Mistä perennojen siemeniä?

erma

On päässyt unohtumaan www osoite, josta takavuosina ostelin perennojen siemeniä ja nyt kun olisin taas ostamassa, niin ei tule millään mieleen, niin että jos joku voisi auttaa. Ei ollut puutarha.net, viherpeukalot, särkänperennataimisto, mutta joku samantapainen se oli ja siellä oli nimenomaan paljon siemeniä. Heittäkää jotain! Kiitos kovasti jo etukäteen!

14

2851

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se..

tämä:

http://www.maatiainen.fi/

• ainaki

ExoticGardenilta www.exoticgarden.fi

• kukkahöperö5

kyllähän E-G,nilta siemeniä löytyy,mutta kun ne eivät idä.Olen hölmö tilannut sieltä monet kerrat siemeniä ja kukkasipuleita,mutta aina olen pettynyt.En ole saanut uusia tilalle,vaikka olen valittanut moneen paikkaan asiasta.Suomessa ei yksi ihminen saa apua mistään,rahat kyllä huijataan ihmisiltä.En koskaan tilaa kyseiseltä liikkeeltä mitään.Luuleekohan ne etteivät ihmiset usko?kukkahöperö.

• siemeniä
    • täältä?
    • Tacca

Moi kaikki kukkien ystävät! Suurenluokan siemenfriikkinä haeskelen jatkuvasti perennan ja kesäkukkien siemeniä. Joistakin paikoista saa ihan suht edullisestikin, mutta nyt löysin Raumalta jonkun puutarhayrityksen, joka myy suht edullisesti perennan ja kesäkukkien siemeniä; jopa taimiruukkuja! Tuotevalikoima ei ollut mikään kovin suuri vielä, joten soittelin sinne ja kysäisin hommaa. Ne ovat vasta aloittaneet ja laajentavat valikoimaa kuulemma joka vuosi. Jotkut oli tietysti kalliimpia, kun tulevat Itävalloista asti ja yrittävät hakea erikoisuuksia oman tuotannon lisäksi. Katelkaa te myös! Osoite tais olla saraniitty.fi ja sieltä verkkokauppa

• ei saa

Olipa omistajalta hyvä mainos, katsokaapa saako täällä mainostaa.

• 31

Kiitos linkistä.

• Siemen Frö

Korpikangas Siemen Fröllä on myös perennansiemeniä, ovat onnistuneet hyvin. Toimiva verkkokauppa ja ihan asialliset hinnat siihen nähden, että siemeniä on pusseissa reilusti. Itävyys on ainakin mulla säilynyt useita vuosia, olen kokeillut kaikenlaista ja sitten kylvänyt mieluisia lisää.

• huhhuh1

viherpiipertäjät on hyvä liike.Elikkä se mikä on se Viherlandia.

• poltinkarva

Virosta voipi tilata, seemnemaailm.ee

• harrastaja 72

Minullakin on itsekerättyjä hurjat valikoimat. ja on varaa antaa muillekkin.

• kukkahöperö

Minä ostan nykyään Isoäiti nimiseltä liikkeeltä siemenet,todella hyvää palvelua ja siemenet lähtee hyvin kasvamaa.kokeilkaa hyvät ihmiset muitakin liikkeitä eikä e g nimistä,mistä saa vain vanhoja ulkomaalaisia siemeniä.Tsemppiä.

• ketä syyttää ?!

sivullisena kiitän kaikkien tiedoista.
      E-Gardenin siemenet ei oikein ole minullakaan itäneet ja olen ajatellut että vika on minussa. En kylläkään voi olla varma vieläkään, onko tämä maa niin täynnä tumpeloita kuten minä, vai onko vika EG:ssä ja sen siemenissä, jolla on minusta on kunnianhimoiset tavoitteet tarjota hyvät siemenvalikoimat ja vaikuttaa rehdiltä ja asiantuntevalta firmalta.
      Helpoimmat 1-vuotiset lajikkeet ovat kaikki lähtenee aika hyvin itämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1583
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      956
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      303
      841
    5. 68
      743
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      629
    8. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      62
      602
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe