kertoaa miksi lestadiolainen vaimo olis paras?
lestadiolainen vaimoa
6
2575
Vastaukset
- on...
...takuuvarmasti aina kotona.Hoitaa lapset,kodin ja miehen ja jättää itsensä hoitamatta.Ei tuhlaa koska ei tarvitse kampaajaa,meikkejä eikä uusia vaatteita.
- tehtävä lujasti töitä
koska akka vaan röhnöttää kotona.Kammottava ajatus mutta ilmeisesti lestis-piireissä perinteinen toimintamalli.
- jepjepjep
tehtävä lujasti töitä kirjoitti:
koska akka vaan röhnöttää kotona.Kammottava ajatus mutta ilmeisesti lestis-piireissä perinteinen toimintamalli.
Lapsilisillähän lestojen laskut maksetaan.
- teidän lisät
jepjepjep kirjoitti:
Lapsilisillähän lestojen laskut maksetaan.
sitten tuhlataan??
- nehän menee
teidän lisät kirjoitti:
sitten tuhlataan??
Mä tuhlaan lisäni viinaan ja tv-lupamaksuun.
- on alamainen
Kas kun hän on alamainen ja kuuliainen miehelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184651Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982447Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422011Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181929- 811586
- 1461505
- 121256
- 102994
- 124852
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849