Tuollaisia tarvitsisi. Ei tunnu heti löytyvän Tampereelta kauppojen varastoista. Ei kylläkään ole mikään myyntimenekkikään enää kun suuri osa kauppiaista ei edes tunnistanut mihin kuuluu. Mutta jos joku on ostanut niin kiitos vinkistä. S&B pitäisi löytyä ehkä jostain päin. Mutta taidan rueta lataamaan itse kun kerran latausholkit on saatavana.
7,62*25
7
731
Vastaukset
- kaapunnipoeka
Tokarevillako paakuttelet? Lienöö T-33 elikkä tähti. Tässäkii tappaaksessa siästyy rahhoo.
- Nimetön
Säästyy. Seuraava kysymys olis lyijy luotien toimivuus kyseisessä aseessa. Lyijyä kun on useempi satakiloa omasta takaa. Jotta siinäkin olisi rahan niinkuin valmiiks pankissa
- hillbergmounting
Nimetön kirjoitti:
Säästyy. Seuraava kysymys olis lyijy luotien toimivuus kyseisessä aseessa. Lyijyä kun on useempi satakiloa omasta takaa. Jotta siinäkin olisi rahan niinkuin valmiiks pankissa
Tokarev. Lastua vuoloo ja sentähen ympäriisä roeskaa. Revolverit onnii oekeeta valuluotiasseeta.
- Lyijykynäilijä
hillbergmounting kirjoitti:
Tokarev. Lastua vuoloo ja sentähen ympäriisä roeskaa. Revolverit onnii oekeeta valuluotiasseeta.
Samalla tavalla toemii kun muuttii puolaatomuatit, hyvin tae huonosti. Näen voorumilla onnii vaekee antoo varmoo vastaasta.
- siö
rahhoost puhhulemoon,kuon pielisööstt suap ilmost kalloo ellöökseen.vot..
- siö
hillbergmounting kirjoitti:
kituloillees senkii wiäräleeeeeeeko.
- hillbergmounting
siö kirjoitti:
rahhoost puhhulemoon,kuon pielisööstt suap ilmost kalloo ellöökseen.vot..
kaekenlaesija lintuloeta. Oekee riähkälintukii ollii jookossa. Otetaampa vieläe kerra: T33 Tokagerv ee tykkee ilima koviakkii virityksijä, lyijyluotiloesta.Aumenta vuan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425546Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k273970Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192354Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2872192Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481441Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611289Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1271109- 35963
- 164846