Heissan,
te, joilla ollut runsaasti lapsivettä. Onko synnytys käynnistynyt ennen laskettua aikaa ja jos, niin millä viikolla?
Minulla siis menossa rv 36 ja supistelua on päivittäin aika napakastikin jo. Ultrassa huomattiin, että lapsivettä on runsaasti; kävin raskausdiabeteskokeessa ja lapsen rakenteet tarkistettiin ja kaikki kunnossa. Vettä kaiketi vain on normaalia runsaammin- joskus kuulemma ihan ilman syytä näin on. Muista lapsistani ei ainakaan tietääkseni ollut runsaasti vettä ja ovatkin syntyneet lähellä laskettua aikaa.
Kiitos vastanneille etukäteen!!
Runsas lapsivesi-synnytys?
8
2943
Vastaukset
- salamasynnytys
minulla oli 3.lapsen kanssa niin valtavasti lapsivettä että odotin kuin kaksosia, vatsa oli valtava kertakaikkiaan. Lapsi syntyi vasta seuraavassa kuussa 11 päivää myöhässä. Mutta HIRVEÄLLÄ vauhdilla.Kätilö oikein ihmetteli suurta vesipussia. sama oli 2.lapsen kanssa 8 vuotta aikaisemmin: tosi valtava vatsa 11 päivää yli lasketun ajan. Molemmat pieniä siroja ja lihaksikkaita. 1.lapsi oli isokokoinen, vettä normaalisti,normaali synnytys. Molemmissa viimeisissä luulin kuukausia aikaisemmin, että se plupsahtaa ulos just, vaan aina vaan kesti ja kesti.
Kannattaa varautua yllättävän nopeaan synnytykseen. ONNEA ! :)- salamasynnytys
mös minulla tehtiin diabetes ym.testit kaikki normaalia. Suloinen,terve siro lapsi mahtavassa lapsivesipussissa, niin hänellä oli varmaan paremmin oma rauha kun perheelämä oli niin meluisaa, luonto tietää parhaiten. Hyvää synnytystä!
- Ap.
salamasynnytys kirjoitti:
mös minulla tehtiin diabetes ym.testit kaikki normaalia. Suloinen,terve siro lapsi mahtavassa lapsivesipussissa, niin hänellä oli varmaan paremmin oma rauha kun perheelämä oli niin meluisaa, luonto tietää parhaiten. Hyvää synnytystä!
Hienoa kuulla tuollaisia uutisia ihanasta lapsesta:) Kiitos kovasti vastauksestasi ja Hyvää jatkoa teilel!
- 10kk:n ikäisen tytön äiti
Lapsivesi meni 2 päivää lasketun ajan jälkeen. Kohdunsuu oli vielä tuolloin epäkypsä ja synnytys piti käynnistää. Tyttö syntyi lopulta kiireellisellä sektiolla. Vettä oli todella runsaasti, mutta kaikki vauvalla ok.
- Ap.
myös sinulle! Minulla kohdunsuu oli jo kuukausi sitten tavanomaista kypsempi, joten käynnistystä ei varmaakaan kohdallani tule. Onneksi teilläkin loppu hyvin kaikki hyvin!!
Jään odottelemaan tuota yllä vastanneen salamasynnytystä:) Olisi tervetullutta vaihtelua tännekin päin.. - salamasynnytys
Ap. kirjoitti:
myös sinulle! Minulla kohdunsuu oli jo kuukausi sitten tavanomaista kypsempi, joten käynnistystä ei varmaakaan kohdallani tule. Onneksi teilläkin loppu hyvin kaikki hyvin!!
Jään odottelemaan tuota yllä vastanneen salamasynnytystä:) Olisi tervetullutta vaihtelua tännekin päin..niin, siinä ei ehdi muuta kuin paraservikaalipuudutuksen, kolmannella kertaa hyppäsin tosin heti sairaalassa kylpyammeeseen (2.&3.Tammisaaressa) mutta meno oli kuin Paris-Dakar-rallissa. 4.lapsen synnytys voi olla ihan ihanaa, uskoisin, jos siis kaikki normaalisti, näin ainakin kertoivat itse 4 lasta synnyttäneet kätilöt. 3. on kai vähän sellainen vaikea juttu. 4:llä kerralla osaa varmaan jo nauttia voiman tunteesta. Jokainen synnytys voi olla täysin erilainen kuin edellinen. Hienoa synnytystä syysvauvalle!
- Ap.
salamasynnytys kirjoitti:
niin, siinä ei ehdi muuta kuin paraservikaalipuudutuksen, kolmannella kertaa hyppäsin tosin heti sairaalassa kylpyammeeseen (2.&3.Tammisaaressa) mutta meno oli kuin Paris-Dakar-rallissa. 4.lapsen synnytys voi olla ihan ihanaa, uskoisin, jos siis kaikki normaalisti, näin ainakin kertoivat itse 4 lasta synnyttäneet kätilöt. 3. on kai vähän sellainen vaikea juttu. 4:llä kerralla osaa varmaan jo nauttia voiman tunteesta. Jokainen synnytys voi olla täysin erilainen kuin edellinen. Hienoa synnytystä syysvauvalle!
Tiedätkö, en varmaan kovin pitkään enää kärvistelekään, vaikka viikkoja on vasta 36. Tänään irtosi limatulppa ja kuten kirjoittelinkin, ihan kunnon supisteluja on ollut jo parin viikon ajan- mikä minulle ennenkuulumatonta sekin.
Taidan laittaa kassin valmiiksi- vähän jännittää, vaikka luulis ettei neljäs enää jännitä, mutta näin se on, että synnytys kun voi yllättää -toivottavasti tällä kertaa positiivisesti..
nimimerkillä- kamalan ensisynnytyksen kokenut mamma (lapset 14, 13, 6 ja --masuasukki:)
Hyvää Syksyä myös Sinulle!! - Salamsynnytys
Ap. kirjoitti:
Tiedätkö, en varmaan kovin pitkään enää kärvistelekään, vaikka viikkoja on vasta 36. Tänään irtosi limatulppa ja kuten kirjoittelinkin, ihan kunnon supisteluja on ollut jo parin viikon ajan- mikä minulle ennenkuulumatonta sekin.
Taidan laittaa kassin valmiiksi- vähän jännittää, vaikka luulis ettei neljäs enää jännitä, mutta näin se on, että synnytys kun voi yllättää -toivottavasti tällä kertaa positiivisesti..
nimimerkillä- kamalan ensisynnytyksen kokenut mamma (lapset 14, 13, 6 ja --masuasukki:)
Hyvää Syksyä myös Sinulle!!Voimia Sinulle synnytykseen, nyt taitaa olla jo aika. Se on täysikuu perjantaina, 26.10. klo 7:52, eli edellinen ilta/yö menisi synnytyksessä. Yleensä se vetää täysikuuhun päin, tosin jos limatulppa on jo irronnut... Ihastuttava täydenkuun lapsi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316