Siis mulla on aivan järkky himo syödä nuita ruispuikuloita. saatan vetästä viiskin palaa yhtäkyytiä. puikulan päälle laitan joskus kalkkunasiivun, mutta useimmiten en muuta kuin ylähuulen ja puoli litraa juon rasvatonta maitoa kyytipojaksi. Ylipainoa on jotain 10 kg.
Lihottaako ruisleipä
22
1419
Vastaukset
- lihottaako
Mutta pierettää armottomasti
- ja kyllä
lihottaa.
Siis tarkistappas kuinka paljon tämä mainitsemasi "ruis"leipä sisältääkään sitä ruista. useimmiten nämä ruisleivät pitävät sisällään eniten vehnäjauhoja, joka tunnetusti lihottaa. Jos ruisleipäsi on 100% ruista niin ei siinä hirveästi voi lihoa. Ja mieti sitä rasvan määrää mikä menee niihin sinun kymmeneen leipääsi,melko iso möykky varmaan?
- Ruis100
Hei,
Jos vain mahdollista niin valitse ruisleiväksi "Ruis100" (Ehon Leipomo Oy/Helsinki), joka on täyttä ruista :) ....leivässä liian vähän suolaa mun makuun mutta muuten OK ! tai sitten valitse näkkileipä, jossa vähintään 19% kuitua ! Muista, rasvaa sopivasti päälle.... - ilmeisesti
vaikuttaa älykkyyteen heikentävästi vai miten jotain noin idioottimaista voi muuten kysyä.
Tietenkin kaikki, missä on energiaa lihottaa, jos energian kokonaismäärä ylittää kulutuksesi. Tuleeko yllätyksenä?
Viidessä viipaleessa on noin 400 kcal eli siitä vain laskeskelemaan kokonaiskulutustasi ja muuta ruokavaliota.- oli asiaa
mutta miksi ihmeessä sinun täytyi sotkea älykkyys siihen?!!!
Onkohan jossain päin suomea tapana kommunikoida tuolla tavalla. - keskimäärin
oli asiaa kirjoitti:
mutta miksi ihmeessä sinun täytyi sotkea älykkyys siihen?!!!
Onkohan jossain päin suomea tapana kommunikoida tuolla tavalla.kuin hoikat.
Tästä on tutkimuksia. Esim. afrikkalaisperäisten lihavien jenkkinaisten äo on merkitsevästi matalampi kuin hoikkien mustien naisten. Lihovatko he tyhmyyttään vai tyhmistyvätkö lihottuaan, ...epäilen että ensimmäinen vaihtoehto on ainoa mahdollinen.
Valkoisella populaatiolla ja mustilla miehillä ero ei ole niin suuri, mutta tutkimusaineistosta löydettävissä kuitenkin. Suomessakin on löydetty lihavuuden ja kouluttamattomuuden välinen korrelaatio väestöstä. Eli lihavissa on alemman sosiaaliluokan ihmisiä hoikkia enemmän. Koulutus taasen korreloi älykkyyteen, joten yhteys on selvä. Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin? - vaan sinä et
keskimäärin kirjoitti:
kuin hoikat.
Tästä on tutkimuksia. Esim. afrikkalaisperäisten lihavien jenkkinaisten äo on merkitsevästi matalampi kuin hoikkien mustien naisten. Lihovatko he tyhmyyttään vai tyhmistyvätkö lihottuaan, ...epäilen että ensimmäinen vaihtoehto on ainoa mahdollinen.
Valkoisella populaatiolla ja mustilla miehillä ero ei ole niin suuri, mutta tutkimusaineistosta löydettävissä kuitenkin. Suomessakin on löydetty lihavuuden ja kouluttamattomuuden välinen korrelaatio väestöstä. Eli lihavissa on alemman sosiaaliluokan ihmisiä hoikkia enemmän. Koulutus taasen korreloi älykkyyteen, joten yhteys on selvä. Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin?Eräs avaruustutkija, (en saa nimeä mieleeni, Dementia?)
Hän on maailman älykkäimpiä ihmisiä.
Kulki sähköistetyllä pyörätuolilla ja tarvitsi apulaitteen siihen että hänen puheensa muuntuisi ymmärrettäväksi.
Laitan nimen kunhan muistan.
Ei hän lihava ollut.
Enkä ole minäkään.
Lueskelen täällä joskus ja ihmettelen kirjoittajien rasistista ja hyvin huonoa käytöstä. - Stpehen Hawkingsia?
vaan sinä et kirjoitti:
Eräs avaruustutkija, (en saa nimeä mieleeni, Dementia?)
Hän on maailman älykkäimpiä ihmisiä.
Kulki sähköistetyllä pyörätuolilla ja tarvitsi apulaitteen siihen että hänen puheensa muuntuisi ymmärrettäväksi.
Laitan nimen kunhan muistan.
Ei hän lihava ollut.
Enkä ole minäkään.
Lueskelen täällä joskus ja ihmettelen kirjoittajien rasistista ja hyvin huonoa käytöstä.Miten hän asiaan liittyy? Kysehän oli lihavuuden ja älykkyyden välisestä korrelaatiosta.
Ei siis ruumiin vammoista ja älykkyydestä.
Taidat kuulua rasva-aivojen sukuun logiikkasi perusteella? Rasisimi muuten tarkoitta ROTUsyrjintää. Race=rotu..
Käyn välillä täällä palstalla äimistelemässä ihmisten tyhmyyttä. - kauhian kamala
Stpehen Hawkingsia? kirjoitti:
Miten hän asiaan liittyy? Kysehän oli lihavuuden ja älykkyyden välisestä korrelaatiosta.
Ei siis ruumiin vammoista ja älykkyydestä.
Taidat kuulua rasva-aivojen sukuun logiikkasi perusteella? Rasisimi muuten tarkoitta ROTUsyrjintää. Race=rotu..
Käyn välillä täällä palstalla äimistelemässä ihmisten tyhmyyttä.sentään, myönnän olet ylivertainen meikäläiseen nähden.
Sitähän halusit viestittää.
Stephen Hawkins.
Häntä juuri tarkoitin.
Etkö muista kun väitit että kehitysvammaisia professoreita ei ole.
Tiedän mitä rsisti tarkoittaa, sen voi jokainen ajatella laajemminkin.
Sinun rasismisi kohdistuu kehitysvammaisiin, lihaviin ja mustaihoisiin.
Älä viitsi mitätöidä omia kirjoituksiasi. - ylikierroksilla
keskimäärin kirjoitti:
kuin hoikat.
Valkoisella populaatiolla ja mustilla miehillä ero ei ole niin suuri, mutta tutkimusaineistosta löydettävissä kuitenkin. Suomessakin on löydetty lihavuuden ja kouluttamattomuuden välinen korrelaatio väestöstä. Eli lihavissa on alemman sosiaaliluokan ihmisiä hoikkia enemmän. Koulutus taasen korreloi älykkyyteen, joten yhteys on selvä. Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin?"Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin?"
Tuo on omaa tekstiäsi.
Millä lgiikalla sinä kumoat omat sanasi myöhemmin.
Tekisi mieleni vastata samalla mitalla.
Ravinnon puute on varmaan kuihduttanut aivosi.
Mutta ei se oikeasti niin ole.
Sinä olet nimittäin juuri se lihava, tun nyt tajuaa sokea Reetakin. - Hänellä on
kauhian kamala kirjoitti:
sentään, myönnän olet ylivertainen meikäläiseen nähden.
Sitähän halusit viestittää.
Stephen Hawkins.
Häntä juuri tarkoitin.
Etkö muista kun väitit että kehitysvammaisia professoreita ei ole.
Tiedän mitä rsisti tarkoittaa, sen voi jokainen ajatella laajemminkin.
Sinun rasismisi kohdistuu kehitysvammaisiin, lihaviin ja mustaihoisiin.
Älä viitsi mitätöidä omia kirjoituksiasi.ALS-tauti, joka aiheuttaa vakavaa lihasrappeumaa. Katso itse kehitysvammaisuuden määritelmä vaikkapa netistä, jos osaat. Toki on professoreita muitakin joilla on vakavia sairauksia, mutta ei YHTÄKÄÄN jolla olisi kehitysvamma..
Vittu, että on tyhmiä ja sivistymättömiä !!!! Onko täällä lisäkseni ketään, joka olisi edes ylioppilas, niin pöhöaivoilta tunnutte. 15-vuotias poikanikin osasi määritellä kehitysvammaisen häneltä kysyessäni.
Ja edelleen rasismin kanssa tietyillä tosiasioilla ei ole mitään tekemistä. - tietääkö joku
ylikierroksilla kirjoitti:
"Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin?"
Tuo on omaa tekstiäsi.
Millä lgiikalla sinä kumoat omat sanasi myöhemmin.
Tekisi mieleni vastata samalla mitalla.
Ravinnon puute on varmaan kuihduttanut aivosi.
Mutta ei se oikeasti niin ole.
Sinä olet nimittäin juuri se lihava, tun nyt tajuaa sokea Reetakin.KEHITYSVAMMAISEN eli älykkyydeltään jälkeen jääneen proffan. Ja sulle tässä linkki kehitysvammaisuudesta, kun itse et ilmeisesti kykene asioista ottamaan selvää aivosolujesi pahan rasvoittumisen takia.
http://www.saunalahti.fi/kup/vammaist.htm
En ole lihava ja tuollaiset syytökset ovat aika hyödyttömiä. Täällä ihmistä voi arvioida vain hänen kirjoitustensa perusteella ja sinusta mm. huomaa, että äo on siinä 60:n pintaan. Osaat kuitenkin lukea. - hukkan on mennyt
Hänellä on kirjoitti:
ALS-tauti, joka aiheuttaa vakavaa lihasrappeumaa. Katso itse kehitysvammaisuuden määritelmä vaikkapa netistä, jos osaat. Toki on professoreita muitakin joilla on vakavia sairauksia, mutta ei YHTÄKÄÄN jolla olisi kehitysvamma..
Vittu, että on tyhmiä ja sivistymättömiä !!!! Onko täällä lisäkseni ketään, joka olisi edes ylioppilas, niin pöhöaivoilta tunnutte. 15-vuotias poikanikin osasi määritellä kehitysvammaisen häneltä kysyessäni.
Ja edelleen rasismin kanssa tietyillä tosiasioilla ei ole mitään tekemistä.koulutus, jos sinulla edes sellaista on.
Minkähänlaisessa perheestä noin äärimmäisen sivistymättömiä ja huonosti käyttäytyviä ihmisiä kasvaa.
Olisi ollut mukavaa olla kärpäsenä katossa kun teidän päivällispäödässänne keskusteltiin.
Siel vilisee V..tut, pöhöaivot ym....
Sääliksi käy koko porukka. - Kehitysvammaisia on
tietääkö joku kirjoitti:
KEHITYSVAMMAISEN eli älykkyydeltään jälkeen jääneen proffan. Ja sulle tässä linkki kehitysvammaisuudesta, kun itse et ilmeisesti kykene asioista ottamaan selvää aivosolujesi pahan rasvoittumisen takia.
http://www.saunalahti.fi/kup/vammaist.htm
En ole lihava ja tuollaiset syytökset ovat aika hyödyttömiä. Täällä ihmistä voi arvioida vain hänen kirjoitustensa perusteella ja sinusta mm. huomaa, että äo on siinä 60:n pintaan. Osaat kuitenkin lukea.monenlaisia.
Minä tunnen aika korkeasti koulutettuja liikuntavammaisia, et maininnut että tarkoitat henkisesti jälkeen jääneitä.
Sinä puhut kehitysvammaisista alentuvasti.
Olen saanut nauraa sinulle, onhan sekin jotain.
Älykkyysosamäärääni ei ole mitattu.
Ikäni on kyllä 60 .
Oletan että seuraavaksi haukut kaikki mummot.
Juuri sinun tyylisesi huomattavan ylipainoinen henkilö mollasi jatkuvasti muita lihavia.
Kävi sääliksi, hän oli ikäänkuin ei olisi itse tajunnut omaa lihavuuttaan.
Niin ovat varmaan sinunkin asiasi.
Olen ollut lievästi ylipainoinen aikaisemmin, nyt olen normaalipainoinen.
En ole tutkinut kehitysvammaisuutta syvällisemmin.
Hyvä että itse olet.
"Täällä ihmistä voi arvioida vain hänen kirjoitustensa perusteella ja sinusta mm. huomaa, että äo on siinä 60:n pintaan. Osaat kuitenkin lukea."
Tuo edellinen on sinun tekstiäsi, eikö hävetä yhtään?
Mitä luulet muiden lukijoiden ajattelevan omasta tasostasi?
Mitä sinulle on oikein tapahtunut kun kaikesta päätellen aika terävä ihminen alentuu tuolle tasolle.
Kyllä se niin on että olisit onnellisempi jos laihduttaisit. - En ole lihava,
Kehitysvammaisia on kirjoitti:
monenlaisia.
Minä tunnen aika korkeasti koulutettuja liikuntavammaisia, et maininnut että tarkoitat henkisesti jälkeen jääneitä.
Ikäni on kyllä 60 .
Juuri sinun tyylisesi huomattavan ylipainoinen henkilö mollasi jatkuvasti muita lihavia.
Hyvä että itse olet.
"Täällä ihmistä voi arvioida vain hänen kirjoitustensa perusteella ja sinusta mm. huomaa, että äo on siinä 60:n pintaan. Osaat kuitenkin lukea."
Mitä sinulle on oikein tapahtunut kun kaikesta päätellen aika terävä ihminen alentuu tuolle tasolle.
Kyllä se niin on että olisit onnellisempi jos laihduttaisit.joskaan nyt en hoikista hoikinkaan, ei pidä tehdä liikoja johtopäätöksiä täällä.
Meilini on [email protected]
Tule, niin pääset harhaluuloistasi.
MINÄ en puhunut kehitysvammaisista alentuvasti. En vain sekoita kehitysvammaista ja muulla tavalla vammaista toisiinsa. Kehitysvamma on aina älyllistä jälkeenjääneisyyttä. Se on sitä määritelmällisesti.
Hawking ei ole KEHITYSVAMMAINEN, vaan hänellä on motorisia kykyjä vakavasti vaurioittava lihasrappeumatauti.
Mummoja vastaan minulla ei ole mitään. Olen varmasti kohta itsekin sellainen.. Ja minulle saa nauraa vapaasti. Nauru on aina hyväksi. - piti ottaa selvää
Kehitysvammaisia on kirjoitti:
monenlaisia.
Ikäni on kyllä 60 .
Hyvä että itse olet.
Kyllä se niin on että olisit onnellisempi jos laihduttaisit.Kehitysvammaisuuden määritelmä
Hyvin monenlaisia ihmisiä kutsutaan kehitysvammaisiksi. Kehitysvammaiseksi voidaan määritellä lievästi toimintarajoitteinen, tavalliselta ihmiseltä vaikuttava, luku- ja kirjoitustaitoinen, mutta monimutkaisemmissa asioissa avustamista tarvitseva henkilö. Samaa kehitysvammaisuus-määritelmää käytetään vaikeavammaisesta, kommunikointitaidoiltaan vahvasti rajoittuneista ja täysin hoivan ja huolenpidon varassa olevista ihmisistä.
Eri tavoin kehitysvammaisiksi katsottuja ihmisiä on Suomessa 35000–40000. Mikä näille toisiinsa nähden hyvin erilaisille ihmisille on yhteistä? Mikä on se ”kehitysvamma”, jonka perusteella yhteiskuntamme heitä määrittelee?
Kehitysvammaisuus määritellään nykyisin toimintakyvyn laaja-alaiseksi rajoittuneisuudeksi. Kuten jo todettiin, se on yläkäsite mitä erilaisimpia ilmenemismuotoja saaville ja mitä erilaisimmista syistä johtuville vaikeuksille oppia ja ylläpitää päivittäiseen elämään liittyviä toimia.
American Association on Mental Retardation (AAMR) on määritellyt kehitysvammaisuuden seuraavasti: ”Kehitysvammaisuus on vammaisuutta. Sitä luonnehtivat huomattavat rajoitukset sekä älyllisissä toiminnoissa että adaptiivisessa käyttäytymisessä ilmeten käsitteellisissä, sosiaalisissa ja käytännöllisissä taidoissa. Tämä vammaisuus on saanut alkunsa ennen kuin henkilö on täyttänyt 18 vuotta” (AAMR 2002)
En ole ajatellut kehitysvammaisuuta aikaisemmin kuin pintapuolisesti.
Kiitos kun autoit ottamaan selvää.
Mummeli - ruispuikula
piti ottaa selvää kirjoitti:
Kehitysvammaisuuden määritelmä
Hyvin monenlaisia ihmisiä kutsutaan kehitysvammaisiksi. Kehitysvammaiseksi voidaan määritellä lievästi toimintarajoitteinen, tavalliselta ihmiseltä vaikuttava, luku- ja kirjoitustaitoinen, mutta monimutkaisemmissa asioissa avustamista tarvitseva henkilö. Samaa kehitysvammaisuus-määritelmää käytetään vaikeavammaisesta, kommunikointitaidoiltaan vahvasti rajoittuneista ja täysin hoivan ja huolenpidon varassa olevista ihmisistä.
Eri tavoin kehitysvammaisiksi katsottuja ihmisiä on Suomessa 35000–40000. Mikä näille toisiinsa nähden hyvin erilaisille ihmisille on yhteistä? Mikä on se ”kehitysvamma”, jonka perusteella yhteiskuntamme heitä määrittelee?
Kehitysvammaisuus määritellään nykyisin toimintakyvyn laaja-alaiseksi rajoittuneisuudeksi. Kuten jo todettiin, se on yläkäsite mitä erilaisimpia ilmenemismuotoja saaville ja mitä erilaisimmista syistä johtuville vaikeuksille oppia ja ylläpitää päivittäiseen elämään liittyviä toimia.
American Association on Mental Retardation (AAMR) on määritellyt kehitysvammaisuuden seuraavasti: ”Kehitysvammaisuus on vammaisuutta. Sitä luonnehtivat huomattavat rajoitukset sekä älyllisissä toiminnoissa että adaptiivisessa käyttäytymisessä ilmeten käsitteellisissä, sosiaalisissa ja käytännöllisissä taidoissa. Tämä vammaisuus on saanut alkunsa ennen kuin henkilö on täyttänyt 18 vuotta” (AAMR 2002)
En ole ajatellut kehitysvammaisuuta aikaisemmin kuin pintapuolisesti.
Kiitos kun autoit ottamaan selvää.
MummeliTämmönen rähinä ruispuikuloista. Pittääpä lopettaa niitten syöminen ettei tule ilimi tappelua.
- syöminen ja laihdutaan
ruispuikula kirjoitti:
Tämmönen rähinä ruispuikuloista. Pittääpä lopettaa niitten syöminen ettei tule ilimi tappelua.
Joo, lopetetaan niiden syöminen. Ja meistä tulee sitte hirmu viisaita. Tiiä vaikka mitä inserjöörejä ja korkeakouluunki mennään. Joo huomenna mennään korkiakouluun, korkiakouluun, korkiakouluun, koko päiväksi....
- Toivottaa
ruispuikula kirjoitti:
Tämmönen rähinä ruispuikuloista. Pittääpä lopettaa niitten syöminen ettei tule ilimi tappelua.
rähisevä mummeli.
Epäilen kiukkuisuuteni johtuvan siitä että en voi syödä ruisleipää (keliakia).
Tykkäisin kyllä kovasti. - juttujuttu
keskimäärin kirjoitti:
kuin hoikat.
Valkoisella populaatiolla ja mustilla miehillä ero ei ole niin suuri, mutta tutkimusaineistosta löydettävissä kuitenkin. Suomessakin on löydetty lihavuuden ja kouluttamattomuuden välinen korrelaatio väestöstä. Eli lihavissa on alemman sosiaaliluokan ihmisiä hoikkia enemmän. Koulutus taasen korreloi älykkyyteen, joten yhteys on selvä. Vai tietääkö joku kehitysvammaisen professorin?Älykkyydellä ei ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa, voi sua ressukkaa!
Mulla esim. mensan testi menee läpi että pätkähtää, olen reilusti ylipainoinen ja koulutustakaan en ole ammattikoulua enempää hankkinut... - sinun postisi
En ole lihava, kirjoitti:
joskaan nyt en hoikista hoikinkaan, ei pidä tehdä liikoja johtopäätöksiä täällä.
Meilini on [email protected]
Tule, niin pääset harhaluuloistasi.
MINÄ en puhunut kehitysvammaisista alentuvasti. En vain sekoita kehitysvammaista ja muulla tavalla vammaista toisiinsa. Kehitysvamma on aina älyllistä jälkeenjääneisyyttä. Se on sitä määritelmällisesti.
Hawking ei ole KEHITYSVAMMAINEN, vaan hänellä on motorisia kykyjä vakavasti vaurioittava lihasrappeumatauti.
Mummoja vastaan minulla ei ole mitään. Olen varmasti kohta itsekin sellainen.. Ja minulle saa nauraa vapaasti. Nauru on aina hyväksi.Olisin laittanut myös kuvani mutta eipä viestini tullut perille.
Osoite taitaa olla tekaistu.
Eikö ollutkaan rohkeutta??
- maitohappobakteeri juurella
En muista tarkalleen mutta epäilen ettei puikula ole valmistettu maitohappojuurella ja näin ollen ei ole terveellinen. Etsi ruisleipä joka on valmistettu ilman hiivaa perinteisellä maitohappobakteerijuurella. Saat siitä moninkerroin enemmän vitamiineja ja kivennäisaineita. Samoin leivän valkuainen on huomattavasti paremmin elimistösi käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047