-eli kuka on se ainoa kaikkien aikojen pahin pahis ?
-ja entä hyvis ?
- ja vielä kaikkein kaunein tyttö
Kaikkien aikojen pahis
9
525
Vastaukset
- Chompper
Pahis: Agent Smith Matrixista
Hyvis: Ash Evil Dead trilogiasta
Pimu: Paha kyssäri, ehkä Natalie Portman tai Kirsten Dunst - fata
pahisten pahis - Freddy Krueger
hyvyyden ruumiillistuma - Luke Skywalker
vuosisadan nainen - Nicole Kidman, missä vaan - Minä
- Hitler
- Jeesus
- vaikee sannoo kun niitä on monta miljardia - Zede
1. Arska terminator ykkösessä
2. He-man
3. Liian paljon hyviä - emmawatsonfan
1. lucius malfoy/jason isaacs
2.harry potter/daniel radcliffe
3.hermione granger/emma watson
minkä se hullu potter fani luonteelleen voi!?! - Anonyymi
Kaikkien aikojen kaunein tyttö on Elisabeth Swan elokuvasta Pirates of the caribean kuolleen miehen kirstu
Yks tosi inhottava tyyppi, jota inhosin ja inhoan vieläkin on se vankilan johtaja elokuvasta Shawshank redeption (Rita Hayworth - Avain pakoon).
- Anonyymi
Se muuttui vasta loppua kohden sadistiseksi psykopaatiksi.
Jos AP:n kaikki kolme ehtoa saa yhdistää, niin silloin vastaus on ehdottomasti Elizabeth Hurley, elokuvasta:
Bedazzled (2000)
https://www.imdb.com/title/tt0230030/
-Kk
- Anonyymi
Isästäni kertovan mahtavan elokuvan päähenkilö on kyllä ehdottomasti paras pahis ikinä, koska on samalla myös jotenkin ihailtava, sekä jossain määrin ymmärrettävä. Puhun tietenkin Daniel Plainview -hahmosta, jota näytteli Daniel Day-Lewis.
Elokuvassa:
There Will Be Blood (2007)
https://www.imdb.com/title/tt0469494/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527610Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613675Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552815Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211791