Julma ja kylmä?

`Tahdoin niin uskoa...

Miksi kaurismies ei kosketa minua? Toivoisin niin kovasti että hän tulisi lähelleni ja laittaisi vahvat käsivartensa ympärilleni. Sitten kun yritän itse hakeutua kauriin viereen, niin hän vaikuttaa jotenkin vaivautuneelta ja saattaa jopa poistua paikalta..

Miksi kaurismies ei halua puhua lapsuudestaan eikä myöskään aiemmista parisuhteistaan? Olemme olleet yhdessä melkein vuoden enkä vieläkään tiedä tästä miehestä juuri mitään!

Miksi kaurismies ei koskaan soita eikä tekstaa? Se olen aina minä, joka joutuu tekemään aloitteen. Välittääkö hän edes minusta? On kyllä kerran sanonut rakastavansa minua...mutta onko kauriin rakkaus todella näin julmaa ja kylmää?

On ohikiitäviä hetkiä jolloin kaikki on täydellistä. Mutta suurimman osa ajasta minulla ei hajuakaan että mitä hänen mielessään liikkuu. Emme varsinaisesti riitele, mutta joskus tekisi mieli luovuttaa...varmaan helpompiakin miehiä olisi olemassa. Tai ehkä juuri tämä kauriin hankaluus kiehtoo minua. Vaikea sanoa. Olen koukussa häneen, mutta en tiedä voiko tämä tarina päättyä onnellisesti.

4

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä kauriina

      Sellaista se on. En tiettykään voi mennä sanomaan juuri tuon miehen puolesta, vaikka minäkin olen kauris. Minulla vain erona se, että olen nainen!
      Myös minä kaipaan laillasi enemmän kontaktia, jota saan oinas-mieheltäni. Meillä kylläkin on auttanut kun olen avannut suuni ja me olemme keskustelleet asiasta.
      Voisitko sinä kuvitella keskustelevasi miehen kanssa hellyydenkaipuustasi? :)
      Onnea suhteeseenne!

    • tekstisi,

      ajattelin, että eiks toi ilmaisu julma ole vähän liioittelua. Tai sitten käsitän sanan merkityksen toisin, kuin sinä.

      • kokemusta on

        Kun luin viestisi, tajusin etten olekaan yksin murheeni kanssa.

        En tiedä, miten tämän kiteyttäisin..mutta minulla on samantapainen kokemus takanani.

        Tuntuu hirvittävälle se, etten todella vieläkään tiedä, vihasiko kaurismieheni minua vai rakastiko.

        On niin vaikeaa ymmärtää ihmistä, joka ei kykene läheisyyteen, joka ei osaa koskettaa tai puhua muusta kuin arkipäivän asioista.

        Jäin itsekin sanattomaksi hänen kanssaan. Suhde ei selvästikään toiminut. Seurusteluamme kesti yli vuoden. Hän oli kokoajan aloitteentekijä, mutta lähelleen en kokenut pääseväni.

        Rakastan häntä, mutta rakkauteni on surullista ja yksinäistä.

        Hänellä on viileät välit myös sukulaistensa ja kavereidensa kanssa, joten kaiketi erakkopersoonallisuuden lisärasitteena on lapsuudesta opitut käyttäytymismallit.

        Olen ajatellut asian niin, että hän ei rakastanut minua tarpeeksi, koska ei pystynyt ylittämään rajojaan ja avautumaan.


      • kokenut
        kokemusta on kirjoitti:

        Kun luin viestisi, tajusin etten olekaan yksin murheeni kanssa.

        En tiedä, miten tämän kiteyttäisin..mutta minulla on samantapainen kokemus takanani.

        Tuntuu hirvittävälle se, etten todella vieläkään tiedä, vihasiko kaurismieheni minua vai rakastiko.

        On niin vaikeaa ymmärtää ihmistä, joka ei kykene läheisyyteen, joka ei osaa koskettaa tai puhua muusta kuin arkipäivän asioista.

        Jäin itsekin sanattomaksi hänen kanssaan. Suhde ei selvästikään toiminut. Seurusteluamme kesti yli vuoden. Hän oli kokoajan aloitteentekijä, mutta lähelleen en kokenut pääseväni.

        Rakastan häntä, mutta rakkauteni on surullista ja yksinäistä.

        Hänellä on viileät välit myös sukulaistensa ja kavereidensa kanssa, joten kaiketi erakkopersoonallisuuden lisärasitteena on lapsuudesta opitut käyttäytymismallit.

        Olen ajatellut asian niin, että hän ei rakastanut minua tarpeeksi, koska ei pystynyt ylittämään rajojaan ja avautumaan.

        Todellakin ihana kun päästää lähelleen.Osaa ottaa naisen,että aivan jumaltuu.Saa naisen pauloihinsa,todellakin.Ovat erittäin mustasukkaisia kumppanistaa.Itse tekevät mitä vain kun pään kääntää.Tunnen viisi kaurista.Yhden kanssa olinkin.He hakevat aina uutta.Jännitystä.Osaavat pettää,ja katsovat tyynen rauhallisesti kumppaniaan ja valehtelevat.Näin olen itse kokenut ja nämä neljä muuta kauris miestä ovat aivan samanlaisia.Ehkä minä olen katkera,että kirjoitan näin.Kaikki tuntemani kauriit ovat kyllä pettäjiä.Komeita,kookkaita ja karismaa omaavia.Hyvin itsekkäitä.Odottavat toiselta enemmän kontaktia.Itse eivät anna sitä.Tosiaan,se ehkä heissä kiinnostaakin.Kokemuksen kannalla,kysyn ensin mieheltä onko horoskoopissa kauris,jos on saa mennä.Kumppaniltaan haluaa enemmän näyttöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe