minulla on elisan kaapelikaista ja motorolan langaton modeemi.
ongelmana on että internet yhteys katoaa matkalla aina jonnekkin eli se ei pääse aina modeemiin asti. elisan asentaja on tutkinut vikaa erityisellä monitorilla ja huomannut että linja "sylkee" dataa.
elisan asentaja ei ala vaihtamaan linjaa koska se on vuokrattu soneralta ja sonera taas ei kuulema tee yhtään mitään kun kaapeli TV yhtiö on DNA.
kenen tässä nyt pitäisi tehdä ja mitä?
kaapelikaista pätkii
7
634
Vastaukset
- markus niemelä
siis hetkinen? kaapeli yhtiö on DNA ja linjat on soneran ja laajakaista on elisan.
miksi et ottanut DNA kaapelikaistaa kun kerran se on kaapeli yhtiösi?
se korjaa kenen linja "sylkee"- DNA mies
kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.
minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta? - perus-suomalainen
DNA mies kirjoitti:
kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.
minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta?jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.
eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle. - sarmader
perus-suomalainen kirjoitti:
jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.
eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle.älä ihmeessä tee vikailmoitusta DNA:lle vaan elisalle ja elisa tekee ilmoituksen DNA:lle.
se vaan nyt menee niin että hallitseva operaattori hoitaa vikailmoituksen teon
- åbo sauna
tälläisessä tapauksessa on vaikeaa löytää se joka vaihtaa kaapelin, kun kerran soneralla on myös linjoja mukana.
- anjoVISTA
en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.
- perus-suomalainen
anjoVISTA kirjoitti:
en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.
kaapeli yhtiö on talossani DNA ja laajakaistan linjat on soneran, mutta elisa on vuokrannut ne itselleen. soitin elisalle he eivät tee vikailmoitusta koska kaapelit on soneran ominaisuutta.
eli nyt vaan sitten soneraan vikailmoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851837- 431449
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871222- 671007
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!46995- 59971
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20930- 51890
- 35887
- 37809