Kertokaa naiset, miksi teidän joukosta on niin vaikeaa löytää pvc/latex asuista kiinnostuneita. Kiiltävät vaatteet näyttävät niin kiihottavilta naisen päällä, ja sitten kukaan ei oikein halua käyttää niitä. Missä syy?
löytyykö naisia joita kiihottaa pvc/latex asut?
7
4180
Vastaukset
..juuri siitä syystä, että ne nyt vaan on aika epäkäytännöllisiä eikä muutenkaan niin kovin mukavia päällä.
- Rubberfetish
..naiseni ainakin silloin tällöin tykkää pukeutua latex-asuihin.Se antaa mukavasti lisäpotkua seksielämään,vaikkei se muutenkaan huonoa olisi..itse pidän myös asuista,kumi-ja pvc ovat hyvännäköisiä ja tuntuisiakin!Varsinkin liukasteen kanssa olo on mitä kiimaisin..
- Kartsa
Rubberfetish kirjoitti:
..naiseni ainakin silloin tällöin tykkää pukeutua latex-asuihin.Se antaa mukavasti lisäpotkua seksielämään,vaikkei se muutenkaan huonoa olisi..itse pidän myös asuista,kumi-ja pvc ovat hyvännäköisiä ja tuntuisiakin!Varsinkin liukasteen kanssa olo on mitä kiimaisin..
Latex,Pvc ja nahkavaatteet on aivan ihania naisten päällä!Itekki haluan käyttää sellasia ja muitaki naisten vaatteita!Ne on ihania!
- Rubberfetish
Kartsa kirjoitti:
Latex,Pvc ja nahkavaatteet on aivan ihania naisten päällä!Itekki haluan käyttää sellasia ja muitaki naisten vaatteita!Ne on ihania!
mä just ajattelin pukea kumihousut ja latexpaidan päälle,kun olen yksikseni pari päivää...jos pitäisin vähän omaa kivaa asut päällä,juon muutaman oluen ja sitten annan pissan tulla housuun parvekkeella seisten..aahh...se vasta ihanaa onkin!!!!
- Anonyymi
Ei Suomessa ole latex,PVC,reisisaapaas Naisia ollenkaan.ei heitä kiinnosta sexikkyys,jonka nämä asut tuovat.
- Anonyymi
Itse teen sen jahka olen terve , niin hankin kireät latex housut ja riittävästi juotavaa että saan vaikka sellaisen känit että on kuset ja paskat housussa sen reissun ajan , että tuntisi miltä tuntuu ja vaikka lopuksi uida ne jalassa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E4r6P7
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735