan olla puhumassa. Enkä yleistä, on toki poikkeuksiakin.

        Itseäni kanssa vetävät puoleensa lähinnä tuli- ja ilmamerkit. Ja vesi- ja maamerkkejäkin on kyllä tullut kokeiltua että kokemusta kyllä löytyy, vähän liiankin paljon.. Itse olen kalatN mutta hallitseva merkki on oinas jota löytyy myös kuu- ja venuspuolelta, nouseva merkki vaaka.

        Kaksosten kanssa tulen hyvin toimeen..oinaiden kanssa tulee riideltyä ja väiteltyä vallan, mutta jotenkin silti on aina vaan sitä vetovoimaa :P Kaksosmies kuitenkin ensimmäinen joka todella saanut pidettyä mielenkiintoni kauan yllä ja josta kaikista parhaimmat kokemukset kaiken suhteen.

        Vesimerkkejä on kyllä paljon ystäväpiirissäni ja aivan ihania sellaisia, mutta seurustelupuolella siitä vain ei tule mitään. Maamerkit yksinkertaisesti koen liian järkeviksi ja käytännönläheisiksi aika tylsiksi omaan makuuni. Ja tuntemani maamerkkimiehet niin omistushaluisia että itse en sitä kestä.

        Haluan että mies on menevä, erityisen intohimoinen, hauska, puhelias, ulospäinsuuntautunut, ei liian omistushaluinen ja valmis antamaan minulle mahdollisuuden luoda uraa ja muutenkin antamaan sitä omaakin aikaa, jonka itse koen hurjan tärkeäksi. Tämän hetkisessä suhteessa koen olevani onnellisimmillani.


      • Suomuhauki
        te kaikki kirjoitti:

        kalat miehiä? no kai se on sama onko miehiä vai naisia, mutta jättäkää tuli ja ilmamerkit omaan pieneen koloonsa pikkutarkkailemaan, etsikää meitä skorppareita;) vai voitteko väittää että annoin väärän neuvon nyt..?

        löytäisi sen skorpparinaisen jostain, ah ;o)


    • kalat N

      olen jo tarpeeksi kärsinnyt jouskari miehen kanssa ei siitä ikinä tule mitään.! se on aivan mahdoton yhdistelmä kala ja jousimies!!!
      valitettavasti ei ole vielä muita kokemuksia muuiden merkkien kaa, olen juuri eronnut sen kanssa, toivon että löytyisi skopun joskus:-)

    • JousimiesN

      No on se ny per***e. sanon vaan. ite oon tosiaan jousimies nainen ja varsin rakastunu kalamieheen. Ollaan vuosi jahkattu ollaanko vai eikö olla.. ja kyllä se vaan niin on että minä olen enemmän suhteessa lojaali ollu. Kalam on tehny katoamistemppuja ja takaisin tullessaan kiltisti olen sen hyväksyny. Ei kai pitäis... niin ja mikä siinä on että jos kertoo mikä mieltä painaa niin se on kalalle merkki että kaikki on ohi..? ettei ole enää suhdetta. Pitääkö kaiken olla ruusuilla tanssimista, aina ja kokoajan? eikö toinen pitäisi ottaa huomioon JA sen tunteet? Niin ja kun on tämä off vaihe niin sitten etitään samantien joku lohduttajapirkko. en tiedä.. kovasti tätä miestä rakastan mutta jos se ei pysty avamaan salaista arkkuaan, edes vähän... ei minunkaan itsetunto enään tätä kauan kestä.

      Mutta... niin.. lojaali olen kyllä ollu. eipäs kaikkia yleistetä..
      ps. nousumerkki on rapu.

      Niin ja lisäys vielä siihen miksi ne jousimiehet kiehtoo... koska me ollaan niin positiivisia ja iloisia pikkupikku naisia.. Onko pohjalla fisulla sitoutumiskammo jos jousimies kiehtoo itsenäisyydellään? mietin vaan......

      • JOUSKARINAINEN

        Ihan sama juttu..kalamies piti mua pellenään muutaman kuukauden ja nyt vasta osasi sanoa suoraan ettei kiinnosta olla mun kanssa:( piti varmaan varalla ja oli jotain muuta koko ajan..No nyt se on ohi ja kalamiehen pyynnöstä!


      • nyt...

        vai että kivoja sosiaalisia pikkupikku(akkoja)naisia? ;)

        olettehan te, puhutte jatkuvasti ja olette elämäniloisia.
        mutta valitettavasti liiaksi kalalle. kalat, olkaa fiksuja ja etsikää vesimerkkisiä, niin löydätte aidon rakkauden! turha jaaritella että "kyllä me ollaan jo 23vuotta yhessä oltu ja pari pentuaki pykätty"...kalat on vain jääny paitsi siitä kaikista parhaimmasta, eli vesimerkeistä ;)

        älkääkä vitsiikö tulla jankkaamaan vastaan, asia on näin, jokainen on yksilönsä, ja jos tätä ei hyväksy, niin silloin voin vain ihmetellä, miksi edes vaivaudutte kirjoittamaan tänne horoskooppipuolelle?

        on/off suhde todellakin jouskarilla ja kalalla meneillään, niillä suhteiluilla ei tunnestusti ole tulevaisuutta.

        kyllä se kalat löytää parhaiten yhteyden vesi -sekä maamerkkien kanssa. tulimerkkien kanssa se on se hetken huuma "voi että kun se on ihana!!", mutta tyhmäkin tajuaa ettei mikään ole ihanampaa kuin kalat/rapu kalat/skorpioni kalat/kalat yhdistelmä :)


      • Melissa
        nyt... kirjoitti:

        vai että kivoja sosiaalisia pikkupikku(akkoja)naisia? ;)

        olettehan te, puhutte jatkuvasti ja olette elämäniloisia.
        mutta valitettavasti liiaksi kalalle. kalat, olkaa fiksuja ja etsikää vesimerkkisiä, niin löydätte aidon rakkauden! turha jaaritella että "kyllä me ollaan jo 23vuotta yhessä oltu ja pari pentuaki pykätty"...kalat on vain jääny paitsi siitä kaikista parhaimmasta, eli vesimerkeistä ;)

        älkääkä vitsiikö tulla jankkaamaan vastaan, asia on näin, jokainen on yksilönsä, ja jos tätä ei hyväksy, niin silloin voin vain ihmetellä, miksi edes vaivaudutte kirjoittamaan tänne horoskooppipuolelle?

        on/off suhde todellakin jouskarilla ja kalalla meneillään, niillä suhteiluilla ei tunnestusti ole tulevaisuutta.

        kyllä se kalat löytää parhaiten yhteyden vesi -sekä maamerkkien kanssa. tulimerkkien kanssa se on se hetken huuma "voi että kun se on ihana!!", mutta tyhmäkin tajuaa ettei mikään ole ihanampaa kuin kalat/rapu kalat/skorpioni kalat/kalat yhdistelmä :)

        Mitä sanot niille, jotka ovat eläneet pitkiä aikoja todellisessa helvetissä vesimerkin kanssa? ;) Ja itsekin siis vesimerkin edustajia


      • Melissa
        Melissa kirjoitti:

        Mitä sanot niille, jotka ovat eläneet pitkiä aikoja todellisessa helvetissä vesimerkin kanssa? ;) Ja itsekin siis vesimerkin edustajia

        siis erikin vesimerkkien kanssa, ei vain yhden tietyn


    • yks kalaN

      katsokaa missä merkissä venuksenne (miesten kartalla) ja mars on (naisten kartalla). sieltä löydätte ihannekumppanin.

      itselläni on mars oinaassa ja myönnän ihastuvani aina oinasmiehiin. jousimiehetkin on ihan kivoja, mutta sopivat paremmin ystäviksi. ja jostain kumman syystä ilmamerkit vetävät minua puoleensa, mutta mitään sielujen sympatiaa ei niitten kanssa synny.

      ja juu, toiset vesimerkit, varsinkin ravut ja kalat, kierrän kaukaa. skorpioni tosin voisi kyllä mennä, ainakin sängyssä :)

    • KalatNainen

      Hei!

      Saman olen huomannut, että jousimiehiä (miehiä) tulee eteeni.Toki tiedän,että he tarjoavat meille haasteita niin kauan, kuin olemme oman läksymme oppineet. Elämään hetkessä, tässä ja nyt. Ei ole eilistä eikä huomista. On vain tämä hetki.

      Siksi sinusta skorpparit, kalat ja ravut ovat ihania, kun nämä merkit ovat meille niitä parhaiten sopivia ja ehkäpä se sinun ihana skorpparisi on se paras. Toki toinen Kalat ihminenkin on aivan ihana, jos satutaan olemaan yhtäaikaa taivaissa. :)

      Rakkautta kaikille merkeille!

      KalatNainen

      Ps. Minulla on paljon myös jouskarinaisystäviä, joitten kanssa sujuu hyvin, kun antaa heille tilaa olla välillä ihan omissa ympyröissä.

    • jousimies

      olen jousimies, ja naimisissa kalamiehen kanssa. meilllä on yhteinen lapsi ja olemme onnellisia liitossamme. olen jousimies-nainen, olen löytänyt sielunkumppanini kalasta ja olemme tasapainossa, jota olen kaivannut elämääni. välillä kalamieheni agressiivisuus hämmentää minut,hän saattaa menettää hermonsa pienistäkin asioista.

    • Kalanainen..

      Vesimiehen kanssa oon seukannu. Meil oli alus ihanaa, sitte yks päivä se vaan sano jättävänsä mut. En ollu mielestäni tehny yhtään mitään väärin. Sittenpä paljastui että mokoma on sellane, et se ottaa parhaan tytön mitä tarjol on, ja aina ku tulee parempi ni vanha jätetää ja vielä selityksettä. Eikä siitä sillon seurusteluaikana ottanu mitään selvää muutenkaa. Se tuntuu haluavan samaa aikaa lisää läheisyyttä ja enemmän etäisyyttä. Hullu jätkä.

      Sitten jousimiehistä.. Niitten kanssa en oo seukannu, mutta äitini on jousimies. Melkein alko naurattaa, kun huomas et toi kaikki osu sille niin täydellisesti ku olla ja voi.

    • neitijouska

      okei, okei.. tää oli ihan aiheellista. myönnän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe