OINAAT = nam.

jousimiesN.

Juttu on nyt tälläinen että olen viime aikoina tavannut 2 uutta oinaspoikaa erään vähän vanhemman oinastuttavan lisäksi ja kaikkiin olen jollain tavalla ihastunut:D
Tää vanhempi tuttavuus on ollut jotain niin tyypillistä mitä täältä voi lukea. Nähtiin aluksi suht tiuhaan tahtiin ja tää ''jumalainen'' oinas vaikutti myös aika kiinnostuneelta, vaikka mitään sen erikoisempaa ei koskaan tapahtunutkaan. Nyt on kuitenkin käynyt niin ettei olla nähty about 3kk ja poika on muuttunut aika kylmäksi ja välinpitämättömäksi ja tämän ansiosta kiinnostus on alkanut minun puolelta lopahtaa, siellä se taisi mennä jo aikoja sitten? Yritin kuitenkin aika kauan pitää jotain kontaktia yllä, mutta melko huonoin tuloksin.
Noh sitten on nää kaksi muuta ihanuutta, joista toinen on vaan ah niin täydellinen ja toinen jäänyt vähän toisen varjoon, kun tää itse täydellisyys on vaan niin hemmetin hyvännäkönen:D
Molemmat kumminkin vetoo muhun erittäin paljon, en sitten tiedä onko tää joku oinas-jousimiesjuttu, vai silkkaa sattumaa..
Mutta ihania ne on niin sisältä kuin ulkootakin.
Ettei tää viesti mee nyt ihan täysin oinaiden ylistämiseksi niin jutun pointti tulee tässä: että miten mun tulis lähestyä näitä, tai siis jotain näistä. Etten vaan taas mee ja töppää niinkuin edellisen kanssa... Ja sitten olis kiva kuulla vähän jotain oinaiden käyttäytymisestä ja kiinnostuksen näyttämisestä siitä miten sais herätettyä niiden kiinnostuksen (vaikka henkilökohtastahan se aina on.)

7

2219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OinasM-

      Sanoisin että osoita oinaalle että olet paljon parempi kuin muut naiset ja tee häneen vaikutus. ;) Tämä vetoaa varmasti. Ole silti hieman vaikeasti tavoiteltava ja hieman etäinen. Taivu vähän oinaan tahtoon mutta ole hieman "tuittupää". Itse kyllästyn aina heti naikkoseen jos hän tekee juuri niinkuin haluan. Älä missään nimessä ole helppo.. Ja tietenkin, pukeudu seksikkäästi. ^^

    • Ziimund

      Älä huuda,kerro mielipiteitäsi jotka koskee heidän elämää vaikka olisit oikeassa,pidä kiinnostus seksiin kokoajan,erikoisuuksia,jännitystä,täydellisyyttä.Älä koskaan vähättele,ne on kattos parhaita,ja aina oikeassa.Vaikeimmista vaikeimpia.Vakava parisuhde on vitsi,vaatiivat täydellisyyttä naiselta joka-asiassa.

    • JousimiesN

      Oinaathan on tunnetusti erittäin vaikeita tapauksia saada "tainnutettua". Olen nyt parisen vuotta seurustellut oinaan kanssa ja kyllä siinä on ollut kestämistä, siis todella meikäläisellä on ollut pinna tiukalla moneen kertaan. Edelleen kuitenkin seurustelemme, ehkä juuri sen pitkän pinnani takia!
      Oinaani on tehnyt niitä "katoamistemppuja" moneen otteeseen mutta olen aina saanut hänet luokseni takaisin ottamalla häneen sitkeästi yhteyttä kerta kerran jälkeen. Se tosin on vaatinut erittäin kovaa kärsivällisyyttä. Myös hän on sanonut, että on ollut hyvä, että olen pitänyt hänet "aisoissa". Siis ei ole tykännyt huonoa, että olen niin sanotusti roikkunut hänessä. Rakastan häntä todella paljon, enkä missään nimessä aio päästää häntä karkuun. Myös hän on sanonut rakastavansa minua, mikä tiettävästi on oinaalta aika erikoista. Neuvona sinulle antaisin, että ota/pidä sitkeästi yhteyttä oinaaseen, se palkitaan, eikä aina tarvitse olla seksikkäästi puettu niinkuin joku sanoi. Seksikäs voi olla muutenkin kuin vaatteilla. :)Toivotan Sinulle kovasti onnea tulevaan koitokseen. Lähde rohkeasti vaan mukaan, et varmasti tule pettymään!

      • Nimetön

        olen nimittäin nais oinas...aika hyvä toi sun viesti.. pitää paikkkansa...


    • Nimetön

      Hei.. oinasmies rakastaa kun hän tietää että olet korviasi myöten keskittynyt häneen..muuuttta älä vain missään nimessä rupea roikkumaan!!! siis rakastuminen ja roikkuminen on eri asia! oinas pitää siitä että olet itsenäinen ja siitä että hän huomaa että tulet kyllä toimeen yksinäsikin. taas toisaalta oinas kyllä haluaa olla myös tarvittu, eli vaikka joskus osaisitkin tehdä jonkun asian, on sinun rakkauden nimissä hyvä heittäytyä "plondiksi" ja antaa oinaan selvittää tilanne. mutta niinkuin aiemmin, ripustautuminen liiaksi tukahduttaa oinaan, samalla oinas kyllä vaatii sinulta KAIKEN!! oinas on todellakin luotettava ihmis-suhteessa, mutta VAIN jos tuntee että hän riittää sinulle! muuten voitkin sanoa hei! oinaalla on muutamia hankalia piirteitä (itsepäisyys, suoraviivaisuus, liiallinen toiminta) ja hän yleensä haluaa tehdä niinkuin itse suunitellut, mutta sinä voit vaikuttaa paljonkin..kuuntele hänen ideoitaan ja jos suinkin mahdollista, tue häntä!!! tulet saamaan tuhatkertaisesti takaisin huomiota!! oinas jos keskittyy sinuun, olet kuin unessa silloin..tulet nauttimaan tuosta ideoiden ja hullujen asioiden runsaudesta sekä lempeydestä jota saat osaksesi! huomaa, milloin oinas haluaa vetäytyä itseensä ja anna hänelle se tilansa ja aikansa, se on vain ohimenevä hetki, eikä riipu sinusta lainkaan!! oinas ehdottomasti tarvitsee säännöllisesti täysin oman hetkensä!!siellä hän sitten lataa itseensä hillittömän energian, annettavaksi vaikkapa sinulle! oisikohan siinä alkuunsa! t. mika

    • jousimiesN.

      Kiitos erittäin, erittäin paljon vastailuistanne!=)

      Nyt on kuitenkin käynyt niin että ollaan 1. oinaspojan kanssa sovittu että tavataan lähiaikoina. Olen myös kuullut että kyseisellä herralla oli samankaltaisia tunteita minua kohtaan, kuin minulla häntä silloin kun tavattiin ensimmäisiä kertoja ja on mahdollisesti ehkä vieläkin. En oikein tiedä miten edetä koska en tosiaankaan halua roikkua hänessä, tai saada häntä tuntemaan oloaan ahdistuneeksi. Haluaisin kuitenkin niin paljon nähdä hänet, mutta oinaan käyttäytyminen saa oloni erittäin epävarmaksi siitä kannattaako yrittää olla edes ystäviä. Hän kyllä sanoo tahtovansa nähdä, mutta homma ei koskaan tunnu muuttuvan sanoista teoiksi... Siispä kaipaisin vähän lisää apuja tuon pässin tulkitsemiseen ja mahd. ''tainnuttamiseen'' :D joten jos te tietäväiset oinaan tuntijat viitsitte vielä vastailla, niin olisin todella kiitollinen:)

      • jousimiesnainen123

        terse, mä en kyllä ymmärrä tätä "oinaat on vaikeita" höpinää täällä. ensinnäkin, mun rakas oinaani on ihan ihana ja kiltti ja sanoo rakastavansa. mun oinaan kanssa helppoa on just se, että kysyy niin saa vastauksen, mua ei just veetä mikään muu niin paljon, kun sellanen kierrellen kaarrellen kakat housuissa-jutut... kysyy, niin kyllä se vastaa, ja melko nopeesti yleensä. tai onks mulla joku poikkeus-oinas???

        jaksaa pitää yhteyttä,-ja on parempi jaksaakin, koska mä olen hyvin itsenäinen ihminen, katoamistempun teki kerran, ja niin tein minäkin: ensin oli 5 päivää kadonnut ja kuvitteli että mä pyydän sen takasin! NO HAH!
        kylhän se sitten itestään ilmotteli ja siinä kun kolmeen päivään en vastannut viesteihin tai soittoihin muuta, kun että kun kerran lähdit niin meni p**kele minne lystäät ja eti se parempi ja auliimpi: minusta sellasita ei tule!!! niin siihen loppui.
        ei me mitenkään pakolla joka päivä pidetä yhteyttä, emmä sellasta kaipaa, mutta siis se tilanne oli sellainen, että tein tiettäväksi, että jos haluaa kohdella ihmisiä itsestään selvänä, niin voi mennä muita pompottamaan.

        kun meinaan emmäkään siedä roikkumista ja tarviin paljon vapautta ja tilaa, mutta jos niinku oottaa, että mä käyn perään itkemään, ni kauan saa oottaa. mutta se asia kun kerran sovittiin oikein selkeeksi, ni sit se on pitäny.

        aina auttaa joka asiassa, missä voi, oinas on tosi aikaan saava, se on tosi kivaa. ja mun puolesta määräilköön ja hääräilköön muuten, oman elämäni ratkasut mä teen kuitenkin niinkun itte haluan, ja just niinkun itte haluan. eikä se siihen mutise, mun mielestä oinas on tosi kannustava... ja tekee tosi paljon kaikkee, ja mullehan se sopii, mulla kun on muutakin tekemistä (omasta mielestäni) kun keskittyä talon laittoon, siivoomiseen, hyllyjen korjailuun jne. ja kun toisella on intoo. ja saa määrätä kaapin paikan, ei se mua kuitenkaan määrää. mulla on omat rahat ja oma elämä.

        se mikä just on hienointa, on se, että omista menoista ei tuu koskaan mitään itkua: oopa ravun kanssa. sitä nyyhkimistä ja roikkumista ei kestä kukaan! perhekeskeinen?! läheisriippuvainen ois parempi...

        mutta sitä mä kyllä ihmettelen, että jos oinas ei toimi, siis jos se haluaa tavata, niin sehän kyllä tapaa, jos ei muutu sanista teoiksi, ni anna olla. koska siis se on just oinaissa parasta, ne on just niitä teoiksi-ihmisiä...
        mutta kaikkien kanssa kannattaa olla kuitenkin ystävä, älä ota paineita. se saattaa vaikuttaa tunkeilulta.

        tsemppiä vaan kaikille, oinaat on ihania :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe