KUMISAAPASTYTÖT/POJAT

-69-

Kumisaapas keskustelussa jo kyseltiinkin täällä olevien kumisaapasfettareiden ikää, mutt tehtäisiinkö tästä ihan oma ketju, kun olisi mukava oikeasti tietää minkäikäisiä meitä täällä liikkuu?

1. ikäsi sekä sukupuolesi
2. missä iässä aloit kiinnostua kumisaappaista?
3. millaiset olisi unelma kumisaappaasi?

Mie saan aloittaa;
1. 38 ja nainen
2. 18 vuotiaana
3. olisin otettu jos Nokia valmistaisi minulle
Kontiot, vaaleanpunaiset , 20 cm pidemmällä
varrella...Ajatuskin saa pöksyt kastumaan!!!

64

11278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee taas

      halpaan, haiskahtaa ...

    • sinulle..

      1. 25v mies
      2. en ole koskaan kiinnostunut kumisaappaista
      3. sellaiset, jotka ovat vesitiiviit, käytäntöä lähinnä ajatellen

    • kirjoitan

      1. Reilu 50
      2. 9-vuotiaana
      3. Mustat Kontiot kauniin naisen jaloissa

      • mie vaan

        ikä 35
        mies
        punaiset kontiot naisen jalassa


    • kfani

      Mies,36,Olen ollut kiinnostunut niin kauan kuin jaksan muistaa,naisen jalassa olevat punaiset tai muunkin väriset kuluneet kontiot...en silti väheksy muitakaan kumppareita,kaikki kumpparit ovat parempia kuin normaalit kävelykengät..

    • Ikäni 45.sukupuoli mies
      kiinostuin hai saappaista ala-asteella kun tyttöillä silloin oli kaikkilla selaiset ja minulla alkoi aina silloin jöpötämään.Myöhemmin olevani saappasfetisti.

    • ariR

      1. 47v, mies
      2. n. 10-vuotiaana, kun hai-saappaat tulivat
      3. kaikenlaiset hait, myös punaiset tai valkoiset kontiot tai naisten saapasmallit

    • tiedot

      45v. mies
      varhain lapsena
      korkeakorkoiset pitkävartiset ja kiiltävät tyyliin nokian lena

      • Anonyymi

        Minustakin Nokian Lena ja Evita ja City ja Ulla ja 60 luvun nokialaiset ovat kauneimpia saappaia ,nuorena Tuula saappaat olivat ensimmäiset kiinnostuksen kohde nuorella iällä ,se sydän hakkasi ylikierroksilla.


    • katseltavaa

      olen 50v
      jo 10 vuotiaana ihailin kumisaappaita.
      nainen punasissa pitkävartisissa kumisaappaissa aaah.

    • ratsumies3

      1. 41 v. mies
      2. Joskus 5-vuotiaana ja sitten uudelleen n. 13-vuotiaana. Kauniit tytöt kääntövarsikontioissa oli vastustamattomia!
      3. Kiiltävät ratsastussaappaat naisella.

    • tiiot..

      mie oon jo kypsässä iässä yli 6-kymppinen, mutta hyrrää nuo hormoonit yhä. Mie oon aina tykänny ku naisväellä on kunnon asusteet, saehaalarit ja kumisaappaat. Ennehän nuo oli vuan mustia, vaan tänä päenä on kukikkaita ja tiiä häntä vaikka mimmoisia. Vuan kyllä se luonne on tärkein, semmonen rempseä, ei niinkään tuo saapasten väri tai nimi.

    • kiiltävät

      55 vuotta, mies.

      8 vuotiaana,naapurissa punaiset taina-kumisaappaat!

      Puhdas, korkea kiiltoinen, siro, pitkävartinen, korollinen, ns. city-saapas.

    • teille:

      Menkää hoitoon!

      • Hoitajatar

        Ei kanna mennä koska sanomme itsemme kohta irti.


    • Rupperpoots

      Mieshenkilö vähän vajaa 50.v

      Alle kymmenen ikäisenä kiinnitin huomioni seksikkään naapurinrouvan mustiin suippokärkisiin korollisiin kumppareihin joissa hän tuntui viihtyvän ihan kiitettävästi.

      Korkokumpparit aikuisella naisella on jotain uskomattoman seksikästä. Värillä ei niin väliä kunhan on korkoa ja kiiltoa.

    • Katsoja

      Niin mies ikää 43.
      Kouluaikoina yläasteella koulun tyttöjen hai/jolle saappaat alkoi jostain syystä kiinostamaan ?
      Nyttemmin ehdottomasti valkoiset kuluneet kontiot naisten/tyttöjen jaloissa :-)

      • valkoisina kun

        niitä ei ole valmistettu, muita sävyjä kyllä löytyy!


      • näkyy
        valkoisina kun kirjoitti:

        niitä ei ole valmistettu, muita sävyjä kyllä löytyy!

        Ihme juttu, jos valkoisia Kontioita ei ole koskaan valmistettu, niitä kuitenkin näkyy ilahduttavan usein. Ovat varmaan taivaasta tipahtaneet ja luojan luomia, jos niitä ei ole tehtaassa tehty.


      • vai tarkoitatko vaaleaa?
        näkyy kirjoitti:

        Ihme juttu, jos valkoisia Kontioita ei ole koskaan valmistettu, niitä kuitenkin näkyy ilahduttavan usein. Ovat varmaan taivaasta tipahtaneet ja luojan luomia, jos niitä ei ole tehtaassa tehty.

        nehän ovat kaksi (2) eri asiaa.
        Olen peräti valmis maksamaan valkoisista kontioista (en vaaleista) hyvän hinnan, jos sellaiset pystyt minulle toimittamaan, epäilen kylläkin onnistumistasi asiassa suuresti.


    • -777-

      noin viisikymppinen mies
      ihan lapsuudesta lähtien on kiinnostanut
      oikein kuluneet ja mieluiten rikkinäiset puna- lime- tai valkokontsut

      • kumppari+farkkufani

        Olin jotain viiden, kun minulle laitettiin jalkaan tyttöjen siniset kumisaappaat. Potkin ne pois jalasta, mutta myöhemmin hain salaa ne käsiin. Tuntui jännän kiihottavalta. Sitten myöhemmin alkoivat erit. mustat kontiot kiinnostaa. Kouluikäisenä, yläluokilla laitoin joskus jalkaan tiukat farkut ja kontiokumpparit. Niissä oli kiva saapastella kouluun...Ja katseita piisasi. - Olen mies, 55 v.


      • limejanna

        Oikeat ovat kontioihanteesi värien ja kulunuisuuden suhteen :D


      • valkoset kontsut
        limejanna kirjoitti:

        Oikeat ovat kontioihanteesi värien ja kulunuisuuden suhteen :D

        Emännällä on valkoiset kontsut ja ne on sexyt.Ei toki sairaalan valkoiset enään mutta säästellen käytetyt.;)

        Mies olen ja 32v.
        Erittäin kiinnostunut kontioista.


      • valkoisina olette
        valkoset kontsut kirjoitti:

        Emännällä on valkoiset kontsut ja ne on sexyt.Ei toki sairaalan valkoiset enään mutta säästellen käytetyt.;)

        Mies olen ja 32v.
        Erittäin kiinnostunut kontioista.

        hankkineet, kun ei niitä ole valkoisina valmistettu!
        Odotan mielenkiinnolla mitä satuilette?


      • jaksat???
        valkoisina olette kirjoitti:

        hankkineet, kun ei niitä ole valkoisina valmistettu!
        Odotan mielenkiinnolla mitä satuilette?

        Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
        Eikö ole muuta tekemistä kun käydä keskusteluja läpi ja etsiä missä olisi mainintaa "valkoisista" kontioista?
        Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi.


      • oikeilla määritelmillä.
        jaksat??? kirjoitti:

        Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
        Eikö ole muuta tekemistä kun käydä keskusteluja läpi ja etsiä missä olisi mainintaa "valkoisista" kontioista?
        Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi.

        Saatte päättää kauanko haluatte itse jatkaa, väärässä kun olette asiassa, miksi oikeassa olevan pitäisi antaa periksi.


      • Aiheuttaahan tämä
        jaksat??? kirjoitti:

        Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
        Eikö ole muuta tekemistä kun käydä keskusteluja läpi ja etsiä missä olisi mainintaa "valkoisista" kontioista?
        Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi.

        esimerkiksi sinulle päänvaivaa, et muuten olisi kirjoittanut edellistä, eli myönnät itsekin ohessa ettei nuo saappaat ole valkoiset.


      • Rupperpootsi
        oikeilla määritelmillä. kirjoitti:

        Saatte päättää kauanko haluatte itse jatkaa, väärässä kun olette asiassa, miksi oikeassa olevan pitäisi antaa periksi.

        Oliko tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus olla paikka missä intetään onko noita (seksintappajia)kontioita tehty valkoisina vai ei?????!!!!
        Eikö tuo käyttämäni nimimerkki kuohauta kenenkään tunteita, eihän noin saisi sanoja vääristellä!!!!TÄH?


    • pöksyn kastutusta
    • Kiiltävä Kumisaapas

      Olen keskiikäinen mies ja kiinnostuin kumisaappaista jo koululaisiässä. Minua kiihottaa erityisen paljon uudet, kiiltävät ja pitkävartiset kumisaappaat ja jotka ovat vielä hieman isot, eli vähän väljät jalassa. Toive ja haave kumisaappaani olisi mustat, kiiltävät kontiot joiden varret olisivat nykyistäkin pitemmät eli polviin saakka, wau! Omistan useita pareja killtäviä kontio-kumisaappaita ja olen niihin tyytyväinen, mutta haaveena tosiaan olisi vieläkin pitemmät varret. Tietäisköhän joku, mistä löytyisi mahdollisesti tämän tyyppisiä kiiltäviä kumisaappaita?!?

      • Vika

        Aika paljon yhteistä. Itsekin olen jo vuosikymmenien takaa kiinnostunut nimenomaan mahdollisimman pitkävartisista kumisaappaista. 60- ja 70-luvuilla sellaisia olikin ilahduttavan runsaasti, siis naisilla. Suosikkini olivat Nokian Minit.

        Olen myös hankkinut aivan liian isokokoiset Kontio-Jussit, mutta varsissa on pituutta mukavat 48 senttiä eli ihan polveen.


    • Anonyymi

      Onko vielä kiinnostuneita kumisaappaista

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut, omistan useat kontiot ja yhdet hait


    • Anonyymi

      1 25-vuotias
      2 Lähes niin kauan kuin muistan
      3 hai-saappaat tai punaiset kontiot

      • Anonyymi

        Ja se lisäys että olen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se lisäys että olen mies.

        Ja uusi lisäys: häirikkö, joka nostaa 14vuotta vanhoja juttuja.
        Siis pankantonkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uusi lisäys: häirikkö, joka nostaa 14vuotta vanhoja juttuja.
        Siis pankantonkija.

        Mikä on pankka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on pankka?

        Hienoa. Haistoit paskan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa. Haistoit paskan.

        On kyllä fetissi sekin, mutta ei aivan liity tämän keskusteluketjun aiheeseen.


    • Anonyymi

      Luin otsikon ensin että "kumisaapastyöttömät pojat" :D

      • Anonyymi

        Siis oliko tuo 14 vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Mies 50
      neljän vanhana
      Jos vielä tulisi kokopunaiset kontiot tai sitten kasarin tuohenväriset kontiot lakatulla pinnalla

    • Anonyymi

      Mies 65v
      11-12 vanhana
      Hai ja Kontiot eri väreissä
      Teen sitä edelleen ja olis kiva kun joku katselis ja ehkä osallistuis

    • 1. 59 mies
      2. niin kauan kuin muistan n. 4-5 vuotiaana
      3. kuparin ruskeat kiiltävät pitkävartiset korkokumisaappaat riittävän isokokoisena, että mahtuisi jalkaan. naisten mallit aina pienemmät esim. vaikka nokian anita koko 42 niin vastaa kontioissa 38-39.

      • Anonyymi

        pitkävartiset korkokumisaappaat todella kiihottavat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitkävartiset korkokumisaappaat todella kiihottavat

        Oikeassa olet kauniit Lenat ,evita ,ulla cityt ja noöian ja tretornin valmistamat 60 luvun lopun saappaat ja siihn täytelaiset sääret ja hame naisilla ,ah sitä onnea.


      • Anonyymi

        Hei myö tykätään samoista asioista ,minun mielestä korkokumisaappaat ovat kaikkein seksikkäimmät sirosäärisen Naisen jalassa ,kun vielä polven yläpuolelle on hame päällä .Kuka tykkää kontioista se heille suotakoon ,me korkokumppari miehet ja Naiset tykätään niistä , pitää antaa arvoa jokaisen maulle ,itse olen 74 v ja koulussa 60 luvulla Tuula kumpparit tulivat silloin muotiin ja joku aivolohkossa silloin vinksahti, Eli annetaan arvo toisen mielipiteelle terveisin v.v


    • Anonyymi

      1. 45 mies
      2. Ensimmäinen kiinnostuksen herääminen tapahtui jo joskus neljän vuoden vanhana. Tuolloin tuli siihen astisen elämäni suurin trauma, kun jo rakkaiksi tulleet saappaat rikkoontuivat ja menetin ne. Pahinta oli, että sain tilalle jotkut halvat uretaanisaappaat.
      Toinen herääminen tapahtui joskus ala-asteiässä, jolloin haaveilin joidenkin saapastyttöjen saappaista, jotka vain näyttivät jostakin syystä hyvältä.
      Kolmas herääminen ja varsinainen fetisistiksi tuleminen tapahtui sitten murrosiässä. Tuolloin löytyi tyydyttävä kombinaatio saappaat ja itsetyydytys.
      3. Unelmakumisaappani on itselläni yli 30 vuotta vanhat Kontiot. Ovat olleet eläkkeellä jo pitkään arkipäivän käytöstä, mutta paremmat jalassa, kuin yhdetkään uudemmat. Tarkalleen samanlaiset kun saisi ihka uusina.

      • Anonyymi

        Olen kuusikymppinen mies ja innostuin kumisaappaista jo kansakoulussa. Suosikkini ovat aina olleet isot ja kiiltävät Kontiot. Minulla on huippukuntoiset Kontiot 90 luvun alusta. Ja arkikäyttöön upouudet 43 kokoiset.


    • Anonyymi

      1. Mies 46 vuotta.
      2. 13 vuotiaana kummisedän Kontioista mökillä.
      2. Mustat käytetyt Kontiot.

    • Anonyymi

      1..Mies, vanha kuin taivas
      2. 13-vuosiaana. Kun sain pimpsaa eka kerran, tytöllä oli Hait jalassa
      3. Nokia City ja muut naisellisen tyylikkäät

    • Anonyymi

      1. 60 v mies
      2. n. 10-vuotiaana kun hai-saappaat tulivat muotiin
      3. Kaikenlaiset värikkäät, esim. punaiset kontiot, hunterit, hait tai myös nokian vanhat naisten mallit kuten Diana tai Saga. Värikkyys on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä aihe kiinnostaa?

      1. 70 mies.
      2. 7 ikäisenä kansakoulun 1 luokalla.
      3. Ohut kumiset pitkä vartiset korolliset naisten kaupunki kumisaappaat.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­aiki­­lle, jotka haluav­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/V1d9M5

    • Anonyymi

      minä aloin kiinnostua ,nimenomaan korkokumppareista vuonna 1962 kun nokia toi markkinoille Tuula saappaat ,olin silloin murrosiässä ,ja se fetissi iskostui jonnekkin aivokoppaan ,se 60luku oli hyvää aikaa ,korkokumisaappaat ja Naisten sääret. myös kun tultiin 70 luvulle niin silloin tuli muotiin Nokian Ullat ,Lenat ,Katit ,Evitat ,Cityt .Myös Tretorni valmisti kauniita saappaita Naisille ,kun näki oikein kauniit korkokumisaappaat Naisella kadulla, kävelevän ,hengitys kiihtyi ja salpaantui, nyt ei voi kuin muistella ,terveisin viljo.

    • Anonyymi

      Nico 40 valkoiset kontiot ja hait kiinnostaa aina 😉

    • Anonyymi

      Mies 61 v
      Kiinostuin kumppareista 10-11-vuotiaana
      Kaikenlaiset kumisaappaat, mutta Hai-saappaat erityisesti. Minulla myös sukkahousut toisena fetissinä

    • Anonyymi

      minä olen kuusikymppinen mies. Kiinnostukseni kumisaappaisiin alkoi jo kouluikäisenä ja kiihotun pitkävartisista kiiltävistä ja uusista erityisesti Kontiokumisaappaista. Jotka olisivat vielä vähän isot. Toivoisin minäkin vielä pitempiä varsia kiiltäviin kontiohin kuin ne nykyään ovat. Itsellä mustia uusia ja kiiltäviä Kontiokumisaappaita koot 42 ja 43. Kyllä saisi varret yltää polviin asti asti Aah! Naisilla minua kiihottaa kaikki kiiltävät kumisaappaat.

      • Anonyymi

        Olen 66 vuotias mies ja kumisaappaat alkoivat kiinnostaa jo ennen kouluikää. Varsinkin koulussa oli paljon katsottavaa välitunneilla, siihen aikaan olivat muotia mustat Kontiot niin tytöillä kuin pojillakin. Ja edelleen mustat Kontiot ovat suosikkini kenen tahansa jaloissa.


    • Anonyymi

      Hei ,itse aloin kiinnostua Naisten kumisaappaista 1962 ,kun Nokia alkoi valmistaa Tuula saapasta tyttölöillä oli niitä koulussa ,joku aivolohkoissa vinksahti ,sitä mieltymystä on kestänyt 60 vuotta ,60 ,70 ja 80 luku oli kultaaikaa meille fetisseille.

    • Anonyymi

      1. 50
      2. Ehkä 10 vuotiaana
      3. Kontiot naisella varret käännettyinä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      60-vuotias mies.
      Kiinnostuin saappaista jo 10-vuotiaana.
      Suosikkini ovat eriväriset Hait ja ruskeat sukkshousut

    Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe