Hasselblad 500cm runko jossa on nahka hiukkasen kulahtanut, 2 CF T* objektiiviä (60/150), kertoja(mutar2x), 2kpl 120 perää jotka on kuluneita niissä näkyy hankautumia mutta numerosarjat vielä näkyvissä, polaroidperä jota en ole käyttänyt kamalasti ja sitten on palkeet jotka on tyydyttävässä kunnosssa. Pitäiskö pistää ebayhin vai rajalalle myyntitiliin? Paljonkohan tosta saisi?
missä myisin Hasselbladin?
tahtoo eroon
1
793
Vastaukset
- Can-ON
Kameralaukku.com tai Digicamera.net foorumeille myyntiin. Itse olen myynyt tavaroita niiden kautta.
Myin Nikon D100 & Mamiya RB ja niiden tarvikkeita, ja hyvin kävi kauppansa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582