Niin se on, paras kun käytte itse sen toteamassa. Kaunista ja idyllistä.
Elimäen kirkonkylä kuin Emmerdale..
5
1458
Vastaukset
- ändin lehmä
Villapakka kans?
- vuolaana
virtaava kirkasvetinen joki on näkemisen arvoinen!
- Enontekemä
On hienoa olla ylpeä kotiseudustaan, mutta ei kai Emmerdale ole mikään kriteerin lähtökohta ?
Kauneutta on monenlaista, menepä vaikka pohjoiseen tai saaristoon ! Makusi voi kehittyä. - haaveilija
Enontekemä kirjoitti:
On hienoa olla ylpeä kotiseudustaan, mutta ei kai Emmerdale ole mikään kriteerin lähtökohta ?
Kauneutta on monenlaista, menepä vaikka pohjoiseen tai saaristoon ! Makusi voi kehittyä.Ei tietenkään ole lähtökohtana, mutta ei saaristotkaan ole kaikkien mieleen tai pohjoisen havumaisemat..makuja monenlaisia ja sen kehittyminen on oma lukunsa, onko se kehittymistä että täytyy pitää samanlaisista maisemista kuin muut? Olen sitäpaitsi käynnyt monenlaisia maisemia matkaajana ihailemassa mutta minuun vetoo erityisesti pienet kauniit kirkonkylät ja perinnemaisemat kumpuilevine peltomaisemineen vanhoine kirkkoineen ja kahviloineen..
- la.cara
haaveilija kirjoitti:
Ei tietenkään ole lähtökohtana, mutta ei saaristotkaan ole kaikkien mieleen tai pohjoisen havumaisemat..makuja monenlaisia ja sen kehittyminen on oma lukunsa, onko se kehittymistä että täytyy pitää samanlaisista maisemista kuin muut? Olen sitäpaitsi käynnyt monenlaisia maisemia matkaajana ihailemassa mutta minuun vetoo erityisesti pienet kauniit kirkonkylät ja perinnemaisemat kumpuilevine peltomaisemineen vanhoine kirkkoineen ja kahviloineen..
että pidät kiinni omista mieltymyksistäsi! Tuntuu että nykymaailmassa liikaa mennään valtaväestön mukaan ja kaiken "pitää" olla niinkuin naapurillakin, mielipiteiden ainakin, muu saa olla parempaa ja isompaa....????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203