löytyykö naisia joita kiihottaa pvc/latex asut?

japi

Kertokaa naiset, miksi teidän joukosta on niin vaikeaa löytää pvc/latex asuista kiinnostuneita. Kiiltävät vaatteet näyttävät niin kiihottavilta naisen päällä, ja sitten kukaan ei oikein halua käyttää niitä. Missä syy?

7

4224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

..juuri siitä syystä, että ne nyt vaan on aika epäkäytännöllisiä eikä muutenkaan niin kovin mukavia päällä.

• Rubberfetish

..naiseni ainakin silloin tällöin tykkää pukeutua latex-asuihin.Se antaa mukavasti lisäpotkua seksielämään,vaikkei se muutenkaan huonoa olisi..itse pidän myös asuista,kumi-ja pvc ovat hyvännäköisiä ja tuntuisiakin!Varsinkin liukasteen kanssa olo on mitä kiimaisin..

• Kartsa
        Rubberfetish kirjoitti:

..naiseni ainakin silloin tällöin tykkää pukeutua latex-asuihin.Se antaa mukavasti lisäpotkua seksielämään,vaikkei se muutenkaan huonoa olisi..itse pidän myös asuista,kumi-ja pvc ovat hyvännäköisiä ja tuntuisiakin!Varsinkin liukasteen kanssa olo on mitä kiimaisin..

Latex,Pvc ja nahkavaatteet on aivan ihania naisten päällä!Itekki haluan käyttää sellasia ja muitaki naisten vaatteita!Ne on ihania!

• Rubberfetish
        Kartsa kirjoitti:

Latex,Pvc ja nahkavaatteet on aivan ihania naisten päällä!Itekki haluan käyttää sellasia ja muitaki naisten vaatteita!Ne on ihania!

mä just ajattelin pukea kumihousut ja latexpaidan päälle,kun olen yksikseni pari päivää...jos pitäisin vähän omaa kivaa asut päällä,juon muutaman oluen ja sitten annan pissan tulla housuun parvekkeella seisten..aahh...se vasta ihanaa onkin!!!!

• Anonyymi

Ei Suomessa ole latex,PVC,reisisaapaas Naisia ollenkaan.ei heitä kiinnosta sexikkyys,jonka nämä asut tuovat.

• Anonyymi

Itse teen sen jahka olen terve , niin hankin kireät latex housut ja riittävästi juotavaa että saan vaikka sellaisen känit että on kuset ja paskat housussa sen reissun ajan , että tuntisi miltä tuntuu ja vaikka lopuksi uida ne jalassa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7876
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5460
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3547
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      153
      3462
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2041
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1869
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      45
      1748
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1697
    Aihe