Kumisaapas keskustelussa jo kyseltiinkin täällä olevien kumisaapasfettareiden ikää, mutt tehtäisiinkö tästä ihan oma ketju, kun olisi mukava oikeasti tietää minkäikäisiä meitä täällä liikkuu?
1. ikäsi sekä sukupuolesi
2. missä iässä aloit kiinnostua kumisaappaista?
3. millaiset olisi unelma kumisaappaasi?
Mie saan aloittaa;
1. 38 ja nainen
2. 18 vuotiaana
3. olisin otettu jos Nokia valmistaisi minulle
Kontiot, vaaleanpunaiset , 20 cm pidemmällä
varrella...Ajatuskin saa pöksyt kastumaan!!!
KUMISAAPASTYTÖT/POJAT
69
12028
Vastaukset
- menee taas
halpaan, haiskahtaa ...
- sinulle..
1. 25v mies
2. en ole koskaan kiinnostunut kumisaappaista
3. sellaiset, jotka ovat vesitiiviit, käytäntöä lähinnä ajatellen - kirjoitan
1. Reilu 50
2. 9-vuotiaana
3. Mustat Kontiot kauniin naisen jaloissa- mie vaan
ikä 35
mies
punaiset kontiot naisen jalassa
- kfani
Mies,36,Olen ollut kiinnostunut niin kauan kuin jaksan muistaa,naisen jalassa olevat punaiset tai muunkin väriset kuluneet kontiot...en silti väheksy muitakaan kumppareita,kaikki kumpparit ovat parempia kuin normaalit kävelykengät..
Ikäni 45.sukupuoli mies
kiinostuin hai saappaista ala-asteella kun tyttöillä silloin oli kaikkilla selaiset ja minulla alkoi aina silloin jöpötämään.Myöhemmin olevani saappasfetisti.- ariR
1. 47v, mies
2. n. 10-vuotiaana, kun hai-saappaat tulivat
3. kaikenlaiset hait, myös punaiset tai valkoiset kontiot tai naisten saapasmallit - tiedot
45v. mies
varhain lapsena
korkeakorkoiset pitkävartiset ja kiiltävät tyyliin nokian lena- Anonyymi
Minustakin Nokian Lena ja Evita ja City ja Ulla ja 60 luvun nokialaiset ovat kauneimpia saappaia ,nuorena Tuula saappaat olivat ensimmäiset kiinnostuksen kohde nuorella iällä ,se sydän hakkasi ylikierroksilla.
- katseltavaa
olen 50v
jo 10 vuotiaana ihailin kumisaappaita.
nainen punasissa pitkävartisissa kumisaappaissa aaah. - ratsumies3
1. 41 v. mies
2. Joskus 5-vuotiaana ja sitten uudelleen n. 13-vuotiaana. Kauniit tytöt kääntövarsikontioissa oli vastustamattomia!
3. Kiiltävät ratsastussaappaat naisella. - tiiot..
mie oon jo kypsässä iässä yli 6-kymppinen, mutta hyrrää nuo hormoonit yhä. Mie oon aina tykänny ku naisväellä on kunnon asusteet, saehaalarit ja kumisaappaat. Ennehän nuo oli vuan mustia, vaan tänä päenä on kukikkaita ja tiiä häntä vaikka mimmoisia. Vuan kyllä se luonne on tärkein, semmonen rempseä, ei niinkään tuo saapasten väri tai nimi.
- kiiltävät
55 vuotta, mies.
8 vuotiaana,naapurissa punaiset taina-kumisaappaat!
Puhdas, korkea kiiltoinen, siro, pitkävartinen, korollinen, ns. city-saapas. - teille:
Menkää hoitoon!
- Hoitajatar
Ei kanna mennä koska sanomme itsemme kohta irti.
- Rupperpoots
Mieshenkilö vähän vajaa 50.v
Alle kymmenen ikäisenä kiinnitin huomioni seksikkään naapurinrouvan mustiin suippokärkisiin korollisiin kumppareihin joissa hän tuntui viihtyvän ihan kiitettävästi.
Korkokumpparit aikuisella naisella on jotain uskomattoman seksikästä. Värillä ei niin väliä kunhan on korkoa ja kiiltoa. - Katsoja
Niin mies ikää 43.
Kouluaikoina yläasteella koulun tyttöjen hai/jolle saappaat alkoi jostain syystä kiinostamaan ?
Nyttemmin ehdottomasti valkoiset kuluneet kontiot naisten/tyttöjen jaloissa :-)- valkoisina kun
niitä ei ole valmistettu, muita sävyjä kyllä löytyy!
- näkyy
valkoisina kun kirjoitti:
Ihme juttu, jos valkoisia Kontioita ei ole koskaan valmistettu, niitä kuitenkin näkyy ilahduttavan usein. Ovat varmaan taivaasta tipahtaneet ja luojan luomia, jos niitä ei ole tehtaassa tehty.
- vai tarkoitatko vaaleaa?
näkyy kirjoitti:
Ihme juttu, jos valkoisia Kontioita ei ole koskaan valmistettu, niitä kuitenkin näkyy ilahduttavan usein. Ovat varmaan taivaasta tipahtaneet ja luojan luomia, jos niitä ei ole tehtaassa tehty.
nehän ovat kaksi (2) eri asiaa.
Olen peräti valmis maksamaan valkoisista kontioista (en vaaleista) hyvän hinnan, jos sellaiset pystyt minulle toimittamaan, epäilen kylläkin onnistumistasi asiassa suuresti. - Anonyymi
valkoisina kun kirjoitti:
Se värin nimi oli tuohi,ne eka erä.toinen erä vaaleampi
- -777-
noin viisikymppinen mies
ihan lapsuudesta lähtien on kiinnostanut
oikein kuluneet ja mieluiten rikkinäiset puna- lime- tai valkokontsut- kumppari+farkkufani
Olin jotain viiden, kun minulle laitettiin jalkaan tyttöjen siniset kumisaappaat. Potkin ne pois jalasta, mutta myöhemmin hain salaa ne käsiin. Tuntui jännän kiihottavalta. Sitten myöhemmin alkoivat erit. mustat kontiot kiinnostaa. Kouluikäisenä, yläluokilla laitoin joskus jalkaan tiukat farkut ja kontiokumpparit. Niissä oli kiva saapastella kouluun...Ja katseita piisasi. - Olen mies, 55 v.
- limejanna
Oikeat ovat kontioihanteesi värien ja kulunuisuuden suhteen :D
- valkoset kontsut
limejanna kirjoitti:
Oikeat ovat kontioihanteesi värien ja kulunuisuuden suhteen :D
Emännällä on valkoiset kontsut ja ne on sexyt.Ei toki sairaalan valkoiset enään mutta säästellen käytetyt.;)
Mies olen ja 32v.
Erittäin kiinnostunut kontioista. - valkoisina olette
valkoset kontsut kirjoitti:
Emännällä on valkoiset kontsut ja ne on sexyt.Ei toki sairaalan valkoiset enään mutta säästellen käytetyt.;)
Mies olen ja 32v.
Erittäin kiinnostunut kontioista.hankkineet, kun ei niitä ole valkoisina valmistettu!
Odotan mielenkiinnolla mitä satuilette? - jaksat???
valkoisina olette kirjoitti:
hankkineet, kun ei niitä ole valkoisina valmistettu!
Odotan mielenkiinnolla mitä satuilette?Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
Eikö ole muuta tekemistä kun käydä keskusteluja läpi ja etsiä missä olisi mainintaa "valkoisista" kontioista?
Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi. - oikeilla määritelmillä.
jaksat??? kirjoitti:
Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
Eikö ole muuta tekemistä kun käydä keskusteluja läpi ja etsiä missä olisi mainintaa "valkoisista" kontioista?
Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi.Saatte päättää kauanko haluatte itse jatkaa, väärässä kun olette asiassa, miksi oikeassa olevan pitäisi antaa periksi.
- Aiheuttaahan tämä
jaksat??? kirjoitti:
Ihan oikeesti, voisit jo lopettaa tuollaisen jankauksen.
Olisit fiksu ja jättäisit muiden kirjoitukset rauhaan tuoltä täysin tyhmältä ja turhalta kirjoittelultasi.esimerkiksi sinulle päänvaivaa, et muuten olisi kirjoittanut edellistä, eli myönnät itsekin ohessa ettei nuo saappaat ole valkoiset.
- Rupperpootsi
oikeilla määritelmillä. kirjoitti:
Saatte päättää kauanko haluatte itse jatkaa, väärässä kun olette asiassa, miksi oikeassa olevan pitäisi antaa periksi.
Oliko tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus olla paikka missä intetään onko noita (seksintappajia)kontioita tehty valkoisina vai ei?????!!!!
Eikö tuo käyttämäni nimimerkki kuohauta kenenkään tunteita, eihän noin saisi sanoja vääristellä!!!!TÄH?
- pöksyn kastutusta
- Kiiltävä Kumisaapas
Olen keskiikäinen mies ja kiinnostuin kumisaappaista jo koululaisiässä. Minua kiihottaa erityisen paljon uudet, kiiltävät ja pitkävartiset kumisaappaat ja jotka ovat vielä hieman isot, eli vähän väljät jalassa. Toive ja haave kumisaappaani olisi mustat, kiiltävät kontiot joiden varret olisivat nykyistäkin pitemmät eli polviin saakka, wau! Omistan useita pareja killtäviä kontio-kumisaappaita ja olen niihin tyytyväinen, mutta haaveena tosiaan olisi vieläkin pitemmät varret. Tietäisköhän joku, mistä löytyisi mahdollisesti tämän tyyppisiä kiiltäviä kumisaappaita?!?
- Vika
Aika paljon yhteistä. Itsekin olen jo vuosikymmenien takaa kiinnostunut nimenomaan mahdollisimman pitkävartisista kumisaappaista. 60- ja 70-luvuilla sellaisia olikin ilahduttavan runsaasti, siis naisilla. Suosikkini olivat Nokian Minit.
Olen myös hankkinut aivan liian isokokoiset Kontio-Jussit, mutta varsissa on pituutta mukavat 48 senttiä eli ihan polveen.
- Anonyymi
Onko vielä kiinnostuneita kumisaappaista
- Anonyymi
Olen kiinnostunut, omistan useat kontiot ja yhdet hait
- Anonyymi
1 25-vuotias
2 Lähes niin kauan kuin muistan
3 hai-saappaat tai punaiset kontiot- Anonyymi
Ja se lisäys että olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se lisäys että olen mies.
Ja uusi lisäys: häirikkö, joka nostaa 14vuotta vanhoja juttuja.
Siis pankantonkija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uusi lisäys: häirikkö, joka nostaa 14vuotta vanhoja juttuja.
Siis pankantonkija.Mikä on pankka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on pankka?
Hienoa. Haistoit paskan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Haistoit paskan.
On kyllä fetissi sekin, mutta ei aivan liity tämän keskusteluketjun aiheeseen.
- Anonyymi
Luin otsikon ensin että "kumisaapastyöttömät pojat" :D
- Anonyymi
Siis oliko tuo 14 vuotta sitten?
- Anonyymi
Mies 50
neljän vanhana
Jos vielä tulisi kokopunaiset kontiot tai sitten kasarin tuohenväriset kontiot lakatulla pinnalla - Anonyymi
Mies 65v
11-12 vanhana
Hai ja Kontiot eri väreissä
Teen sitä edelleen ja olis kiva kun joku katselis ja ehkä osallistuis- Anonyymi
Hei mies 65,tuu saapasteleen kaivokselan mäkkärin nurkille,mulla useita pareja matkassa,saa kokeilla
1. 59 mies
2. niin kauan kuin muistan n. 4-5 vuotiaana
3. kuparin ruskeat kiiltävät pitkävartiset korkokumisaappaat riittävän isokokoisena, että mahtuisi jalkaan. naisten mallit aina pienemmät esim. vaikka nokian anita koko 42 niin vastaa kontioissa 38-39.- Anonyymi
pitkävartiset korkokumisaappaat todella kiihottavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pitkävartiset korkokumisaappaat todella kiihottavat
Oikeassa olet kauniit Lenat ,evita ,ulla cityt ja noöian ja tretornin valmistamat 60 luvun lopun saappaat ja siihn täytelaiset sääret ja hame naisilla ,ah sitä onnea.
- Anonyymi
Hei myö tykätään samoista asioista ,minun mielestä korkokumisaappaat ovat kaikkein seksikkäimmät sirosäärisen Naisen jalassa ,kun vielä polven yläpuolelle on hame päällä .Kuka tykkää kontioista se heille suotakoon ,me korkokumppari miehet ja Naiset tykätään niistä , pitää antaa arvoa jokaisen maulle ,itse olen 74 v ja koulussa 60 luvulla Tuula kumpparit tulivat silloin muotiin ja joku aivolohkossa silloin vinksahti, Eli annetaan arvo toisen mielipiteelle terveisin v.v
- Anonyymi
1. 45 mies
2. Ensimmäinen kiinnostuksen herääminen tapahtui jo joskus neljän vuoden vanhana. Tuolloin tuli siihen astisen elämäni suurin trauma, kun jo rakkaiksi tulleet saappaat rikkoontuivat ja menetin ne. Pahinta oli, että sain tilalle jotkut halvat uretaanisaappaat.
Toinen herääminen tapahtui joskus ala-asteiässä, jolloin haaveilin joidenkin saapastyttöjen saappaista, jotka vain näyttivät jostakin syystä hyvältä.
Kolmas herääminen ja varsinainen fetisistiksi tuleminen tapahtui sitten murrosiässä. Tuolloin löytyi tyydyttävä kombinaatio saappaat ja itsetyydytys.
3. Unelmakumisaappani on itselläni yli 30 vuotta vanhat Kontiot. Ovat olleet eläkkeellä jo pitkään arkipäivän käytöstä, mutta paremmat jalassa, kuin yhdetkään uudemmat. Tarkalleen samanlaiset kun saisi ihka uusina.- Anonyymi
Olen kuusikymppinen mies ja innostuin kumisaappaista jo kansakoulussa. Suosikkini ovat aina olleet isot ja kiiltävät Kontiot. Minulla on huippukuntoiset Kontiot 90 luvun alusta. Ja arkikäyttöön upouudet 43 kokoiset.
- Anonyymi
1. Mies 46 vuotta.
2. 13 vuotiaana kummisedän Kontioista mökillä.
2. Mustat käytetyt Kontiot. - Anonyymi
1..Mies, vanha kuin taivas
2. 13-vuosiaana. Kun sain pimpsaa eka kerran, tytöllä oli Hait jalassa
3. Nokia City ja muut naisellisen tyylikkäät - Anonyymi
1. 60 v mies
2. n. 10-vuotiaana kun hai-saappaat tulivat muotiin
3. Kaikenlaiset värikkäät, esim. punaiset kontiot, hunterit, hait tai myös nokian vanhat naisten mallit kuten Diana tai Saga. Värikkyys on tärkeintä. - Anonyymi
Vieläkö tämä aihe kiinnostaa?
1. 70 mies.
2. 7 ikäisenä kansakoulun 1 luokalla.
3. Ohut kumiset pitkä vartiset korolliset naisten kaupunki kumisaappaat. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/V1d9M5
- Anonyymi
minä aloin kiinnostua ,nimenomaan korkokumppareista vuonna 1962 kun nokia toi markkinoille Tuula saappaat ,olin silloin murrosiässä ,ja se fetissi iskostui jonnekkin aivokoppaan ,se 60luku oli hyvää aikaa ,korkokumisaappaat ja Naisten sääret. myös kun tultiin 70 luvulle niin silloin tuli muotiin Nokian Ullat ,Lenat ,Katit ,Evitat ,Cityt .Myös Tretorni valmisti kauniita saappaita Naisille ,kun näki oikein kauniit korkokumisaappaat Naisella kadulla, kävelevän ,hengitys kiihtyi ja salpaantui, nyt ei voi kuin muistella ,terveisin viljo.
- Anonyymi
Leidi Evita Punainen ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leidi Evita Punainen ok.
-80 luvulla oli tyttöystävällä punaiset Leidi Evitat 40. Ai että olivat kauniit ovt vilelä sisä kytässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-80 luvulla oli tyttöystävällä punaiset Leidi Evitat 40. Ai että olivat kauniit ovt vilelä sisä kytässä.
kuvatkin ovt tallessa,Leidi Evita 40
- Anonyymi
Nico 40 valkoiset kontiot ja hait kiinnostaa aina 😉
- Anonyymi
Mies 61 v
Kiinostuin kumppareista 10-11-vuotiaana
Kaikenlaiset kumisaappaat, mutta Hai-saappaat erityisesti. Minulla myös sukkahousut toisena fetissinä - Anonyymi
minä olen kuusikymppinen mies. Kiinnostukseni kumisaappaisiin alkoi jo kouluikäisenä ja kiihotun pitkävartisista kiiltävistä ja uusista erityisesti Kontiokumisaappaista. Jotka olisivat vielä vähän isot. Toivoisin minäkin vielä pitempiä varsia kiiltäviin kontiohin kuin ne nykyään ovat. Itsellä mustia uusia ja kiiltäviä Kontiokumisaappaita koot 42 ja 43. Kyllä saisi varret yltää polviin asti asti Aah! Naisilla minua kiihottaa kaikki kiiltävät kumisaappaat.
- Anonyymi
Olen 66 vuotias mies ja kumisaappaat alkoivat kiinnostaa jo ennen kouluikää. Varsinkin koulussa oli paljon katsottavaa välitunneilla, siihen aikaan olivat muotia mustat Kontiot niin tytöillä kuin pojillakin. Ja edelleen mustat Kontiot ovat suosikkini kenen tahansa jaloissa.
- Anonyymi
Hei ,itse aloin kiinnostua Naisten kumisaappaista 1962 ,kun Nokia alkoi valmistaa Tuula saapasta tyttölöillä oli niitä koulussa ,joku aivolohkoissa vinksahti ,sitä mieltymystä on kestänyt 60 vuotta ,60 ,70 ja 80 luku oli kultaaikaa meille fetisseille.
- Anonyymi
1. 50
2. Ehkä 10 vuotiaana
3. Kontiot naisella varret käännettyinä - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://arara-ik.com/H/G5o1D7
- Anonyymi
60-vuotias mies.
Kiinnostuin saappaista jo 10-vuotiaana.
Suosikkini ovat eriväriset Hait ja ruskeat sukkshousut
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116