minulla on elisan kaapelikaista ja motorolan langaton modeemi.
ongelmana on että internet yhteys katoaa matkalla aina jonnekkin eli se ei pääse aina modeemiin asti. elisan asentaja on tutkinut vikaa erityisellä monitorilla ja huomannut että linja "sylkee" dataa.
elisan asentaja ei ala vaihtamaan linjaa koska se on vuokrattu soneralta ja sonera taas ei kuulema tee yhtään mitään kun kaapeli TV yhtiö on DNA.
kenen tässä nyt pitäisi tehdä ja mitä?
kaapelikaista pätkii
7
621
Vastaukset
- markus niemelä
siis hetkinen? kaapeli yhtiö on DNA ja linjat on soneran ja laajakaista on elisan.
miksi et ottanut DNA kaapelikaistaa kun kerran se on kaapeli yhtiösi?
se korjaa kenen linja "sylkee"- DNA mies
kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.
minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta? - perus-suomalainen
DNA mies kirjoitti:
kaapeliyhtiösi hoitaa myös laajakaistasi, oli sitten linjat kenen tahansa.
minäkin haluaisin tietää että miksi et ottanut DNA:ta?jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.
eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle. - sarmader
perus-suomalainen kirjoitti:
jos olisin ottanut DNA:n niin minulla olisi mennyt hermot jo aikoja sitten. ajattelin että elisa on parempi, mutta paskat.
eli minä teen sitten vikailmoituksen DNA:lle.älä ihmeessä tee vikailmoitusta DNA:lle vaan elisalle ja elisa tekee ilmoituksen DNA:lle.
se vaan nyt menee niin että hallitseva operaattori hoitaa vikailmoituksen teon
- åbo sauna
tälläisessä tapauksessa on vaikeaa löytää se joka vaihtaa kaapelin, kun kerran soneralla on myös linjoja mukana.
- anjoVISTA
en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.
- perus-suomalainen
anjoVISTA kirjoitti:
en nyt kyllä oikein tajua että miksi soneralla on linjat. onko se vaan jotain mainostusta vai onko talossa kaapeli tv operaattori ja oletus laajakaista soneran.
kaapeli yhtiö on talossani DNA ja laajakaistan linjat on soneran, mutta elisa on vuokrannut ne itselleen. soitin elisalle he eivät tee vikailmoitusta koska kaapelit on soneran ominaisuutta.
eli nyt vaan sitten soneraan vikailmoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848