skorpionin viha

kalat

Kun skorpionimies väsyksissään ja vihapäissään sanoo, ettei minua rakasta ja pannaan suhde poikki, niin tuo tietty tuntuu tunteikkaasta kalat-naisesta erityisen pahalta. Seuraavassa hetkessä mies pyytää anteeksi huutamista, ja seuraavana päivänä sanoo, ettei minun pidä edes ajatella tuollaisia, ettei tavattaisi enää. Millainen siis on skorpionimies suuttuessaan? Sanooko totuuden vai mitä juuri sillä hetkellä tuntuu? Kalat-nainen kun tallettaa sydämeensä kaiken, mitä hänelle sanotaan...siellä ne sanat sitten itävät...hyvää tai pahaa...kuumaa tai kylmää...

13

4768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisena

      teen samaa, siis suutun ja sanon nyt suhde poikki, kiitti mulle riitti.

      Sitten kadun, mutta nyt kun tein viimeisen kerran tuon suhde poikki, ilmoituksen. Päätinkin pitää sen. Silla jos uhkailee toista tuollaisella, ei se voi olla oikea suhde, jossa on kaikki kunnossa.

      Tein itselleni syvääluotaavaa tutkimusta ja tulin siihen tulokseen parempi olla yksin kuin, uhkailla erolla joka toinen viikko.

      Joten nyt yksin oon, enkä enää edes kadu

    • aito skorpioni

      Kun skorpioni suuttuu jollekin taí häntä on petetty tai loukattu, hän ei yksinkertaisesti pysty näkemään kirjaimelllisesti mitään positiivistä toisessa osapuolessa. Loukkaavat sanat ja jyrkät mielipiteet tulevat kuin salama taivaalta ja skorpionin päätä ei silloin käännä mikään.
      Toinen tietysti tästä loukkaantuu ja syystäkin. Skorpioni kun on aikansa saanut päästella turhia savuja ulosa (voi mennä päiviäkin), hän saattaa pyytää anteeksi jos haluaa pitää kyseisen ihmisen lähellään, mutta mielipiteistään hän pitää tiukasti kiinni. Ja nyt jos skorpioni parisuhteessa joutuu petetyksi tai pahasti loukatuksi, hän ei toista poskeaan sinulle käännä, ja jos kääntää, hän kokee oikeudekseen vaatia sinulta ja suhteelta paljon paljon enemmän kuin ennen, ja hän voi myös vaatia sinua luopumaan jostain, ihan vain kostoksi, ja skorpionit kostavat aina (ellei vastassa ole joku josta skorpionille ei oikeasti ole minkäänlaista vastusta).
      Itsekin olen petetyksi (en niinkään parisuhteesssa mutta muuten) haukkunut vastassa olijan aivan maan tasalle, mutta myöhemmin olen pyytänyt anteeksi ja yrittänyt kehitellä ystävyyttä uudelleen, mutten taida enää kelvata, eikä se minua lannista, sillä tiedän kuka olen ja kuka minut antsaitsee.

      • kalat

        Hmm...tämä juttu tuli pienestä. Hän ei vain ole tottunut ajatukseen, että joku odottaa häntä kotiin (hänen kotiinsa). Mutta nyt hänellä on muutama työtehtävä (illat ja viikonloput), jotka hän haluaa tehdä ennen ensi tapaamista. Se vaatii minulta paljon, kun haluaisin tavata hänet pian!!! Nyt saan odottaa kärsivällisesti kuukauden!!! Ja kalojen kärsivällisyys tiedetään!!! Oh...todellakin, nyt minulta vaaditaan paljon, paljon...kaiken kun haluan HETI!!! Mutta kerro nyt samalla, miten tämän skorpioniherran rakkauden saisi voitettua itselleen. Hän haluaa soitella ja tapailla, mutta ihmetteli laskeskellen tapaamisten määrää, että minä jo naimisiin haluan (niin kuin kaikki naiset), vaikka en minä sellaista ollut kyllä sanonut.


      • been there
        kalat kirjoitti:

        Hmm...tämä juttu tuli pienestä. Hän ei vain ole tottunut ajatukseen, että joku odottaa häntä kotiin (hänen kotiinsa). Mutta nyt hänellä on muutama työtehtävä (illat ja viikonloput), jotka hän haluaa tehdä ennen ensi tapaamista. Se vaatii minulta paljon, kun haluaisin tavata hänet pian!!! Nyt saan odottaa kärsivällisesti kuukauden!!! Ja kalojen kärsivällisyys tiedetään!!! Oh...todellakin, nyt minulta vaaditaan paljon, paljon...kaiken kun haluan HETI!!! Mutta kerro nyt samalla, miten tämän skorpioniherran rakkauden saisi voitettua itselleen. Hän haluaa soitella ja tapailla, mutta ihmetteli laskeskellen tapaamisten määrää, että minä jo naimisiin haluan (niin kuin kaikki naiset), vaikka en minä sellaista ollut kyllä sanonut.

        Voi tuo kuullostaa tuttuakin tutummalta. Aivan samanlainen oli minunkin skorpionimieheni. Ja paljastuikin, että pyörittelee muitakin naisia. Siksi vetoaa työkiireisiin ym. Kirjoittelin omista kokemuksistani juuri muutama viestiä alempana...


      • aito skorpioni
        kalat kirjoitti:

        Hmm...tämä juttu tuli pienestä. Hän ei vain ole tottunut ajatukseen, että joku odottaa häntä kotiin (hänen kotiinsa). Mutta nyt hänellä on muutama työtehtävä (illat ja viikonloput), jotka hän haluaa tehdä ennen ensi tapaamista. Se vaatii minulta paljon, kun haluaisin tavata hänet pian!!! Nyt saan odottaa kärsivällisesti kuukauden!!! Ja kalojen kärsivällisyys tiedetään!!! Oh...todellakin, nyt minulta vaaditaan paljon, paljon...kaiken kun haluan HETI!!! Mutta kerro nyt samalla, miten tämän skorpioniherran rakkauden saisi voitettua itselleen. Hän haluaa soitella ja tapailla, mutta ihmetteli laskeskellen tapaamisten määrää, että minä jo naimisiin haluan (niin kuin kaikki naiset), vaikka en minä sellaista ollut kyllä sanonut.

        Jos sinulla ei ole kärsivällisyyttä tippakaan tai edes yhtä tippaa, niin turha kuvitella että tulet pidemmän päälle toimeen skorpionin kanssa. Tuollainen hätiköinti tai jatkuva odotus ja kysely ei muuta kuin häiritse skorpparia, mikäli hänellä sattuu olemaan jotain muitakin asioita rästissä. Ei välttämättä tärkeämpiä kuin sinä, mutta hoidettavia silti, ja skorppari ne hoitaa eikä lakaise maton alle.
        Jos haluat saada skorpionin itsellesi kokonaan, sinun täytyy antautua suhteelle kokonaan, olla lojaali ja kärsivällinen, 110% uskollinen eikä vaatia minkäänlaisia vapauksia. Skorpioni toimii myös juuri tällä tavalla, kuin tuossa mainitsin.

        ...ihme kyllä jos kalojen kärsivällisyys ei ole kiitettävän luokkaa, tunnen muutaman kalatmiehen ja ne ovat kilttejä ja kärsivällisiä.


      • skorpionez
        kalat kirjoitti:

        Hmm...tämä juttu tuli pienestä. Hän ei vain ole tottunut ajatukseen, että joku odottaa häntä kotiin (hänen kotiinsa). Mutta nyt hänellä on muutama työtehtävä (illat ja viikonloput), jotka hän haluaa tehdä ennen ensi tapaamista. Se vaatii minulta paljon, kun haluaisin tavata hänet pian!!! Nyt saan odottaa kärsivällisesti kuukauden!!! Ja kalojen kärsivällisyys tiedetään!!! Oh...todellakin, nyt minulta vaaditaan paljon, paljon...kaiken kun haluan HETI!!! Mutta kerro nyt samalla, miten tämän skorpioniherran rakkauden saisi voitettua itselleen. Hän haluaa soitella ja tapailla, mutta ihmetteli laskeskellen tapaamisten määrää, että minä jo naimisiin haluan (niin kuin kaikki naiset), vaikka en minä sellaista ollut kyllä sanonut.

        et kiirehdi lainkaan vaan vetäydyt hiukan pois niin skorpioni käy sinuun kiinni uudella innolla.

        Ainakin minä teen niin, jos mies on liian innokas vetäydyn ja jos mies on hiukan hankala niin itse käyn innokkaaksi. No, juu kuka meitä skopuja oikein ymmärtäisi.

        Hankalia me ollaan ja änkyröitä, mutta niin ihania.

        Ja jos skopu rakastaa jotain ihmistä niin silloin hän on 100% uskollinen, eihän mene kenenkään muun perään eikä antaudu seikkailuihin.


      • alkup.
        been there kirjoitti:

        Voi tuo kuullostaa tuttuakin tutummalta. Aivan samanlainen oli minunkin skorpionimieheni. Ja paljastuikin, että pyörittelee muitakin naisia. Siksi vetoaa työkiireisiin ym. Kirjoittelin omista kokemuksistani juuri muutama viestiä alempana...

        Ei. Sen kyllä tiedän ja vaistoan, että muita naisia ei ole. Siihen kyllä luotan. Saan soittaa mihin vuorokauden aikaan tahansa. Olen myös nähnyt paikan, missä hän puuhastaa ja paljon on töitä...Totuudessa hän on aina pysynyt.


      • kärsimätön
        aito skorpioni kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole kärsivällisyyttä tippakaan tai edes yhtä tippaa, niin turha kuvitella että tulet pidemmän päälle toimeen skorpionin kanssa. Tuollainen hätiköinti tai jatkuva odotus ja kysely ei muuta kuin häiritse skorpparia, mikäli hänellä sattuu olemaan jotain muitakin asioita rästissä. Ei välttämättä tärkeämpiä kuin sinä, mutta hoidettavia silti, ja skorppari ne hoitaa eikä lakaise maton alle.
        Jos haluat saada skorpionin itsellesi kokonaan, sinun täytyy antautua suhteelle kokonaan, olla lojaali ja kärsivällinen, 110% uskollinen eikä vaatia minkäänlaisia vapauksia. Skorpioni toimii myös juuri tällä tavalla, kuin tuossa mainitsin.

        ...ihme kyllä jos kalojen kärsivällisyys ei ole kiitettävän luokkaa, tunnen muutaman kalatmiehen ja ne ovat kilttejä ja kärsivällisiä.

        Noh, totta on, että kärsivällisyydestä en ole tunnettu, mutta ehkäpä tämä sitten on kasvun paikka...kärsivällisyyskoulu :). Mutta kaikessa kärsimättömyydessään kalat on kyllä maailman uskollisin merkki. Itsekin olen kuin pieni koiranpentu...kun kiinnyn johonkuhun, niin hänen perässään kuljen kunnes tökkäsee minut pois :). Perään en ruikuta. Ja luulen, että tarkoitat noiden tuntemiesi kalat-miesten kärsivällisyydellä hieman eri asiaa. Kalat haluaa suhteissa kaiken itselleen ja heti...ja ehkä sillä materiaali/tavarapuolellakin, mutta toisaalta kalat on yleensä kärsivällinen ja anteeksiantavainen toisen heikkouksille ja suvaitsee monenlaista kanssaihmisessä muistelematta pahaa. Näin itse olen asian kokenut.


    • En se minä ollut

      Onlen lukenut jostain, että Skorppioni huijaa kaikessa mitä tekee rahassa, rakkaudessa jne.

      • oman henkensä

        ystäviensä tähden kyllä me valehtelemme joskus mutta vain siksi että emme halua satuttaa ystäviämmä ja rakkaitamme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • skopu määkin

        itsellä ei tulisi mieleenikään huijata silloin kun on kyseessä esim raha-asiat, sama on rakkaudessa, kuten sanotaan valheella on lyhyet jäljet.


      • ikävä!!!
        skopu määkin kirjoitti:

        itsellä ei tulisi mieleenikään huijata silloin kun on kyseessä esim raha-asiat, sama on rakkaudessa, kuten sanotaan valheella on lyhyet jäljet.

        myöntää mut taitaa kyl teistäkin sitä petollisuutta löytyä! olet varmasti paremmasta ja rehdimmästä päästä... toinen kyl ny mun elämäs kärsii niistä kuuluisista valheista. siis en minä vaan skoppe!!! siks tiedustelin asiaa teiltä onko normaalia..!? anteeksanto se oo mitää helppoo saatikka itteä kohta ku toista...


    • loukattuna

      on juuri noita mahdollisimman ilkeitä, pistäviä,tappavia sanoja joita hän sillä hetkellä kuvittelee tarkoittavansa.Tarkoitus on osua vastapuolen herkimpään kohtaan josta ei enää nousta tai pystytä antamaan takaisin myrkkyskorpparille.Tilanne on vaikea varsinkin meidän kalojen kohdalla joita jokainen sana TODELLAKIN satuttaa tarkoitetulla tavalla eikä yksikään sana unohdu...

      Mutta.Jos Sinä ymmärrät vaistonvaraisesti perääntyä ja antaa Hänelle tilaa käsitellä kiukkunsa ( vaikeaa hänelle koska sattuu...) niin saat entistä ihanamman ihmisen tilalle pahojen sanojen jälkeen.Mitä enemmän Hän sinua rakastaa, sitä vaikeammaksi Hän elämän sinulle tekee koska Hän antaa rakkaudessaan kaiken ja vaatii tasan samaa Sinulta.Hän ei herkkyytensä vuoksi voi ymmärtää miksi menit ja loukkasit ja näin ollen saat aina vihaa yhtä paljon kuin rakkautta.Ja äläkä luule, että aina edes pysyisit kärryillä siitä miksi Hän suuttui.Et pysy koska ei Hänkään.Hän avaa kyllä myöhemmin että mikä ahdisti jos katsoo että olet sen arvoinen.Ja tuo maailman eteesi.

      Sellaista on Skorppioonin viha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe